CamillaNK

Utraditionel bryllupskage

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nu er der en del kvinder i min familie der godt kan lide at bage, så jeg har tænkt på at bede fem af dem om at bage hver deres yndlingskage (selvfølgelig med lidt koordination, så der bliver noget forskelligt), og så sætte dem op på et kagestativ ligesom en bryllupskage :) Man kan godt få stativer, hvor der ikke skal nogen pinde ned gennem kagerne. Så er det hyggeligt og nede på jorden, men samtidig bryllupsagtigt :)

0

Del dette indlæg

Nu er der en del kvinder i min familie der godt kan lide at bage, så jeg har tænkt på at bede fem af dem om at bage hver deres yndlingskage (selvfølgelig med lidt koordination, så der bliver noget forskelligt), og så sætte dem op på et kagestativ ligesom en bryllupskage :) Man kan godt få stativer, hvor der ikke skal nogen pinde ned gennem kagerne. Så er det hyggeligt og nede på jorden, men samtidig bryllupsagtigt :)

Årh, det lyder bare som en super ide! Og helt personligt, og bestemt ikke noget man ser hver dag.

Josephine

0

Del dette indlæg

Serenity Cupcakes i KBH K (lige v. Kgs. Nytorv) laver guddommelige cupcakes med den smukkeste pynt- også i miniatureudgave.

Det er heller ikke sindssygt dyrt. Jeg overvejer selv noget i den stil- Stille det op på et fad a la tradiotionel bryllypskage- men i stedet for bruge en masse små miniature/alm. cupcakes i farver og pynt

der passer til vores farver etc. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke at din tråd skal drejes ind på mig, men vi laver et stort kage/dessert bord (- eller kvinderne i min familie har påtaget sig den :) = vi behøver ikke at skænke det en tanke)

vi får alle de kager/desserter vi elsker allermest og så ferrero rocher og fyldte chokolader. Vi går all in, men kage er også min livet :)

Vi snupper en god jordbærtærte som "bryllupskage", da vi - ligesom jer- ikke er til den typiske bryllupskage :)

Mulighederne er utallige :)

En virkelig top-klasse-møg-lækker chokoladekage med blødende hjerte kunne også være lækkert - når nu din favoritkage er chokoladekage :)

Nødvendigvis, behøver det jo ikke at være en stor kage den skal skæres, men bare en masse portionsanrettede, og så kunne I måske have en der er til to personer, som i så skærer over hvis i ønsker det ritual :)

Det lyder da som et helt fantastisk idé med kager i så stor stil :smiley-eatdrink026: :smiley-eatdrink026:

Jeg er ikke sikker på, det er muligt til vores bryllup, da stort set alle gæsterne kommer fra den anden ende af landet og skal bo i hytter på campingpladser, så det bliver bøvlet, hvis de skal lave kage.

Men jeg overvejer ideen og så lade en bager klare sagerne :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg kom til at tænke på, at i også kunne servere is? Fx hvis i elsker astronautis, eller er helt tosset med nougatis.

Jeg elsker is i alle afskygninger, men min kæreste er bare ikke til det.

Hehe, og brylluppet er i sep så jeg kan lige se for mig, en masse is, der smelter i en rasende fart...

Men det ville være en dejlig lettere løsning både for maven og for planlægningen med is :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Serenity Cupcakes i KBH K (lige v. Kgs. Nytorv) laver guddommelige cupcakes med den smukkeste pynt- også i miniatureudgave.

Det er heller ikke sindssygt dyrt. Jeg overvejer selv noget i den stil- Stille det op på et fad a la tradiotionel bryllypskage- men i stedet for bruge en masse små miniature/alm. cupcakes i farver og pynt

der passer til vores farver etc. :)

Det var også det, jeg havde en forestilling om.

Desværre er der ikke så mange muligheder på Bornholm, hvor vi skal holde brylluppet, så jeg må tænke i lidt andre baner..

0

Del dette indlæg

Ellers kan en bryllups islagkage nok også være en mulighed. Aabybro mejeri oppe i Nordjylland laver nogle af de lækreste af slagsen. Nu ved jeg ikke hvorhenne i landet I skal holde det, men det er også en mulighed. :)

Vi skal holder det på Bornholm, så det er jo næsten så langt væk som muligt.

Havde nu været nemmere at holde det i nærheden af hjemmet i Silkeborg :blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer