SaschaH

Hjælp (Door hanger)

9 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

For at være ærlig må jeg sige at monogram-seglet mest ligner en sort klat på afstand. Det er super flot tæt på, så misforstå mig ikke.

Jeg er enig med dig i, at det er som om der mangler noget på det uden. Jeg tænker om man kunne printe jeres monogram? Så det ikke bliver "den sorte klat" men bare monogramet..

- Forresten, super idé!

0

Del dette indlæg

For at være ærlig må jeg sige at monogram-seglet mest ligner en sort klat på afstand. Det er super flot tæt på, så misforstå mig ikke.

Jeg er enig med dig i, at det er som om der mangler noget på det uden. Jeg tænker om man kunne printe jeres monogram? Så det ikke bliver "den sorte klat" men bare monogramet..

- Forresten, super idé!

Så bliver det bare ikke det samme som på invitationen..

Måske det også bare er fint, så bare helt enkelt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm altså, nu ved jeg ikke om du har lavet dem alle sammen, men ellers kunne du måske rykke navnene lidt længere ned midt på skiltet og evt. med lidt større skrift? Så tror jeg ikke det kommer til at se ud som om, der "mangler noget" på samme måde. Ellers kunne man måske bare printe/stemple et hjerte nederst, eller som andre skriver, sætte en lille sløjfe på. I har ikke et eller andet gennemgående fra oppyntning osv., som man kunne sætte på?

Tror måske et monogram vil se for rodet ud til, da det så er tekst med tekst. Men det ville jo komme an på en prøve:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer