Cilotteløg

Spraytan eller Solarium?

9 posts in this topic

Nu er der snart kun 1 mdr til vi smutter på rådhuset - så behovet for lidt farve på kroppen begynder at melde sig!

Hvad gør I andre - spraytan eller solarium?

0

Annonce ♥

Jeg skal have spray-tan :)

0

Aldrig solarium. Som i aldrig! Så her bliver det spartansk, hvis ikke jeg tager en "min-hud-er-samme-farve-som-min-kjole"-nuance! Hvilket jeg sikkert gør, fordi jeg per definition er kronisk bleg. Derfor ville solbrændthed skrige "fake" PÅ MIG!

0

Når der kun er en måned til er det nok bedst med spray - men pas på for det kan virkelig komme til at se meget lidt pænt ud hvis det er den forkerte som gør det

Personligt kan jeg godt lide at smutte i grillen en gang imellem så jeg vil forsøge at få lidt farve på den måde og så må jeg se hvor meget det bliver til hen over sommeren :)

0

Annonce ♥

Jeg skal have spraytan er også modstander af solarie, da jeg synes huden rynker og bliver hurtigt grim af det.

Jeg forsøgte mig hos tanningdanmark i kbh og det var virkelig vellykket og så så naturligt ud som den slags nu kan, vil jeg tro.

jeg får det lavet 2 dage før, så jeg er sikker på det ikke smitter af på kjolen.

Hvis du skal spraytannes så sørg for at finde et ordentligt og proft sted.

Held og lykke med det :)

0

Jeg vil egt. helst være hvid brud :-)

Det kan godt se godt ud at være solbrændt men jeg er ikke så meget for spraytan - jeg har prøvet og synes det smitter af. Og det vil jeg på ingen måde risikere i min kjole, så det er ligesom udelukket. Jeg er heller ikke så meget for solarier, det er jo ligesom ikke så sundt heller. Naturlig solbrændt med måde måske - men man skal godt nok passe på. Har skrækkelige billeder af mine kjoleprøvninger sidste efterår fordi vi var i Spanien i efterårsferien og havde 1 (een) dag med høj solskin. Og det var selvfølgelig en dag vi var på tur, og ikke lige havde solcremen med. Resultat - solbrændt i mærkeligt mønster.

Josephine

0

Pas på med spraytan! Jeg har prøvet det 2 gange. Første gang blev det rigtig rigtig godt, men anden gang smittede det af.. også efter 3 dage :( Jeg arbejder i hvid kokkejakke, og det kunne tydeligt ses. Så jeg tør IKKE mere efter den hændelse. Og jeg er heller ikke meget for solarie :(

0

Hejsa

Tusind tak for alle jeres supergode inputs - har nu bestilt tid til spraytan hos Vida i Aalborg her på lørdag...så kan jeg nemlig nå at afprøve det inden brylluppet :lol: :lol:

http://www.vida-klinik.dk/spraytan

0

Annonce ♥

Aldrig Solarie!! Fordi det er ikke skaden værd.

jeg skal giftes samme dag som dig. jeg prøver selv spaytan af her midt i maj, for at se om det smitter af og hvordan det ser ud. for hvis det så ikke er pænt gør jeg det natural :)

0