Bubsi

Nervøsitet?

7 posts in this topic

Hej alle i dejlige damer :c166:

Hvornår bliver man nervøs? :blush: For jeg er ikke nervøs endnu, jeg glæder mig bare som et lille barn :loveshower::balloon:

0

Annonce ♥

Er en anelse nervøs nu, men er mere spændt og glæder mig endnu mere, nu er der også kun 8 dage til

0

Når man er på vej til kirken og klokkerne stopper med at ringe, så er jeg MAX nervøs...

0

Jeg sidder selv med lidt (ok mange) sommerfugle i maven, jeg har hentet min kjole i dag og det er vidst først nu, det er gået op for mig, at det er lige om lidt..

Puha.. Men jeg glæder mig godt nok rigtig meget..

Jeg tror også, det handler om, at jeg indtil nu har haft rigtig mange opgaver der skulle løses og der er der gået en del tid og tankevirksomhed med, nu er de alle ved at være på plads og så kan man rigtig sidde og tænke over hvor meget man glæder sig.. :)

1

Annonce ♥

Halløj,

Jeg blev i lørdags, og jeg blev slet ikke nervøs

Jeg var spændt ... MEGET spændt, på grænsen til nervøs, men jeg var overhovedet ikke i nærheden af eksamens nervøs eller lign.

Det var bare så dejligt spændende alt sammen, og så var jeg meget spændt på at se min mand.

Jeg tror ikke man behøver blive nervøs :)

0

Jeg har allerede været nervøs et par gange, hvor jeg har taget det op til genovervejelse. Alene af den grund, at et ægteskab for mig er fuldt ud bindende indtil døden. (lyder lidt dystert). Jeg ved at når jeg først bliver gift, så er der nogle ting, jeg må give afkald på og deres hoveder sniger sig ind imellem op. Men jeg bliver jo gift med den mand jeg elsker og vil dele livet med og det trumfer alt.

Der er jo lang tid til at jeg skal giftes endnu, men hvornår nervøsiteten melder sig, afhænger nok af om det er beslutningens vægt eller præstations"angst", der gør en nervøs :)

0

Jeg har længe gået rundt med sommerfugle i maven..

Kan mere mærke spændingen hver gang jeg krydser bryllupstingene af på listen..

Tror først nervøsiteten kommer når jeg er på vej hen til kirken eller når jeg står i våbenhuset med min far.

Har en frygt for store menneskemængder, så tanken om at gå op af gulvet til alteret skræmmer mig fordi der kommer til at være så mange der kigger på mig..

Håber jeg får tunnelsyn og kun ser min H2B ved alteret :7himmel:

0