Violer

Osted Kro eller Lindenborg Kro?

8 indlæg i dette emne

Kære alle :-)

Oprindeligt havde vi tænkt os at holde en forsamlingshusfest, men efter en del undersøgelser, er vi kommet frem til, at vi faktisk gerne vil lave så lidt som muligt på denne dejlige dag :-)

Vi skal holde vielsen i en kirke i Roskilde, og vil derfor også gerne holde festen i eller omkring Roskilde (maks 15-20km udenfor Roskilde).

Vi overvejer enten Lindenborg Kro eller Osted Kro, da det virker som nogle hyggelige steder, hvor man får meget for pengene. Det vi søger er en aften med velkomst, forret, hovedret, bryllupskage, fri vin, øl og vand hele aftenen samt med avec og evt mulighed for drinks efter middagen.

Vi regner med ca. 1000kr pr. kuvert alt inklusiv.

Er der nogle der har erfaringer med disse to steder, og som vil forklare lidt omkring deres oplevelse med dem?

Evt. kom med andre bud, hvis I kender nogle hyggelige, romantiske steder omkring Roskilde :-)

//Violer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har selv spillet på Osted Kro og har kun godt at sige om det. Derudover har vi haft folk oppe og spille på Lindenborg. Den første oplevelse jeg hørte om var ikke så heldig men de efterfølgende har jeg kun hørt positivt om. Der ville jeg nok gå efter mavefornemmelsen: Hvad I selv syntes I har det bedst med. Derudover ville jeg kigge på forhold som barpriser, pris for fri bar, arrangementets længde/sluttidspunkt og evt. pris for forlængelse.

Retaurant Håndværkeren, Restaurant Bondestuen (Jyllinge) kunne også være nogle muligheder.

0

Del dette indlæg

Jeg har været til konfirmation på Lindenborg... Maden var ganske udmærket, og det er et hyggeligt sted... Men tjenerne haltede altså lidt efter... Der var flere gange hvor konfirmanden ikke havde noget at skåle med selvom der allerede var gjort opmærksom på det... Og generelt var de lidt sløve med drikkevarerne... Det var noget som værtsparret var ret irriterede over, men altså selve dagen var jo god...

Man har bare ikke lyst til at mangle drikkevarer til sit bryllup, slet ikke når der allerede er betalt for det!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Vi skal giftes i Såby, og derfor har jeg kigget på en del steder i området.

Lindenborg har mine forældre holdt en del fester på, men det er nedslit og der tidsbegrænsning på festen.

Vi overvejde Kr Såby forsamilingshus. Det plejer at være super godt.

Vi holder det på Skuldelev kro, da det er godt og billigt, samt vi kan booke hele kroen da en del gæster kommer fra Jylland og Norge.

Der er også scandic hotel og hotel prinsen i Roskilde.

Jeg kender ikke til osted kro, men skulle jeg vælge mellem Lindonborg og andet, ville jeg kigge lidt grundigere. Såby forsamilingshus, er super hyggeligt, god mad og god service.

0

Del dette indlæg

På Scandic og ikke mindst Prindsen taler vi så også om nogle helt andre priser. Jeg kunne også nævne Comwell i Himmelev hvor vi har spillet flere gange. Bl.a. til deres egne julefrokoster. Jeg kan ikke huske det præcise sluttidspunkt men de fester jeg har spillet nede på Håndværkeren har ikke sluttet kl. 1 eller 2 men senere. Ved så ikke hvad økonomien i det er Jeg har kun et positivt indtryk af stedet.

Skuldelev Kro ligger jo noget væk fra Roskilde (Skibby) og der kan man også kigge på Gerlev Kro. Men syntes da bestemt også I skal kigge på det omtalte forsamlingshus.

0

Del dette indlæg

Hej alle jer lokale.....

Lej Sonnerupgaard Gods en af afdelingerne * Vi er det moderne forsamlingshus, hvor I også kan overnatte. I kan danse til den lyse morgen!

Sonnerupgaard har park, voldsted, skove som vi gør meget ud af at det ser rigtig pænt ud. Det samme gælder for de forskellige afdelinger, hvor vi løbende maler og gør grundigt rent til jer. Sonnerupgaard er stedet for jer, som gerne vil have styr på hele forløbet og selv komme med kok, drikkevarer mv.

http://sonnerupgaard.dk/festlokaler/koncept.aspx

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer