Danty

En masse DIY til vores bryllup - Vil i se? :)

64 indlæg i dette emne

Hvor er det flot og gennemført! ...og sjovt at det er i Ejby du skal giftes, jeg er selv opvokset i Skensved :)

Jeg vill bare høre hvilken font/skrifttype du har brugt til jeres navne på kirkehæfterne?

Tusind Tak, JustMeC - vi er også super glade for det, og det er så fantastisk at man har lavet det hele selv :) Glæder mig til at skulle pynte lokalet og bordene i næste uge. Men først skal der lige samles bordhæfter og foldes sommerfugleservietter :)

Skrifttypen vores navne er skrevet med hedder Vivaldi (er i Word, Photoshop, InDesign osv), og den anden skrifttype vi bruger hedder Century Gothic.

Ej, hvor er verdenen lille. Jeg er nemlig opvokset i Ejby, og kommet meget i Skensved (da mine bedsteforældre boede på Krogårdsvej og senere Budager) - så selvom jeg er flyttet lidt væk (eller okay, bor i Ølsemagle/Ølby), så skulle jeg alligevel giftes i min barndomskirke.

Hvilken kirke skal du giftes i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik vi godkendt kirkehæftet hos præsten - dog er der lige lavet lidt grammatiske ændringer, efter jeg havde printet forsøgs-hæftet.

Årh hvor er jeres kirkehæfte godt - må jeg ikke få skabelonen til den - evt. en kopi af din? Den minder meget om min egen - din er bare lidt mere simpel, så den ville kunne hjælpe mig på rette vej igen..

jannikrintel@gmail.com

:help:

Jeg vil gerne sende vores kirkehæfte, men har det kun som en pdf? Det er nemlig lavet i InDesign?

Årh æv - så kan man ikke "ændre i det" ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej, så skal jeg sende dig filen fra InDesign, men det kræver du har programmet? Hvor meget skulle ændres i det? (selvfølgelig udover navne, dato, kirke) - hvad med salmer?

Jeg tror faktisk ikke jeg ville ændre det store, for den minder meget om min egen. Jeg ville selvfølgelig ændre salmer - vi håber på at skulle have følgende:

Salme nr. 703 - Det er så yndigt at følges ad

Salme nr. 750 - Nu titte til hinanden

Salme - Livstræet

Om der så lige kommer én mere, ved jeg ikke - det afhænger af præsen. Det kunne så evt. være "Op al den ting"..?

Ellers er det faktisk meget lidt jeg ville ændre.

Tror desværre ikke jeg har programmet :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik vi godkendt kirkehæftet hos præsten - dog er der lige lavet lidt grammatiske ændringer, efter jeg havde printet forsøgs-hæftet.

Hvilke teksttyper er det du har brugt? Sidder lige og prøver at stykke én sammen på en ny måde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vivaldi til vores navne. Og Century gothic til salmer) ; god fornøjelse - håber du får det til at være som du ønsker!

Ha ha hvor sjovt, jeg nåede at lave dem inden du svarede - og det er præcis de samme skrifttyper jeg selv har valgt at bruge ! ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vivaldi til vores navne. Og Century gothic til salmer) ; god fornøjelse - håber du får det til at være som du ønsker!

Ha ha hvor sjovt, jeg nåede at lave dem inden du svarede - og det er præcis de samme skrifttyper jeg selv har valgt at bruge ! ;)

Vi må have samme smag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vivaldi til vores navne. Og Century gothic til salmer) ; god fornøjelse - håber du får det til at være som du ønsker!

Ha ha hvor sjovt, jeg nåede at lave dem inden du svarede - og det er præcis de samme skrifttyper jeg selv har valgt at bruge ! ;)

Vi må have samme smag :)

Ja åbenbart - tror det er blevet godt. Vi har fået lavet det, så vi skal ud til præsten på onsdag, så tager jeg kirkehæfter og salmeforslag med og så håber vi det er helt som det skal være, så er det nemlig bare at printe :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer