Guest fladstjerne

Lommetørklædet......

11 indlæg i dette emne

Kære alle,

Jeg må jo nok erkende, at jeg forventer at komme til at knibe en tåre eller to allerede i kirken (tør slet ikke tænke på, hvordan det vil gå under min fars og min kommende mands taler........).

Men HJÆLP - for hvor gør man af lommetørklædet i kirken, hvis man har en kjole på uden ærmer?

Aner I det???

Hvad gjorde I, der er blevet gift?

Jeg skal godt nok have en lille taske med, men den skal jo ikke med op ad kirkegulvet, men skal blive hos min veninde eller i våbenhuset, havde jeg forestillet mig.

Gode råd søges!

KH Fladstjerne

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Enig...........

Jeg skal have min oldemors gamle kniplingslommetørklæde med i kirken ( fungerer som det gamle.........MEGET gamle endda), og det hæfter jeg lige ved håndtaget i brudebuketten, så kan kniplingerne både pynte og være til gavn, når jeg fælder et mindre hav af tårer.

Knus Trisse :denmarkflag:

Redigeret af Zunshine
0

Del dette indlæg

Tja... Jeg GLEMTE helt et lommetørklæde, så det var RIGTIG træls! Men havde jeg tænkt på det, ville jeg have udstyret både min far og Dan/min mand med hver deres tørklæde. Mænd har per tradition bedre plads til sådanne ting, og det er fint bare at hviske efter det, når tårerne begynder at trille. For det GØR de garanteret! :denmarkflag:

Så - giv et til den du skal sidde ved siden af oppe ved alteret, og et til din kommende mand. Så skulle du være nogenlunde helgarderet, og ikke have problemer med at slæbe rundt på det sammen med buket m.m. Hvis du vil være SIKKER på at have et indenfor rækkevidde, så udstyr din bedste veninde med en hel pakke :) Hun bærer garanteret også gerne rundt på dem for dig. Det gjorde to af mine veninder i hvert fald...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God tråd... Havde selv overvejet hvordan man lige gjorde det.

Men tage det i hånden hvor man alligevel holder buketten er en super idé! Så det vil jeg gøre! Havde forestillet mig at min far skulle have et ekstra, men så skal man jo op og stå, og bytte rundt, nok bedre bare at have det ved hånden... Er nok selv lidt forvirret og rundt på gulvet den dag...

H taz

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

Jeg skal have min farmors gamle kniplinge lommetørklæde med.

Jeg har tænkt mig lige at vikle det om håndtaget på brudebuketten, så har jeg det lige ved hånden, hvis (... læs: når) jeg får brug for det!

Knus fra pernille

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Hej piger!

Jeg har lånt min mormors (den lånte ting!) hvide lommetørklæde med hendes initialer brodderet på (sådan noget har bedsteforældre altid :) ) og efter en idé fra det her forum vikler jeg det rundt om håndtaget på buketten. Man slipper for sved i hænderne og har tørklædet lige ved hånden!

Knus, Dinah. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer