Kamillalykke

Midnatsbryllup

41 indlæg i dette emne

Okey Ingen problemer. Har selv spillet der et par gange. Det sted går I ikke galt i byen med. Har hørt nogle - vist herinde - som syntes det virkede "snusket" men det syntes jeg egentlig ikke at det gør men det er klart at hvis man forventer noget nymoderne eller rustikt så er det ikke stedet. Jeg kunne så også pege på Gulerodshuset, eller Vinhuset som alternativer hvis datoen er/var et problem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Diskobil: Tak for din hjælp men vi er så forelsket i lige netop dette lokale så vi ikke bliver tilfreds med noget andet. Vi har kigget og intet var som det vi havde set ved vores "lokale" (:

Klart nok. Så skal man følge sin mavefornemmelse og gå efter det. :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oxytocin: Jeg håber det ikke bliver så vildt at jeg udvikler mig til den form for brud. Jeg har heldigvis en forlovede som er utrolig god til at trække vejret dybt og få overblik over alt det jeg stresser over.

Goldrumble: Vi har kigget på Menstrup Kro men som tidligere nævnt var der ingen andre steder, hvor vi begge bare var solgt med det samme. Jeg ved ikke hvordan jeg skal beskrive følelsen men vi vidste at det var "stedet". Vi har haft det sådan med alle de ting vi har valgt faktisk. Jeg har f.eks. kigget på uendelige mange kjoler men jeg faldt en dag over en amerikansk hjemmeside, hvor der bare var "dén" rigtige. Ingen andre kjoler kunne efter dette fund sammenlignes og jeg vidste derfor at det skulle være den. Jeg er virkelig overrasket da jeg ofte har hørt brude beskrive dette men jeg har haft lidt svært ved at se begejstringen over disse ting men den har bare været der i alt hvad vi har gjort. Min kjole, mine fantastiske smukke smykker (vintageøreinger fra 40'erne, min oldemors vielsesring der passede som var den skabt til min finger og ovenikøbet har fået sat en blå sten i), mit slør (som er en del af en cocktailhat fra 50'erne). Alt er bare dukket op og alt har bare passet. Det var derfor også en af grundene til at vi satser så meget på lige netop det her lokale.

0

Del dette indlæg

Goldrumble: Vi har kigget på Menstrup Kro men som tidligere nævnt var der ingen andre steder, hvor vi begge bare var solgt med det samme.

Det kan jeg godt forstå. Hvilket rum på Hotel Kirstine er det, som I har kig på? Jeg kommer selv fra egnen, så måske der er lokaler, som jeg kan byde ind med, hvis jeg kender stilen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er deres nye tilbygning der hedder Trykkeriet. Det ligger ikke sammen med de andre lokaler så det er privat samtidig med at du har udsigt over susåen, hvor bænken vi havde vores først date på står. Det gør lokalet endnu mere specielt (:

0

Del dette indlæg

Jeg synes det er sådan en fin ide med at blive gift til midnat og jeg kan kun forestille mig at det bliver meget smukt!

Mht. det med talerne så tænker jeg ikke at det bliver noget problem. Mange taler handler vel om (på baggrund af min lille smule erfaring ud i taler) ens fortid inden man fandt hinanden og den fremtid man nu begynder på sammen. På den baggrund synes jeg sagtens at man kan holde lige så smukke og fine taler, hvor man siger.."når i nu om lidt begynder jeres liv som ægtefolk" eller "når i om lidt står foran præsten og giver jeres ja.."... Jeg kan sagtens forestille mig at det er mindst ligeså smukt. Jeg tænker en midnatsvielse giver dagen en anden karakter, hvor hele dagen leder op til det store øjeblik hvor man siger ja; normalt er det jo det man starter med, og så bruger man resten af dagen på at fejre det. Så længe man er indstillet på det, kan jeg kun sige: Go for it!!

Nu vil jeg også giftes efter midnat :tunge:

0

Del dette indlæg

Har I været ude at se Menstrup Kro? Det kan IMHO godt hamle op med Hotel Kirstines rum :)

Menstrup Stripclub som nogle af vores lokale Næstved kunder ynder at kalde det er helt sikkert på højde med de andre steder men ligger til gengæld lidt afsides. Men når først mavefornemmelsen har talt og man ved at det er det rigtige så skal man slå til. Den tilbygning der tales om er formentlig kommet til efter jeg var der sidst (et par år siden). Kan huske der var nogle gæster som var utilfredse med at vinduerne på Kirstine skulle være lukket kl. 2 men det syntes jeg egentlig er helt ok når det nu er centralt.

0

Del dette indlæg

Rialie: Jeg havde egentlig tænkt det samme med hensyn til talerne. Tak for de søde ord (:

Diskobil: Ja, det er meget nye lokaler. De er lige blevet færdig her i starten af sommeren så det er meget nyt. Jeg synes egentlig det er fint da der jo også er naboer der skal tages hensyn til.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er sjovt at mange nævner at det kan blive et problem for de ældre gæster - det ser jeg slet ikke som et problem... Min farmor på 95 ELSKER at være til sådan nogle fester - og hun elsker at sidde og kigge på folk der danser, og er nærmest ikke til at få hjem igen - i modsætning til mange andre aftner... :)

0

Del dette indlæg

Kan jeg kun give dig ret i. Rent faktisk danser de ældre også meget selv. Var ude til en dansk-arabisk bryllupsfest i lørdags. Der blev spillet meget arabisk musik og også meget mainstream/nyt musik. 2 ældre damer kommer så hen da de er ved at skulle gå og siger: Det har været så godt. Jeg siger så til dem: Jo men der er blevet spillet meget ungt i forhold til hvad jeg plejer. Det gør ikke noget. Det er vi også helt med på. :lol: Det kan godt være det ikke er dem der bliver hængende til 4-5 tiden om morgenen men hvad så. Her taler vi jo tidsmæssigt om en helt almindelig bryllupsfest bortset fra at vielsen er rykket frem til lige før brudevalsen.

0

Del dette indlæg

Det er deres nye tilbygning der hedder Trykkeriet. Det ligger ikke sammen med de andre lokaler så det er privat samtidig med at du har udsigt over susåen, hvor bænken vi havde vores først date på står. Det gør lokalet endnu mere specielt (:

Jeg har ikke fået set Trykkeriet endnu og jeg synes ikke, at deres hjemmeside rigtigt giver indtryk af det... Men det er nok svært at slå, at man kan se jeres bænk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer