MMTC07.09.13

07-09-13 <3 <3

51 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange tak til jer alle.

Nej, datoen er vist en af de mere populære, og lidt sjover datoer, 7-9-13 er jo, det man banker under bordet, når man ønsker at noget skal gå godt, så forhåbentlig en lykkens dag for os alle, og tillykke til jer også. :D

0

Del dette indlæg

Velkommen til, og tillykke med brylluppet!

Når du lægger billeder ind, skal du først uploade dem til en side som Photobucket. Så kopierer du det nederste link du kan se, når du er inde på billedet. Det sætter du bare ind i Det indlæg du vil skrive, og vupti, så har du et billede.

Hvis du er i tvivl om det kommer frem, kan du altid lige trykke på fuld editor, tror jeg det er (er på fra mobil, og kan ikke lige huske, hvad de to knapper hedder) :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med det kommende bryllup, de er meget søde trolde parret

Takker og også tillykke med jeres kommene ;)

Vi er et XL par, så vi syntes dette trolde par, passer på os, og så er de jo også lidt mere unik, end bare en alm plast figur ;)

0

Del dette indlæg

Om os:

Vi hedder Michelle(23) og Thomas(27), vi har været sammen siden 14.06.06, så det er jo blevet til 7 gode år.

Vi har i et godt stykke tid snakket om at vi gerne ville giftes, men fik aldrig sat en fast dato på.

Men så blev vi i år enig om at, nu skulle det være, og så fald vi over dato´en 07.09.13 og blev enig med det samme om at den dag skulle det være, og vi gik, straks i gang med at udfylde papirerne og få dem sendt.

Forlovelsen:

Det var en dejlig "sommer dag"(11.05.08) , vi var taget til "Den Gamle Have" i Vejle (ved Skyttehuset), der fandt vi et dejligt sted at ligge os, med udsigt ud til fjorden. rigtig hyggeligt. :7himmel: Der Blev vi enig om at vi skulle have ring på hinanden. Så et rigtig frieri, har jeg stadig til gode, men han har lovet at få det gjort inden vi skal giftes, så det bliver jo spændene. :a1221:

Vores Bryllup:

Vielsen bliver på "Det gamle Rådhus" i Randers. ( Vi har snakket om at vi så om nogle år kan blive "Kirkelig velsignet" også)

Bagefter: Holder vi Bryllupsreception, med Bryllups Kage, andre små retter og lidt godt til ganen. :wink:

Den bliver holdt i vores eget hjem, og det er pt. Hvad der ligger 100% fast.

Bryllups rejsen: Tager vi på i uge 42, hvor hen, ligger ikke helt fast i nu.

Temaet/Farver: Lyserød med strejf af sølv og blå. (også lidt grønt).

Vi skal have lyserøde duge, sølv og blå pynt.

Buketter af lyserøde roser, med natur grene, med blade.

Glas med enten vandperler eller dekorations sten i vores farver.

Lyserød bånd, bundet på Champagne glassene.

Brudebuketten:

Jeg tænker at det skal være disse blomster: Lyserøde roser, Callaer Samt Grene og blade, bær og så noget sølv.

Men har evt. også disse i tankerne: Brudeslør, Orkidéer eller Lyng. Råd mig gerne her.

(Er åben for andre gode ideer mv.)

Redigeret af MMTC07.09.13
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

velkommen til og stort tillykke :loveshower:

Vi valgte også at blive gift før han friede, glæd dig til det!

det var helt fantastisk at se ham på knæ, selvom jeg vidste det skulle ske på et tidspunkt :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

velkommen til og stort tillykke :loveshower:

Vi valgte også at blive gift før han friede, glæd dig til det!

det var helt fantastisk at se ham på knæ, selvom jeg vidste det skulle ske på et tidspunkt :7himmel:

ja, det bliver spændene, glæder mig til det og så selvfølgelig vores bryllup :a1221:

vi har lige i dag fået bestilt og betalt ringen. Så det skrider stille og roligt frem ad :wink: der er jo også kun 55 dage i nu :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer