Danty

En masse DIY til vores bryllup - Vil i se? :)

64 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ville egentlig også gerne vide hvordan du har lavet de kugler? Ville også gerne ha sådan nogle på bordet i stedet for blomster

Et gæt er at de er købt og givet lidt ekstra pynt ? Syntes jeg har set nogle som dem før =) men de er søde =)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville egentlig også gerne vide hvordan du har lavet de kugler? Ville også gerne ha sådan nogle på bordet i stedet for blomster

Et gæt er at de er købt og givet lidt ekstra pynt ? Syntes jeg har set nogle som dem før =) men de er søde =)

Har prøvet at søge efter dem på google. Der kommer kun dem frem fra Bilka som er i flere størrelser. Og de havde dem vist heller ik hjemme. Kunne nemlig godt bruge dem i sorte eller hvide. Men ikke alt for små.

Og synes bare trådstarter skriver hun har lavet dem selv :)

Men vil heller købe end lave selv. Er så dårlig til kreativ

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Beklager mit sene svar - men der har lige været en del at se til :)

Jeg har selv lavet dem, fordi jeg ikke kunne opdrive nogle der var større end ø5cm. Men det er faktisk ret nemt.

Jeg pustede en masse balloner op (i alle mulige størrelser) - cirka 50 balloner brugte jeg.

Og havde købt cirka 10 hvide bomuldsgarnnøgler, som jeg (en af gang selvfølgelig) kom ned i en skål med tapetklister (den billige fra jem&fix, som bliver transparent når den tørrer).

Og så er det bare at vikle garn på ballonerne - det skal lige siges at det sviner lidt, og er meget fedtet at stå med - men også meget underholdende!

Jeg bandt lidt gavebånd omkring ballonen (se billede) og hang dem til tørre på et tørrestativ i et døgns tid. Når de er tørre, så sætter I bare et lille stykker klisterbånd på balloner, og prikker hul, så trækker balloner sig sammen :) Bagefter skal man så igang med tandbørsten, for at fjerne overskydende tapetklister!

God fornøjelse! Jeg er stadig super tilfreds med mine (50) kugler, som bare skla pyntes nu - og synes det er fantastisk i kan lide mit arbejde!

post-40219-0-77733500-1374819398_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare flot. Gid jeg var så kreativ :)

Må jeg spørge dig Maria hvordan du har lavet din bryllupssticker? Jeg har forsøgt, men koden forbliver bare en internet adr når jeg kopirer den ind :td:

Åhh det er jo næsten lige før jeg ikke kan huske det men det er noget med at når man laver den skal man vælge hvad den er til. Jeg havde nemlig samme problem indtil jeg klikkede på den boks hvor der står at det er til en underskrift på et forum. Skriver fra telefonen lige nu men når jeg kommer til computeren kan jeg lige prøve at finde det og tage et billede af det så du ved hvad jeg snakker om :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare flot. Gid jeg var så kreativ :)

Må jeg spørge dig Maria hvordan du har lavet din bryllupssticker? Jeg har forsøgt, men koden forbliver bare en internet adr når jeg kopirer den ind :td:

Åhh det er jo næsten lige før jeg ikke kan huske det men det er noget med at når man laver den skal man vælge hvad den er til. Jeg havde nemlig samme problem indtil jeg klikkede på den boks hvor der står at det er til en underskrift på et forum. Skriver fra telefonen lige nu men når jeg kommer til computeren kan jeg lige prøve at finde det og tage et billede af det så du ved hvad jeg snakker om :)

Så tror jeg at jeg fandt det. Du klikker jo bare på min ticker og så kommer du ind på siden hvor du vælger hvad du gerne vil have osv. Når du så skal kopiere koden vælger du den der hedder Forum Signatures og så HTML. Så skulle den gerne virke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare flot. Gid jeg var så kreativ :)

Må jeg spørge dig Maria hvordan du har lavet din bryllupssticker? Jeg har forsøgt, men koden forbliver bare en internet adr når jeg kopirer den ind :td:

Åhh det er jo næsten lige før jeg ikke kan huske det men det er noget med at når man laver den skal man vælge hvad den er til. Jeg havde nemlig samme problem indtil jeg klikkede på den boks hvor der står at det er til en underskrift på et forum. Skriver fra telefonen lige nu men når jeg kommer til computeren kan jeg lige prøve at finde det og tage et billede af det så du ved hvad jeg snakker om :)

Så tror jeg at jeg fandt det. Du klikker jo bare på min ticker og så kommer du ind på siden hvor du vælger hvad du gerne vil have osv. Når du så skal kopiere koden vælger du den der hedder Forum Signatures og så HTML. Så skulle den gerne virke :)

Hvor er det bare flot. Gid jeg var så kreativ :)

Må jeg spørge dig Maria hvordan du har lavet din bryllupssticker? Jeg har forsøgt, men koden forbliver bare en internet adr når jeg kopirer den ind :td:

Åhh det er jo næsten lige før jeg ikke kan huske det men det er noget med at når man laver den skal man vælge hvad den er til. Jeg havde nemlig samme problem indtil jeg klikkede på den boks hvor der står at det er til en underskrift på et forum. Skriver fra telefonen lige nu men når jeg kommer til computeren kan jeg lige prøve at finde det og tage et billede af det så du ved hvad jeg snakker om :)

Så tror jeg at jeg fandt det. Du klikker jo bare på min ticker og så kommer du ind på siden hvor du vælger hvad du gerne vil have osv. Når du så skal kopiere koden vælger du den der hedder Forum Signatures og så HTML. Så skulle den gerne virke :)

Fedt. Tak!

Hvor har du købt dine sommerfugle?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige tid til at lægge et billede op af vores bordpynt - vi skal ikke have "rigtige" blomster, vi har lavet nogle trådkugler, som bliver pyntet med sommerfugle. Jeg har lige lavet en lille prøve af det :)

Hvor er de bare super flotte! :cheerleader3: Er sommerfuglene af papir? (dem på trådkuglerne)

Redigeret af Celi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag fik vi godkendt kirkehæftet hos præsten - dog er der lige lavet lidt grammatiske ændringer, efter jeg havde printet forsøgs-hæftet.

Årh hvor er jeres kirkehæfte godt - må jeg ikke få skabelonen til den - evt. en kopi af din? Den minder meget om min egen - din er bare lidt mere simpel, så den ville kunne hjælpe mig på rette vej igen..

jannikrintel@gmail.com

:help:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag fik vi godkendt kirkehæftet hos præsten - dog er der lige lavet lidt grammatiske ændringer, efter jeg havde printet forsøgs-hæftet.

Årh hvor er jeres kirkehæfte godt - må jeg ikke få skabelonen til den - evt. en kopi af din? Den minder meget om min egen - din er bare lidt mere simpel, så den ville kunne hjælpe mig på rette vej igen..

jannikrintel@gmail.com

:help:

Jeg vil gerne sende vores kirkehæfte, men har det kun som en pdf? Det er nemlig lavet i InDesign?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer