sis90

Anbefaling af ansigtsbehandling + kosmetolog i Odense

17 posts in this topic

Nu nærmer brylluppet sig, og min største frygt er at have en grim hud den dag :boohoo:

Er der derfor nogen der kan anbefale en behandling? Min hud ser sådan set fin, men engang imellem kan der godt lige komme en bums eller to :( Men det er simpelthen en jungel at finde noget der passer til ens hud:(

Udover det, er der så nogen der kan anbefale et sted af få lavet behandlingen?

0

Annonce ♥

Sig til hvis du finder en god kosmetolog i Odense, jeg har endnu ikke fundet en jeg var tilfreds med.

Jeg har dog selv tænkt mig at bruge Dermal Care på Vestre Stationsvej, til en diamantslibning, fordi de er nogle af de få der laver dem. Jeg var sidst ved Face and Bodylounge på Dalumvej - ikke anbefalelsesværdigt, medmindre man kommer der for hyggens skyld. Jeg kommer der for at få styr på min hud.. Men det er som om alle steder, at det bare er for hyggen. Og har man ikke problemhud, så er det da glimrende nok - men det har jeg jo.

0

Jeg har været hos Dermal Care mange gange, og jeg eeeeelsker det. Går altid derfra helt tilpas og afslappet. Valgte stedet i sin tid, fordi de laver behandlinger med Dermalogicas produkter, som jeg også selv bruger.

Kan kun give det mine varmeste anbefalinger, jeg går hos Marie - har ikke prøvet nogen af de andre.

0

Annonce ♥

Jeg har gået ved Dermal Care i årevis, og igen, kommer man der for hyggens skyld, så er det rigtig godt. Men for mig duede det ikke. Men de var også rigtig rigtig gode da de lå i Søndergade. Kvaliteten gik lidt af da de flyttede i nye lokaler.

0

Jeg har haft god erfaring med Anne Haahr på hjællesevej: http://www.annehaahr.dk/

Husk at man skal ikke få en ansigtsbehandling liiige inden bryllup da huden skal have tiden til at "hvile" efter behandlingen. Minimum en uge før vil jeg anbefale.

0

Jeg vil så klart anbefale Face and Bodylounge på Dalumvej. Har gået hos Heidi og Mette siden 2009, - og min problemhud er bestemt forsvundet.. Syntes de er rigtig kompetente og er gode til at sætte sig ind i kundens behov.. Så de får klart min anbefaling :)

0

Annonce ♥

Jeg kan også klart anbefale Dermal Care på Vestre stationsvej. Jeg får diamantslibnings-kur hos dem i øjeblikket, og jeg er super tilfreds! Skal have min 3. behandling i morgen, og glæder mig allerede til ren afslapning, massage og endnu finere hud! :)

0

Jeg opdatere også lige igen.

Både min kæreste og jeg har været ved Odense Velvære Klinik i dag. På hvert sit tidspunkt. Hans første gang. Han var SÅ tilfreds. Hun er også bare så grundig, og absolut ikke ude på at sælge. Hun giver simpelthen den bedste service jeg nogensinde har fået!

0

Annonce ♥

Ved Dermal Care er der en diamantslibning kur (6 behandlinger) inkl. Derma rollings til 2995,- kr. :thumbsupsmileyanim: men hvis man vil have produkter derfra (til hjemmebrug) skal man selvfølgelig betale for dem også, og der gav jeg lige godt 3000,- for et kit med 4 forskellige produkter :blink: hvilket jeg synes var temmelig dyrt! Men én ting er sikkert, de virker!!

Du kan se mere her: http://www.dermalcare.dk/behandlinger/ansigtsbehandling/ :)

0

En lille ansigtsbehandling (dobbeltrens, peeling, dybdsrens, maske, afsluttende creme og alt det der) kr. 515 - hvilket jeg syntes er billigt nok.

Nimue produkterne er dog dyre - og noget af det bedste så vidt jeg kan læse mig til. Jeg elsker dem :)

Og hun prøver ikke at sælge hvilket er så befriende.

0

Annonce ♥

Jeg HADER påtrængende sælgere. Skrid med jer. Som ved Hudplejegruppen. Gå aldrig derop....

Ja 1 time mener jeg det er. Og for 675 eller noget er der ansigts- og håndmassage med. Men det kunne jeg så godt undvære. Min hud var det vigtigste.

Vi fik jo i øvrigt manicure ved Face and bodylounge om torsdagen. ALDRIG om jeg kommer der igen! Mage til l*** skal man da lede længe efter.

0