natascha1987

Rosenblade fra ballonsalg

8 posts in this topic

Er der nogen der har erfaring med rosenblade fra ballonsalg? vil gerne bruge det til bordpynt men det er svært at se om de er for kunstige. Eller kender i andre steder man kan få nogen der ser rigtige ud.

0

Annonce ♥

Er der nogen der har erfaring med rosenblade fra ballonsalg? vil gerne bruge det til bordpynt men det er svært at se om de er for kunstige. Eller kender i andre steder man kan få nogen der ser rigtige ud.

Hvad med de buketter med roser de har i Føtex de er nogle gange på tilbud til 15 eller 20 kr for 10 stk, så ser de i hvert fald ægte ud :-)

0

Hvad med de buketter med roser de har i Føtex de er nogle gange på tilbud til 15 eller 20 kr for 10 stk, så ser de i hvert fald ægte ud :-)

problemet er bare at jeg skal pynte op dagen før, og så er de ikke så pæne mere hvis det er ægte

0

Jeg har købt dem, og er rigtigt glade for dem. Man kan dog godt ane og mærke at de er kunstige. Men de er bestemt ikke grimmere af den grund :)

0

Annonce ♥

lige et tillægs hvis du bestiller dem- Jeg troede at 500 stk var en kæmpe mængde, men det er altså kun en pose på ca 30*20*5 cm :)

0

Jeg har købt på den her side sammen med en masse andre ting og ja de ser ikke 100% naturlige ud men de er nu flotte, og så skal du heller ikke tænke på om de smitter af på noget med deres farver

http://www.dreamshop2u.dk/

Er enig med Sweetheart, 500 fylder ikke meget men jeg har kun købt 100 og det er nok til mit bord da jeg også har andet pynt..

Edited by Daz
0

Har også købt de kunstige rosenbade. De er fine, tror jeg har købt 600 ca..

0

lige et tillægs hvis du bestiller dem- Jeg troede at 500 stk var en kæmpe mængde, men det er altså kun en pose på ca 30*20*5 cm :)

Ja der skal nok msnge til, men tak for svaret.

0

Annonce ♥