Dobbeltbrud

Dobbeltbrud - (339) Efterstress og forsinket beretning

339 indlæg i dette emne

En forsigtig start herinde. Efter mange år som borgerligt viede, har min elskede endelig været på knæ og brylluppet skal stå næste sommer.

Jeg er spændt og lykkelig, glæder mig til ALT, inklusive alle forberedelserne, men jeg er også dødhamrende nervøs for om jeg få skruet et bryllup sammen som både er til at betale (jeg er studerende) og samtidig lever op til alle vores drømme, så nu begynder jeg stille og roligt at lure herinde og så kan jeg skrive ned her i min tråd hvad jeg når til, som en slags online huskeliste. I er velkomne til at følge med, men i bund og grund er det mest for min egen skyld jeg har en tråd :)

Første step - DATO - Vores 10 års bryllupsdag er søndag d. 10 august 2014, så brylluppet bliver lørdag d. 9. august 2014, så kan vi skåle for vores 10 år som mand og kone ved midnatstid :loveshower::loveflag::iloveyou::heart:

Index:

Blandet:

Lidt om os: #3

2DO liste - opdateres løbende: #11

Linksamling: #2

Kjolen: #52

Skoene: #60 Jagten på dem: #123 Skoene er i hus #127

Lokale og STD: #46

Fotograf og musiker #103

Habit: #107

Børnenes tøj: #107

9 års bryllupsdag - før og nu billede #115

DIY:

STD - Save the date: #10 Kuverter til STD: #24 Blærerække #47

Monogram: #11

Adresselabels: #17 ankommet #47

Personlige frimærker: #25 færdige #47

Favours: #76

Invitationer: Teksten #79 Færdige #136

Diverse indkøb: #90

Bridesmaid box: #98

Personligt Om laksegl: #119 Link til butikken #122 Færdige #136

Favourboxes med billeder #182

Redigeret af Dobbeltbrud
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt om os:

Det er simpelthen så underligt og surrealistisk at det endelig er blevet min tur til at planlægge bryllup.. jeg har lige sendt en mail til vores lokale præst og bedt ham reservere datoen og det giver simpelthen et sug i maven, fordi det er det første rigtige skridt på vejen..