Violer

Herstedvester Forsamlingshus

21 indlæg i dette emne

Hej alle lykkeligt gifte og kommende brude :-)

Jeg ville høre, om der var nogle som havde erfaring med Herstedvester Forsamlingshus? Nogle der har holdt bryllupsfesten der, eller som har været til bryllup der?

Vi overvejer at booke det til vores forårsbryllup næste år. Er der hyggeligt, romantisk? Og hvordan er området - har ikke været derude endnu nemlig, men blot fået det anbefalet af et familiemedlem.

Og ved nogle om der er regler for fx ingen musik efter kl 01 eller lignende? :-)

Lad mig høre, gerne lidt i detaljer, hvis muligt om jeres erfaring med dette sted :-)

Ser frem til at høre fra jer!

Knus fra en lykkeligt forlovet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Go for it. Jeg har spillet bryllup i Herstedvester og Herstedøster forsamlingshuse adskillige gange og der er bestemt ingen restriktioner når vi taler musik. De fester jeg har været ude til derude er typisk sluttet ved 4-6 tiden om morgenen. :rolleyes:Området syntes jeg er ganske fint og det samme med lokaliteterne men det bør I næsten selv vurdere ved at tage ud og se det. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Har heller ikke selv været derude, men det ser bare så hyggeligt ud, havde det selv i tankerne da jeg skulle kigge på feststed men der var det allerede booket..Så ville helt bestemt booke det

Redigeret af ceto2012
0

Del dette indlæg

Vi har booket det til vores bryllup, synes det er et rigtig fint sted og området omkring er rigtig smukt :lol: Det eneste problem er at man først kan booke det 10 måneder før medmindre man er i deres forening, så man skal passe på det ikke bliver taget fra en (ligesom jeg har gjort fra ceto2012 :fløjt: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også et øje på det forsamlingshus.. Vi skal først giftes om to års tid (har ikke fastsat dato da frieriet skete i søndags :a1221: ) og er heller ikke medlemmer i deres forening, så det gør det lidt kompliceret at booke allerede nu :wink: Og så skal jeg da vidst også lige høre kæresten, hvad han synes om det inden jeg bliver helt forelsket i stedet (mine forældre er viet i Herstedvester Kirke, min bror og jeg er begge døbt og konfirmeret i kirken) så det ville være sååå hyggeligt at blive viet dér OG holde festen i samme omgivelser :biggrin:

0

Del dette indlæg

Det "fede" er jo bl.a. at der ikke er nogle restriktioner i forhold til udendørs arealerne. Man kan sætte telt op hvis man skal holde noget receptionslignende om eftermiddagen eller blot vil have et rygertelt og vi har også haft kunder hvor maden er blevet grillet udenfor. Herstedøster Forsamlingshus er så lige så godt men kender ikke noget nærmere til bookingforholdene på nogle af stederne. Odd Fellow i Glostrup og Ishøj Forsamlingshus er (selvom Ishøj måske lyder "grimt") også glimrende steder, dog ikke med samme muligheder udendørs som jeg husker det.

0

Del dette indlæg

Vi har booket det til vores bryllup, synes det er et rigtig fint sted og området omkring er rigtig smukt :lol: Det eneste problem er at man først kan booke det 10 måneder før medmindre man er i deres forening, så man skal passe på det ikke bliver taget fra en (ligesom jeg har gjort fra ceto2012 :fløjt: )

Lyder sørme godt mht. området. Hvordan er det indenfor? Har luret din planlægning, og det lyder jo fantastisk, så du må jo have vurderet, at der kunne skabes lidt romantisk hygge?! :-)

Og bruger du så de firkantede borde eller har I tænkt på runde borde?

Fortæl gerne lidt om stedet, hvis det er ;-)

Og nu er der godt nok 11 mdr til bryllup, så jeg ville kunne booke om en måneds tid :-D

0

Del dette indlæg

Det "fede" er jo bl.a. at der ikke er nogle restriktioner i forhold til udendørs arealerne. Man kan sætte telt op hvis man skal holde noget receptionslignende om eftermiddagen eller blot vil have et rygertelt og vi har også haft kunder hvor maden er blevet grillet udenfor. Herstedøster Forsamlingshus er så lige så godt men kender ikke noget nærmere til bookingforholdene på nogle af stederne. Odd Fellow i Glostrup og Ishøj Forsamlingshus er (selvom Ishøj måske lyder "grimt") også glimrende steder, dog ikke med samme muligheder udendørs som jeg husker det.

Det lyder super lækkert. Jeg gør mig ikke så godt med begrænsninger, så jeg synes det er super fedt at man kan bruge det som man lyster! Herstedøster virker ikke ligeså hyggeligt indeni, men det er kun vurderet ud fra billederne :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder sørme godt mht. området. Hvordan er det indenfor? Har luret din planlægning, og det lyder jo fantastisk, så du må jo have vurderet, at der kunne skabes lidt romantisk hygge?! :-)

Og nu er der godt nok 11 mdr til bryllup, så jeg ville kunne booke om en måneds tid :-D

Indeni er det også rigtig fint, vil sige at jeg skal lige lave lidt magi på toiletterne for de er liiiidt gamle, men lidt blomster, nogle lækre håndklæder og nogle duftlys burde gøre det. Jeg bruger de firkantede borde, men sætter dem som tre langborde. Til receptionen bliver gardinet i midten af rummet trukket for, så det bliver opdelt lidt. Jeg synes det er rigtig fedt, at der er bygget en bar i rummet, så jeg har fået en venindes kollega til at være bartender :biggrin: Gør det lidt luksus. Jeg har købt en masse ikea lagner som skal sættes på stolene og muligvis også på det nederste af væggene for det gøre det lidt mere bryllupsagtigt. Ellers så tag ud og kig på det, mener man kan komme første mandag i måneden og kigge på det. Mht. til bookning, så er det rigtig smart at skrive allerede kl. 00.01 til dem, så er man i hvert fald sikker på at få det :biggrin: Det var det jeg gjorde især fordi vi har den populære dato 7-9-13

0

Del dette indlæg

Det med Herstedøster er jeg enig i, men omvendt så ved jeg og har set hvad kreative brude kan gøre ved selv lidt kedelige lokaler. Man kan gøre rigtig meget selv. :) Det betyder også at der ikke er nogle lokaler som er ens selvom man har været der flere gange, hvorimod det er noget andet på feststederne hvor folk ikke lige får lov at sætte guirlander og slør op i lofterne m.v. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Jeg vidste faktisk ikke at man måtte sætte telt op. Hvor har du set teltet sat op henne? For det kunne da være jeg skulle overveje det :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øh - Kan bare huske at der var et telt men kan da være at jeg husker galt - check det hellere op (eller overvej om man kan gøre det uden at spørge).

Der ligger en græsplæne bagved forsamlingshuset, men ved ikke om man må bruge den. Kan være jeg tjekker op på det ellers må folk bare stå lidt tæt til receptionen :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg kan simpelthen ikke huske det. Kan huske sidst jeg var derude at det var en bruger herindefra og at de grillede udendørs og at der var et telt men hvor hvad stod kan jeg dårligt huske. Vi har haft folk derude efterfølgende men det er i hvertfald 3 år siden jeg sidst selv har været der.

0

Del dette indlæg

Indeni er det også rigtig fint, vil sige at jeg skal lige lave lidt magi på toiletterne for de er liiiidt gamle, men lidt blomster, nogle lækre håndklæder og nogle duftlys burde gøre det. Jeg bruger de firkantede borde, men sætter dem som tre langborde. Til receptionen bliver gardinet i midten af rummet trukket for, så det bliver opdelt lidt. Jeg synes det er rigtig fedt, at der er bygget en bar i rummet, så jeg har fået en venindes kollega til at være bartender :biggrin: Gør det lidt luksus. Jeg har købt en masse ikea lagner som skal sættes på stolene og muligvis også på det nederste af væggene for det gøre det lidt mere bryllupsagtigt. Ellers så tag ud og kig på det, mener man kan komme første mandag i måneden og kigge på det. Mht. til bookning, så er det rigtig smart at skrive allerede kl. 00.01 til dem, så er man i hvert fald sikker på at få det :biggrin: Det var det jeg gjorde især fordi vi har den populære dato 7-9-13

Lyder sørme godt!! Ja, vi må hellere derud og kigge. Jeg har forsøgt at skrive til dem gennem deres kontaktformular på hjemmesiden, men har du evt en mail man nemmere kan komme i kontakt med dem på? :-) Tusinde tak for din beskrivelse. Jeg håber da du smider lidt billeder herop, efter jeres store dag, så man evt. kan være lidt fræk at snuse lidt til dine ideer ;-)

0

Del dette indlæg

Lyder sørme godt!! Ja, vi må hellere derud og kigge. Jeg har forsøgt at skrive til dem gennem deres kontaktformular på hjemmesiden, men har du evt en mail man nemmere kan komme i kontakt med dem på? :-) Tusinde tak for din beskrivelse. Jeg håber da du smider lidt billeder herop, efter jeres store dag, så man evt. kan være lidt fræk at snuse lidt til dine ideer ;-)

Jeg har haft kontakt med dem på herstedvesterforsamlingshus@gmail.com men ellers så har de telefon tid nu indtil 22, så kan du jo ringe og få svar med det samme :biggrin: Der kommer i hvert fald en beretning med en masse billeder, det er i hvert fald planen :loveshower: Du er velkommen til at tage al den inspiration du har lyst til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Violer

Du kan godt booke Sonnerupgaard Gods i lang tid i forvejen - det moderne forsamlingshus.

Sonnerupgaards priser er inkl. 25% moms.

Har er mulighed for overnatning til alle gæsterne.

www.sonnerupgaard.dk

tlf. 4640 9531

Det har også været med i overvejelserne, men synes ikke budgettet er til det desværre :-( Vi vil gerne booke et sted for maks 6-7000kr.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer