Michelle Luther

wee, Fusions video <3, 10.08.13

135 indlæg i dette emne

Hvor er de fede de vinflasker!!!!! :cheerleader3:

Er du sikker på du ikke vil have noget for dem?? Hvad er det de står på - små spejlfade eller hvad?

Nej jeg skal bestemt ikke have noget for dem... ;) det er jo kun indholdet vi har givet penge for... Hehe

Disse står på spejlplader. Men min svigermor har nogle glas der skal indeni i stedet for.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fine dine vinflasker, hvad har I brugt til at skære bunden af med?

Købte en glasskærer til 30 kr i silvan. Brugte en tupperware bøfburger bøtte, som støtte, og så kørte jeg den eller bare rundt om flasken..

Først i kogende vand, og derefter over i kold vand. Puf, så er bunden af... :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er de fine dine vinflasker, hvad har I brugt til at skære bunden af med?

Købte en glasskærer til 30 kr i silvan. Brugte en tupperware bøfburger bøtte, som støtte, og så kørte jeg den eller bare rundt om flasken..

Først i kogende vand, og derefter over i kold vand. Puf, så er bunden af... :)

Tak for tippet, det må jeg helt sikkert prøve!

1

Del dette indlæg

Dejlig kirke I skal giftes i - og med den skønneste beliggenhed!

Dine sko er for seje - godt lavet :thumbsupsmileyanim:

Og yndige brudepigekjoler - samt sidst, men ikke mindst, YAY til dine flaskelanterner; dem kunne du sælge på nettet, you know?!! :wink:GP

Det synes vi også det er.. :loveshower:

Det hele har bare flasket sig...

vi skulle rigtig ha været gift i en lille landsbykirke og holde festen i forsamlingshus.. men kommer fra egnen, så vi om bestemte os.. :wink:

altid dejligt at få ros for sine ting...

Nu er det bordkortene der gælder.. :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- så blev blomsterne færdige til bordene, hårpynt til brudepigerne, og til mine sko.. :) dejligt at have nogle gode venner der gerne giver en hånd med.. ;)

Daniels kammerat synes dog ikke det var så sjovt at lime stenene på blomsterne.. ;)

Bordkortene er også godt igang.. det bliver vidst det min aften kommer til at gå med... ;)

post-62985-0-93543400-1375376513_thumb.j

post-62985-0-27330400-1375376526_thumb.j

Redigeret af Michelle Luther
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes du fremviser det ene fede DIY-projekt efter det andet! Hold nu fast hvor kan du/i bare det der!

Hvordan bliver jeres fotovæg? For har faktisk fået overtalt H2B til at vi godt vil have jeres hvis i vil efterlade den sammen med vinflaske-lanternerne :biggrin:

0

Del dette indlæg

Smukke øreringe

Og hold op hvor har I været flittige.

Håber også jeg bliver glad for mit valg af øreringe, for synes jeg er kommet lidt i tvivl omkring dem.. Synes også vi har givet den gas med DIY ting, dog synes manden det er helt unødvendigt .. ;) Hehe

Synes du fremviser det ene fede DIY-projekt efter det andet! Hold nu fast hvor kan du/i bare det der!

Hvordan bliver jeres fotovæg? For har faktisk fået overtalt H2B til at vi godt vil have jeres hvis i vil efterlade den sammen med vinflaske-lanternerne :biggrin:

Elsker ihvertfald det der er blevet ud af de mange timers nørklen med papir, maling og diverse.

Åh jeg har desværre afsat væggen til anden side... :(

0

Del dette indlæg

Smukke øreringe

Og hold op hvor har I været flittige.

Håber også jeg bliver glad for mit valg af øreringe, for synes jeg er kommet lidt i tvivl omkring dem.. Synes også vi har givet den gas med DIY ting, dog synes manden det er helt unødvendigt .. ;) Hehe

Elsker ihvertfald det der er blevet ud af de mange timers nørklen med papir, maling og diverse.

Åh jeg har desværre afsat væggen til anden side... :(

Det er helt okay :) vi finder nogle rammer, så det går nok :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak alle sammen... :) vi havde en fantastisk weekend, med venner og familie....

I dag er vi rimelig kvæstet, så beretningen følger i morgen... ;) der skulle jeg nemlig gerne ha fået lidt billeder også.. ;)

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer