JOLB

J & Ls bryllup 02.08.14

22 indlæg i dette emne

Hej allesammen

Lidt om os: Jeg er 24 år gammel, læser psykologi på Aarhus universitet og er bidt af en gal hæklenål og blogger. L er 25 år gammel, læser til journalist og er perfektionist til fingerspidserne. Vi bor i en 3-værelses lejlighed i Aarhus N., og der bor vi sammen med vores to børn. R fra 10.10. 11 og J fra 13.4.13.

Lidt om brylluppet: L friede på min fødselsdag den 9.5.13! Det var smukt, lige i vores ånd med Sigurd Barretts børnetime i baggrunden og en tumling der plagede om riskiks :biggrin: Vi vil giftes sommeren 2014.

PLANLÆGNING - OPDATERES LØBENDE

Dato: 2.8.2014

Budget: Cirka 50.000 +/-

Antal gæster: 40-50 inviteres

Kirken: Haldum kirke, Hinnerup. Er foreløbigt booket, dog med forbehold for, at vi skal kunne finde festlokale samme dag.

Makeup og negle: Min veninde, makeupartist og negletekniker F.H. 500 kr.

Klik her for indlægget om makeup og negle.

Redigeret af Martin
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til og STORT tillykke med frieriet i går! :balloons:

(jeg går ud fra du mener sommer 2014 og ikke 2013, som der står i overskriften, ikke? Ellers har du godt nok travlt :wink: )

Tak for velkomsten! Og jo selvfølgelig, ellers er vi i hvert fald ikke for tidligt ude med planlægning :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tillykke med forlovelsen, og den lille ny.. :) og dejligt med endnu en 2014 brud..

I forhold til det med at finde hoved og hale i hele planlægningen så er bryllupsklar rigtig god, ellers findes der en bog som hedder "Ja vi skal giftes" som også er super god. Den er let læselig og er måske lidt lettere at få manden til at kikke i, og så står der også noget om alt det juridiske, plus den er billig.. :D den kan findes her http://www.saxo.com/dk/ja-vi-skal-giftes_jim-lyngvild_indbundet_9788756792844 håber at det hjælper lidt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå du har allerede startet en planlægningstråd, det havde jeg så ikke set :) Super godt med din stedfar også! Det sparer jer for en kæmpe post, hvis i lejer et lokale, eller sætter stort telt op.

Hihi, ja man er vel bryllupsskruk og må I GANG! :D Ja, det tænker jeg nemlig også! Så skal vi bare finde ud af, om det skal være telt eller hvad. Det kræver jo også man har en lokation til teltet, helst med gode toiletmuligheder

0

Del dette indlæg

Tillykke med forlovelsen, og den lille ny.. :) og dejligt med endnu en 2014 brud..

I forhold til det med at finde hoved og hale i hele planlægningen så er bryllupsklar rigtig god, ellers findes der en bog som hedder "Ja vi skal giftes" som også er super god. Den er let læselig og er måske lidt lettere at få manden til at kikke i, og så står der også noget om alt det juridiske, plus den er billig.. :D den kan findes her http://www.saxo.com/...t_9788756792844 håber at det hjælper lidt..

Tak skal du have! Og selv tillykke med det forestående bryllup. Sommer 2014 bliver en god tid :-) Vi taler om at blive gift i starten af August, vi har ikke helt besluttet os endnu!

Tak for tippet, den er desværre udsolgt fra forlaget :( Ellers havde jeg købt den omgående!

0

Del dette indlæg

Noget af det første der er styr på, er nok noget af det mindst vigtige. Hehe! Nemlig makeup og negle! Men det er simpelthen fordi jeg har en bekendt/veninde, som er makeup-artist og negletekniker. Hun bor på Fyn, men kommer gerne til Aarhus på min store dag, og vil også gerne komme og lave en prøve på makeuppen, så det bliver som jeg ønsker det.

For negle og makeup tager kun 500 kroner, og vil ikke have transportpenge, da hun lige så meget synes det er sjovt og en hobby, så det er bare super lækkert! Jeg har samlet lidt inspiration til makeup og negle. Jeg tænker jeg vil have sådan rimelig gang i øjenmakeuppen, men så er resten afdæmpet. Bare lidt på læberne skinner, glød i huden og sådan. Jeg skal ikke have nogle mega lange negle. Mine egne negle er håbløse, så jeg tænker, at jeg gerne vil have lavet en fin negl, som ikke er for lang.

Billedinspiration:

post-60517-0-26483700-1368349714.jpg

Negle skal dog være uden de to med blomster, det er de øvrige negle jeg kan lide.

post-60517-0-47206600-1368349703.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget af det første der er styr på, er nok noget af det mindst vigtige. Hehe! Nemlig makeup og negle! Men det er simpelthen fordi jeg har en bekendt/veninde, som er makeup-artist og negletekniker. Hun bor på Fyn, men kommer gerne til Aarhus på min store dag, og vil også gerne komme og lave en prøve på makeuppen, så det bliver som jeg ønsker det.

For negle og makeup tager kun 500 kroner, og vil ikke have transportpenge, da hun lige så meget synes det er sjovt og en hobby, så det er bare super lækkert! Jeg har samlet lidt inspiration til makeup og negle. Jeg tænker jeg vil have sådan rimelig gang i øjenmakeuppen, men så er resten afdæmpet. Bare lidt på læberne skinner, glød i huden og sådan. Jeg skal ikke have nogle mega lange negle. Mine egne negle er håbløse, så jeg tænker, at jeg gerne vil have lavet en fin negl, som ikke er for lang.

Billedinspiration:

post-60517-0-26483700-1368349714.jpg

Negle skal dog være uden de to med blomster, det er de øvrige negle jeg kan lide.

post-60517-0-47206600-1368349703.jpg

Velkommen til, og stort tillykke med forlovelsen :cheerleader3: Dejligt med endnu en 2014 brud, og en planlægningstråd man kan følge med i :thumbsupsmileyanim: Hvor er det sjovt med de billeder af makeup du har lagt op, præcis de samme billeder er iblandt mine inspirationsbilleder til makeup :biggrin: Jeg glæder mig til at følge dig i din planlægning :)

0

Del dette indlæg

Velkommen til og til lykke med frieri og kommende bryllup.

Hvor er det skønt med sådan en veninde som vil lave negle og makeup for billige penge, dejligt.

Josephine

Tusind tak! Det er nemlig rigtig skønt, man må spare hvor man kan :P

Velkommen til, og stort tillykke med forlovelsen :cheerleader3: Dejligt med endnu en 2014 brud, og en planlægningstråd man kan følge med i :thumbsupsmileyanim: Hvor er det sjovt med de billeder af makeup du har lagt op, præcis de samme billeder er iblandt mine inspirationsbilleder til makeup :biggrin: Jeg glæder mig til at følge dig i din planlægning :)

Tak skal du have! Og hey, god smag! Så må jeg hellere kigge med hos dig, kan jo være vi havde samme smag i andre ting også :D

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Det er da dejligt at have styr på allerede én ting hehe :wink:

Tak skal du have! Og ja, bestemt :P

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal du have! Og hey, god smag! Så må jeg hellere kigge med hos dig, kan jo være vi havde samme smag i andre ting også :D

Du skal da være så hjertens velkommen til at kigge alt det du vil :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer