Julie_Marie

Silkeborg!

21 posts in this topic

Hej allesammen!

Det er begyndt at gå op for mig at vi jo egentlig er en del der er fra Silkeborg her på BK.

Så jeg er lidt nysgerrig efter hvor mange?

Om nogen har lyst til at mødes og gå i bridezilla mood og snakke en masse bryllup og udveksle erfaringer?

Lad høre!! :toot:

0

Annonce ♥

Det kunne være super hyggeligt.. :)

Jahh! En tur på café el. noget og få afløb for alle brudetankerne der gør dem omkring os sindsyge! :lol:

0

Det kunne være super hyggeligt.. :)

Jahh! En tur på café el. noget og få afløb for alle brudetankerne der gør dem omkring os sindsyge! :lol:

Præcis.. :)

0

Annonce ♥

Hvis jeg er Silkeborg en dag hvor i tænker er jeg game.. :) bor i Aalborg pt - men er fra Silkeborg og skal giftes i Silke :)

0

Jeg er også fra Silkeborg, bor dog i Aarhus, men skal vies i Balle Kirke.

Jeg er ikke særlig zilla og generelt ret afslappet omkring det, men jeg vil gerne udveksle erfaringer ;) Det ene udelukker vel ikke det andet :D

0

Jeg er fra silkeborg(Them) bor dog i Århus, men er tit i silkeborg, så vil gerne være med hvis det passer...

0

Jeg har boet i Silkeborg indtil manden min fik mig til Århus i stedet for. - Men jeg vil også gerne med hvis jeg tør

0

Annonce ♥

Jeg vil helt klart også gerne være med. :)

0

Jeg er fra Herning. Kører gerne til Silkeborg hvis i Skal være flere:-) skal giftes d 24. August.

0

Er der nogle af jer der ved hvor I vil have taget billeder ? :)

Her tænker vi Sindbjerg/Stoubjerg, vi skal nemlig også holde festen i Sejs, så det er jo dejlig tæt på :)

0

Hvor skal I skønne BK'er fra Silkeborg holde jeres fest?

0

Annonce ♥

Hvor skal I skønne BK'er fra Silkeborg holde jeres fest?

Jeg bor i Herning, men skal holde festen i Silkeborg (kommer oprindeligt fra Engesvang, og min mor bor nu i Silkeborg). Vi holder det på 1a.. Det blir SÅ fedt.

0

Vi skal holde det i Svigerfamilien have i Sejs :)

0

Vi skal vies udendørs i Indelukket og efterfølgende holde fest i Voel Forsamlingshus. :)

0

Ej det lyder hyggeligt med vielse i indelukket... god ide! Var det ikke svært at få nogen til at foretage vielsen?

0

Annonce ♥

Ej det lyder hyggeligt med vielse i indelukket... god ide! Var det ikke svært at få nogen til at foretage vielsen?

Næh. Vi skrev til Borgerservice og forklarede, hvorfor det lige er stedet for os, og vupti - en uge senere fik vi svar tilbage, at det godt kunne lade sig gøre. :loveshower:

0

Vi har skrevet til århus kommune i februar og kun 5 ud af 17 har skrevet tilbage og sagt nej... syntes det mindste man kunne gøre var at skrive en mail tilbage og takke nej.

0

Vi har skrevet til århus kommune i februar og kun 5 ud af 17 har skrevet tilbage og sagt nej... syntes det mindste man kunne gøre var at skrive en mail tilbage og takke nej.

Skulle I skrive til flere? Vi fik bare én mailadresse. Vi har godt nok ikke fået at vide endnu, hvem det er, der kommer og vier os, men det betyder såmænd heller ikke så meget for os - når bare der kommer én. :loveshower:

0

Vi skrev til vielseskontoret og de sagde at vi skulle skrive til byrådsmedlemmer og rådmænd i århus kommune og så kunne det være at der var en der ville hjælpe os...

0

Annonce ♥

Tjah, det er selvfølgeligt forskelligt fra kommune til kommune - Silkeborg er tilsyneladende mere samarbejdsvillige. :)

0