lemusjara

Invitationer - hvornår skal de sendes ud?

6 indlæg i dette emne

Hej alle :)

Jeg er lidt i tvivl om, hvornår man bør sende invitationerne ud. Det drejer sig om, at jeg skal holde bryllup i Peru i januar 2014 (min kommende mand er fra Peru). Men da vi gerne vil invitere den del af både hans og min familie, der altså bor her i Europa, ville jeg gerne høre andres mening om hvornår jeg bør sende dem. Jeg selv mener juli/august måned ville være passende, da det tager noget tid at få dem sendt. Og da gæsterne jo netop kommer forskellige steder fra, tænker jeg at det vil være fornuftigt at de ved det i meget god tid.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville allerede nu sende ud med, at de skal reservere dagen...jo hurtigere jo bedre!!

Vi skal giftes 14/9-13. Min H2B friede juleaften, og allerede i starten af januar sendte vi en sms ud til alle om datoen, og at invitation følger.

Det er jo ikke noget, man bare lige kan nøjes med at bruge én dag på, når det er i Peru, så en del er nok nødsaget til at tage en feriedag eller to, så synes at gæsterne skal vide det i rigtig god tid.

Lyder ellers spændende med Peru :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup! :loveshower:

Min veninde skal giftes i Mexico i påsken 2015. De sendte en save the date-besked ud allerede i påsken i år, altså to år før! Det virker måske voldsomt, men for os er det guld værd - vi har ikke bare sådan råd til en dyr ferie, og nu kan vi nå at få sparet op.

Så afsted med en save the date med det fluks - invitationen behøver ikke sendes ud mere end tre måneder før.

0

Del dette indlæg

Vi har det modsatte "problem", vi har mange gæster fra udlandet..

Min H2B friede i marts og i Juni sendte vi save the date ud, vi skal giftes i Juni i år så de fik 1 års varsel..

Invitationer blev så sendt ud i September, det tog lidt tid at lave da de skulle laves på 3 sprog..

Men jo hurtigere folk får datoen af vide jo bedre synes jeg.. Invitationerne kan altid komme senere

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer