M.H.N

Mit polterabend

5 indlæg i dette emne

Hej BK´er

Jeg har sagt til mine søskende, at jeg gerne vil have,

at de tager sig af min polderarbend,

men det er ligesom om at de skal spørge mig om alt muligt,

om hvad der skal ske og jeg skal jo ikke vide noget,

men jeg håber bare at det bliver noget ikke alt for kedeligt det er da træls,

det bliver, en tur i Fårup sommerland.

Hvem får i til at arrangere jeres polterabend?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min bedste veninde tog initiativet til min PA... Jeg gav hende en liste over dem jeg gerne vil ha med, og de har så lavet en hemmelig facebook gruppe, og har også haft et møde hvor de besluttede hvad dagen skal indeholde... Min mor har så rimelig meget taget styringen på det, men hun er også som en veninde for mig...

Kan du ikke give dine søskende en liste over dem du ønsker at se, og så bede dem om at idéudvikle med dem i stedet for dig - og evt give et par ønsker til ting du synes kunne være sjovt... :-)

0

Del dette indlæg

Jeg har kun brødre som søskende så jeg håber sådan set ikke det er dem der arrangerer min polterabend..... Jeg håber meget nogle af mine venner laver et eller andet men sker det ikke er der jo ikke så meget at gøre ved det. Jeg klarer det nok alligevel. Jeg tror jeg på et eller andet tidspunkt laver en liste og giver til h2b og måske en anden over hvem jeg kunne tænke mig at have med. Og med ting jeg absolut ikke vil og måske ting jeg gerne vil. Vil dog helst overraskes på den positive måde så listen med ting jeg kunne tænke mig bliver nok forsøgt begrænset. Men jeg ville f.eks. hade at blive klædt ud i "sjovt" tøj og hade endnu mere at skulle sælge kys eller blomster eller noget andet. Det tror jeg faktisk jeg blankt ville nægte, polterabend eller ej. Og så kan de jo lige så godt vide det på forhånd.

Jeg synes du skal være lidt glad for de spørger for så har du jo en mulighed for at dreje det i den retning du gerne vil. Altså hvis du synes Fårup Sommerland er det mest dødssyge så kan du jo sige det! Eller hvis det omvendt ville være helt fint...

Jeg tænker sådan nok mest at man ikke "får nogen til" at arrangere ens polterabend. En polterabend er noget nogen laver for en hvis de har tid og lyst og overskud.

Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har 2 veninder og da de blev spurgt om de ville være brudepiger jublede de og spurgte om de måtte stå for min polterabend..

De bad om en liste med numre på dem jeg gerne ville have med og om der var nogen ting som bare var fy-fy..

Det har de fået og så ved jeg ikke mere..

Desværre var jeg hjemme hos svigerfamilien igår og der på tavlen havde svigermor skrevet datoen ned sammen med alle vores bryllups info jeg havde givet hende, jeg ville lige tjekke hun havde alle tiderne rigtige og så stod der også en linie med info'en Daz's polterabend.. ØV jeg gad ellers ikke vide datoen..

Men det er heldigvis alt jeg ved om det...

Glæder mig til at se hvad de har fundet på...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer