zette

hurtig planlægning

13 indlæg i dette emne

hejsa.

vores dato er blevet ændre til den 24/8-13 dvs 1½ mrd og intet ud over kirke er planlagt.

hvad skal man huske?

og er der nogen som kender en god frisør som kan sætte hår og ligge makeup på dagen i århus og randers området

desuden har jeg set flere af jer have kirkeblad og program og sådan , er det nødvendigt og hvordan laver man det

¨mvh

Annizette som er lidt stresset

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Find ud af hvilken slags fest I vil have, hvem skal med, bestil mad og drikkevarer og book feststed.

Find tøj og sko til dig og din kommende mand, og evt. brudebørn.

Aflever ægteskabserklæring til kommunen, hvis I skal ændre navn i forbindelse med vielsen skal I også aflever de dokumenter til kordegnen i jeres sognkirke.

Køb ringe.

Vælge salme til jeres vielse.

Det synes jeg er vigtigst, resten er pynt som man selv skal vælge om man vil have.

Og husk så at stresse af og nyde det. :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vi har lige udfyldt papirerne online men må ærligt indrømme jeg ikke fatter hvor de der navneændrings skal afleveres. det er min h2b som ændre navn, han bor indtil d. 1 aug i århus og derefter hos mig i randers men hvor skal den afleveres. når vi skal giftes i en kirke i et helt andet sogn og kommune

0

Del dette indlæg

Vi skal giftes i Island, og det er mig som ændrer navn. Vi gik med papirerne til kordegnen ved vores sognkirke og hun ordnede det hele med det samme. Han kan finde sin sognkirke på sogn.dk og ring i forvejen for at være helt sikker. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er lars som normalt vier i kirken men lige den dag er han ikke hjemme. så det er en anden præst fra Hornslet og der må gerne tages billeder og mht ris ved jeg det faktisk ikke

lars og kirken kan klart anbefales. mine forældre er viet der og min søster og jeg er begge døbd og komfimeret der, samt min søn er døbt der

0

Del dette indlæg

det er lars som normalt vier i kirken men lige den dag er han ikke hjemme. så det er en anden præst fra Hornslet og der må gerne tages billeder og mht ris ved jeg det faktisk ikke

lars og kirken kan klart anbefales. mine forældre er viet der og min søster og jeg er begge døbd og komfimeret der, samt min søn er døbt der

Vi har også booket kirken da H2B er døbt og konfirmeret der, og han kender Lars godt, da han har gået i klasse med Lars' datter og jeg har gået i gymnasieklasse med hans søn :) Lars kan dog ikke vie os, da hans kone fylder 60 den weekend, hvilket vi alle tre er ret kede af, men vi har ikke villet flytte datoen så nu er vi ret spændte på at se hvem der skal vie os :)

0

Del dette indlæg

ja lars er en fantastisk præst også ham som har stået for alt vores vi er også kede af det ikke bliver ham, men datoen er vigtigt for os. lidt sjovt at han har gået med hendes datter for så har vi faktisk gået på skole sammen jeg gik 3 el 4 klasser under dem mener jeg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer