mathilius

Jeg har købt mig et kagestempel MEN

6 indlæg i dette emne

-og hvor er den iøvrigt fin og enormt hurtig levering .. Købt på etsy :)

Men mit spørgsmål er så, hvor længe før brylluppet kan man lave de småkager ? Skal jeg bruge hele dagen inden på at bage ? ;)

Og hvilke småkager tror i kunne være gode ? Jeg er faktisk ikke så meget til småkager nemlig, så jeg ved det ikke rigtig :/ så kom endelig med ideer og opskrifter :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har planer om at lave dem næste måned.. Og så vil jeg fryse dem ned...

Jeg har ikke lyst til at bage så mange i dagene op til brylluppet.. Der er masser af andet at se til..

Og har prøvet at fryse småkager før.. Det er der intet problem i.. :-)

Jeg regner med at bage 1 basis dej, og så komme forskellig "fyld" i... Fx. Nogle med chokolade stykker.. Nogle med nødder og nogle med begge dele osv.. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt sikker på at din familie/kollegaer/venner/naboer vil sætte pris på at du øver dig nu. Så kan du også teste opbevaringsmetoder. Jeg vil satse på at du nok skal bage dem i slutningen af august for at de smager bedst. Jeg kan anbefale opskriften på specier fra "God mad, Let at lave". Min farvorit er chokolate chip cookies, men det duer sikkert ikke til et stempel, da de mere er lidt klat-kage agtige ;)

0

Del dette indlæg

Vaniljekransedej - bare som småkager, forskellige specier, brunkager, honningkager, kringledej - som småkager you name it :)

Vi havde af småkager englefryd (og de er virkelig englefryd), vaniljekranse og jødekager på vores enorme kage/dessertbord - de blev alle bagt i ugerne op til :) englefrydene blev dog først lagt sammen dagen før.

alle blev opbevaret i lufttætte beholdere :) - ligesom til jul

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer