Sign in to follow this  
Followers 0
Met_mo

Gult bryllupstema

11 posts in this topic

Vores tema ved vores bryllup 7-9-13. Skal være gult og hvid og sommerfugle... Nogle der har gode ideer.. Jeg tænker vi skal have gule fresier på bordene.. Men mangler stadig små glas til blomster.. Det er meningen de skal stå rundt om 5 armet lysestagen der skal stå i midten af de runde borde.. Indbydelser skal være gule med sommerfugle..og bordkort hvide med sommerfugle tilsat sætte på glasset..jeg skal selv have hårpynt der er gult i håret fra cloudcake.. Og gule sko..og gult undertøj.. Min datter skal have en gul kjole på.. Som ikk er fundet.. Min søn skal bare have hvid skjorte på.. Andre ideer til det gule tema..

0

Annonce ♥

Jeg tænker solsikker! Og mimoser.

Josephine

0

Jeg tænker margueritter :)

0

Hej vi har også valgt gul som den gule tråd i det sorte og hvide. Min brude buket med daisy

Jeg har tænkt at jeg vil ligge citron skiver i vaserne.

0

Annonce ♥

Hej vi har også valgt gul som den gule tråd i det sorte og hvide. Min brude buket med daisy

Jeg har tænkt at jeg vil ligge citron skiver i vaserne.

post-66015-0-40958900-1368600677.jpg

0

Og mere....

post-59524-0-89044100-1368601419.jpg

post-59524-0-48836600-1368601463.jpg

post-59524-0-20191600-1368601677.jpg

Edited by dorte s.
0

Annonce ♥

Vores tema ved vores bryllup 7-9-13. Skal være gult og hvid og sommerfugle... Nogle der har gode ideer.. Jeg tænker vi skal have gule fresier på bordene.. Men mangler stadig små glas til blomster.. Det er meningen de skal stå rundt om 5 armet lysestagen der skal stå i midten af de runde borde.. Indbydelser skal være gule med sommerfugle..og bordkort hvide med sommerfugle tilsat sætte på glasset..jeg skal selv have hårpynt der er gult i håret fra cloudcake.. Og gule sko..og gult undertøj.. Min datter skal have en gul kjole på.. Som ikk er fundet.. Min søn skal bare have hvid skjorte på.. Andre ideer til det gule tema..

Vi gør selv brug af gul - og solsikken er den gennemgående blomst. I stedet for de vilde dekorationer har vi valgt en nem og billig løsning.

Vi har bedt familie og venner om at gemme alle deres konservesglas. Forskellige størrelser og former, det eneste krav vi har, er at de skal være af helt klart glas. Så kan vi nemlig bruge dem på bordene til vores bryllup næste år.

post-66340-0-19512400-1368875934_thumb.j

Og så placerer vi dem sådan lidt hist og her, lidt tilfældigt :)

post-66340-0-36788800-1368875990_thumb.j

Edited by BeckHansen
1

Vildt flot med gult tema. Især flot med citronerne. Overvejede også gult men vi liger op til påske og er ange folk kommer til at tænke på det.

0

Tak for alle ideerne til gult bryllup.. Har netop købt gule sko.. Brudepigekjole med gult bånd og strømpebukser.. Har tænkt på gule rislamper som deko i teltet.. Uh arbejder videre på det gule og hvide tema...

0