Guest Promdress

Favour box!

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har købt mine sorte æsker med låg til 4,5 kr. pr. stk. hos BK shoppen, de skulle gerne ankomme imorgen så er super spændt på dem :o) Jeg har selv lavet invitationer, bordhæfte, kirkehæfte, gæstebog, bordplan/oversigt og så skal jeg lave bordkort som skal sættes på de sorte æsker med bånd, så jeg er glad for at have bestilt dem frem for at skulle lave 62 stk selv... det er alligevel lidt af et arbejde.

0

Del dette indlæg

Jeg har købt mine sorte æsker med låg til 4,5 kr. pr. stk. hos BK shoppen, de skulle gerne ankomme imorgen så er super spændt på dem :o) Jeg har selv lavet invitationer, bordhæfte, kirkehæfte, gæstebog, bordplan/oversigt og så skal jeg lave bordkort som skal sættes på de sorte æsker med bånd, så jeg er glad for at have bestilt dem frem for at skulle lave 62 stk selv... det er alligevel lidt af et arbejde.

Hey.. Hvor og hvordan lavede du selv din gæstebog, det ville jeg også, men mangler inspiration.. måske du vil dele lidt billeder?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey.. Hvor og hvordan lavede du selv din gæstebog, det ville jeg også, men mangler inspiration.. måske du vil dele lidt billeder?

Jeg vil super gerne dele alle mine DIY og billeder men kæmper med at få lagt dem ind her,da jeg bare får og vide de er for store.... Og jeg er nu nok ik så "nørd" til computer som jeg troede.Jeg er desuden startet nyt job for nylig så det er lige med at have overskuddet mind i alt det her :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg har købt dem over Ebay, der er en del at sparre ;-)

I dem kommer jeg: Et stykke chokolade, hvor vores monogram er på forsiden ( også købt på Ebay)

-en tandstikke

- 2 x pamol

så har jeg printet citater om bryllup sagt af børn, så der ligger et citat i alle boksene :)

0

Del dette indlæg

Vi har købt vores igennem DreamShop2u.dk http://www.dreamshop2u.dk/Bryllupper/Bryllup/Favor-asker.html

Det var en ok pris synes vi og det gik hurtigt med leveringen - så dem kan jeg godt anbefale :wink:

Der har jeg også købt vores :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer