Knuzzet

H2B's tøj

13 indlæg i dette emne

Hej piger

Nu har jeg led og led, for mente der lagde en tråd et eller andet sted, med billeder af de kærer mænds outfit, men kan ikke finde den.

Så nu spørger jeg i steder.

Må jeg se billeder af jeres mænds tøj?

Er ved at overtale min H2B til, at han enden skal have rød skjorte eller butterfly på i rød eller med Poul Smith striberne, men han er lidt modstridende, så kunne godt bruge et par billeder af dette, til at overtale ham. :D Nogen som kan hjælpe?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså vores mænd skal have det samme jakkesæt på (billede 1)

Min mand vil så have vest, plastron og skjorte i knækket hvid. (billede 2)

Min mosters mand skal også have vest, plastron og skjorte på, her er skjorten dog hvid og vest og plastron sort med spil farver i (billede 3)

Og de skal have ens manchetknapper på :)Disse

post-65243-0-23243100-1365621326.jpg

post-65243-0-74054400-1365621365.jpg

post-65243-0-74826700-1365621412.jpg

0

Del dette indlæg

Min H2B er også meget Klassiske, er jeg enlig også, men elsker bare at bryde tingene en smule med lidt farve. :D

Kunne dog nok godt overtale ham til den sorte vest der, må lige hen og prikke lidt til ham.

Tror han ville kalde ham med det røde slips en "smart-røv", som hans krage sidder :P Så må lige selv google videre. :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min H2B er også meget Klassiske, er jeg enlig også, men elsker bare at bryde tingene en smule med lidt farve. :D

Kunne dog nok godt overtale ham til den sorte vest der, må lige hen og prikke lidt til ham.

Tror han ville kalde ham med det røde slips en "smart-røv", som hans krage sidder :P Så må lige selv google videre. :P

Altså jakkesættet og vesten kunne jo sagtens være klassisk og så gøre skjorten anderledes :)

Så et bryllup herinde, hvor manden havde sortjakkesæt på, hvid vest og sort skjorte - det er også anderledes - men flot!!!

0

Del dette indlæg

mind h2b skal også have samme jakkesæt på som Kittygirl har billede af og med råhvid skjorte og vestesæt. Han er overhovedet ikke vant til at gå i jakkesæt og bryder sig ikke så meget om at blive pyntet op på den måde, så det var en utrolig fed følelse da han kommer i tøjet og siger, at det er så behageligt at han rent faktisk kunne forestille sig at have det på igen. Og så ser han vildt godt ud i det!! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

kittygirl1984 Ja, det var da bestemt også en mulighed. =) hmm.. *tænke tænke*

TrineVesti super fedt.. Elsker min H2B i jakkesæt, det gør bare et eller andet for den bagdel, frem for jeans.. :P og så er det jo bare lidt lækkert, at vide, at han ikke går og føler sig akav hele dagen, pga tøjet. =)

0

Del dette indlæg

Knuzzet: Nogle jeans gør det også godt, men der er et eller andet over et par pæne velsiddende bukser til et jakkesæt. Måske er det også det specielle ved at se ham i noget andet end det han plejer. Men bare rolig, jeg tvinger ham i det sæt flere gange fremover - specielt nu han har sagt det er behageligt :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg troede ikke at vi brude måtte se gommens tøj før i kirken? Min kæreste har fundet sit tøj sammen med toastmasteren og alle der har set billeder af det, siger at det er mega fedt!!! Men jeg har ikke set det! Toastmasteren havde fået et billede med af mig i min brudekjole da de skulle ud og kigge tøj, for at sammenligne farver osv. Nå, jamen er det generelt at I har set jeres mænds tøj inden "dagen"?? :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg troede ikke at vi brude måtte se gommens tøj før i kirken? Min kæreste har fundet sit tøj sammen med toastmasteren og alle der har set billeder af det, siger at det er mega fedt!!! Men jeg har ikke set det! Toastmasteren havde fået et billede med af mig i min brudekjole da de skulle ud og kigge tøj, for at sammenligne farver osv. Nå, jamen er det generelt at I har set jeres mænds tøj inden "dagen"?? :rolleyes:/>

Er det ikke kun bruden, den overtro/tradition hører til? Jeg er ikke bekendt med, at gommens tøj ikke må ses af bruden.

0

Del dette indlæg

Jeg så ikke min mands tøj før i kirken :happy: han mente at når han nu ikke havde set min kjole, så måtte jeg ikke se hans tøj fair nok :biggrin: så han tog sin søster med ud og shoppe også sørgede hun for at han var flot klædt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes nu også det er fint, at jeg ikke må se H2B's tøj inden.. MEEENN stor dreng eller ej, så er tøj køb/sammensætning ikke hans stærke side.. :P Så håber der er nogen dygtige ekspedienter nede i butikken, når han skal der ned. :P

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer