Victorias secret

Canon in D - på orgel

6 posts in this topic

Den bliver min indgangsmelodi. Den er SÅ smuk.

Men er den også smuk på på orgel? Når jeg lytter på youtube er den jo noget fesen i forhold til en strygekvartet :rolleyes:

- på den anden side så græder jeg snot hver gang jeg lytter til strygekvarteten, det gør jeg ikke når det er orgel, så det er jo godt.

Men igen, er den smuk nok på orgel alene?

0

Annonce ♥

Altså det er klart ikke det samme som et stort orkester, men den er stadig dejlig på orgel og det giver sådan en skøn og rolig stemning i kirken. Jeg er super glad for den blev spillet som præludium ved vores bryllup - synes det var smukt selv på et lille orgel i en lille landsbykirke.

1

Altså det er klart ikke det samme som et stort orkester, men den er stadig dejlig på orgel og det giver sådan en skøn og rolig stemning i kirken. Jeg er super glad for den blev spillet som præludium ved vores bryllup - synes det var smukt selv på et lille orgel i en lille landsbykirke.

Det lyder da helt fantastisk :boohoo: Ååårh hvor er du også bare fin :thumbsupsmileyanim::denmarkflag:

Edited by CarBonCb
0

Annonce ♥

Hej

Jeg ville ikke undvære samspillet i melodien så vi har hyret en strygekvartet til, at spille i kirken. Elsker sangen som den er med violin mv. så det skulle bare være sådan.

Det er jo ikke den billigste løsning, men for os er det alle pengene værd :-)

Berit

0