Soon2bemrsH

Vis mig dine skifte-/danse-/ekstrasko :-)

16 indlæg i dette emne

Jeg har hørt en del skrive om at købe skiftesko til når festen går i gang og fødderne måske er blevet lidt "flade" efter en lang dag i hæle, så nu overvejer jeg det lidt selv.

Jeg har købt disse peeptoes på billedet, som skal spices op med en shoe clip, så jeg vil finde noget, som er lidt lavere, evt. med kilehæl, hvor jeg kan lave et ekstra sæt shoe clips og sætte på *som snedigt trick, hehe*

Min kjole er tea length, så det skulle være lidt i samme stil.

Men kunne godt tænke mig at se, hvad I andre har fundet eller kunne tænke jer, hvis I har overvejet ekstrasko - show me :-D

post-65672-0-57811400-1364983174.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Uh, jamen så får I da lige linket :wink:

http://www.newlook.com/shop/shoe-gallery/view-all-wide-fit/wide-fit-cream-crochet-low-wedge-peeptoe-shoes-_273780212

De koster 17,99 pund plus 5 pund i fragt / ca. 202 kr. - ikke galt for sko, man sagtens kan bruge bagefter :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg fået skoene hjem!

Størrelsen passer egentlig fint nok, men det var wide fit, hvilket bliver for meget til mine fødder, desværre... Hvis nogle er interesseret, kan de købes af mig - hvis de så ikke passer, kan man stadig nå at returnere dem inden for 14 dages-fristen, hvis det var noget?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Størrelsen passer egentlig fint nok, men det var wide fit, hvilket bliver for meget til mine fødder, desværre... Hvis nogle er interesseret, kan de købes af mig - hvis de så ikke passer, kan man stadig nå at returnere dem inden for 14 dages-fristen, hvis det var noget?

Øv, så går de nok heller ikke til mig for har lidt smalle fødder :unsure: De var ellers rigtig fine :)

0

Del dette indlæg

Øv, så går de nok heller ikke til mig for har lidt smalle fødder :unsure: De var ellers rigtig fine :)

Ja, de så rigtig fine ud... :unsure: Jeg fortsætter jagten (når jeg har fået afleveret speciale om 14 dage...) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer