Lotus

Cognac?

14 indlæg i dette emne

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal købe cognac til brylluppet. Jeg har ikke indtrykket af at det er så udbredt blandt unge mennesker og da der kun kommer ca. 10 over 35 år, så tænker jeg jeg godt kan sparer på den post. Der vil være Bailey, whiskey og mange andre forskellige former for alkohol i stedet.

Hvad synes I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er mange ældre men også nogle yngre som godt kan lide en cognac til kaffen men det er absolut ikke et must. Ved I at der er 1-2 personer som godt kan lide cognac kunne man måske høre forældre o.l. om de har en slat stående. Det er iøvrigt et godt sted I har fundet der :biggrin: Hvor der er basis for fest til den lyse morgen.

0

Del dette indlæg

Der er mange ældre men også nogle yngre som godt kan lide en cognac til kaffen men det er absolut ikke et must. Ved I at der er 1-2 personer som godt kan lide cognac kunne man måske høre forældre o.l. om de har en slat stående. Det er iøvrigt et godt sted I har fundet der :biggrin: Hvor der er basis for fest til den lyse morgen.

Ah god idé med at spørge forældre, de har helt sikkert en slat stående som jeg sikkert gerne må få, så kan folk nemlig få et glas, hvis de vil uden at jeg behøver at investere en del penge i en hel flaske.

Jeg er også rigtig glad for jeg "fik" stedet, nu hvor det er en populær dato vi holder bryllup :balloon: Fest til den lyse morgen er helt sikkert planen

0

Del dette indlæg

Forskellen på de unge og de lidt ældre kan måske forklares således. Spillede for en stamkunde sidste weekend og han siger så til mig på et tidspunkt for sjov at der kun er beregnet en cognac til hans "svigersøn" som jeg også kender særdeles godt. Fordi han vidste at der ellers ville blive taget fra på den konto. Det er de færreste rigtige cognac nydere der bunder en hel eller en halv flaske mens andre godt kan finde på det og i sidste situation er det ligegyldigt om det er cognac, whisky o.l.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min svigerfar insisterede på at vi skulle have 2 flasker god cognac, fordi han var overbevist om at ALLE de unge ville drikke det når de så han gjorde. Vi valgte at købe 1 flaske - der blev taget to små glas af den - heldigvis ville han så købe resten.

kan anbefale at lade være med at kaste 400 efter cognac, og så bruge pengene på noget I ved jeres gæster vil nyde - vores erfaring er, at det er godt med rigelig alkopops, (af den slags som folk kan lide, og ikke bare det billige:) )

- hvis ikke vi havde haft slush ice var vi løbet tør - og det havde været en partykiller :)

0

Del dette indlæg

Det er så en ting som jeg tit har spekuleret over ofte nu når vi taler om slush ice (og der er fundet en løsning på cognac'en). Tanken opstår når man står ude til en fest, der holdes en tale og så går slushice-maskinen i gang og larmer som et ondt år. Når man udlejer slushice maskiner m.v. til fester burde man så ikke tilstræbe at udleje maskiner som er mere eller mindre lydløse. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er så en ting som jeg tit har spekuleret over ofte nu når vi taler om slush ice (og der er fundet en løsning på cognac'en). Tanken opstår når man står ude til en fest, der holdes en tale og så går slushice-maskinen i gang og larmer som et ondt år. Når man udlejer slushice maskiner m.v. til fester burde man så ikke tilstræbe at udleje maskiner som er mere eller mindre lydløse. :lol:

Den vi havde lavede minimalt med støj - og så stod den ude ved baren, så vi ville nok ikke have hørt den alligevel :)

Men jo - støjende maskiner er altid lidt øv, og de burde jo allesammen være mere eller mindre lydløse, når nu det kan lade sig gøre at få en sådan maskine :) ligesom børn og fulde mennesker :biggrin: Og jo, børn må godt larme - det var en joke :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den vi havde lavede minimalt med støj - og så stod den ude ved baren, så vi ville nok ikke have hørt den alligevel :)

Men jo - støjende maskiner er altid lidt øv, og de burde jo allesammen være mere eller mindre lydløse, når nu det kan lade sig gøre at få en sådan maskine :) ligesom børn og fulde mennesker :biggrin: Og jo, børn må godt larme - det var en joke :)

Problemet er jo lidt at man kan slukke for støjende air-condition anlæg og støjende børn (med de rette midler). Det kan man også med en slushice maskine men sker det for lang tid eller glemmer man at tænde den igen bliver det en tynd kop te. Den sidste fest jeg splllede med slushice maskine valgte værten inden feststart at placere den udenfor.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer