Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Uha, lyder ikke rart med operation. Håber du er OK.

Er du sikker på, at det kan betale sig at medbringe drikkevarer selv? Drikkepakken udgør kun 100 kr. pr. Kurvert og det synes jeg ikke er meget når det er for hele arrangementet.

Tak! Er helt OK - bare dejligt at være hjemme igen, selvom jeg godt nok var træt efter narkosen i går..

Hvad får man med i pakken for de 100 kr. pr. kuvert? Jeg må indrømme, at jeg ikke lige har været inde og kigge på hjemmesiden - det er nemmere at spørge dig :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alle drikkevarer på nær sprut (det kan man få som tilkøb eller tage med selv). Det vil sige man får velkomstbobler, vine, øl, vand og en lille en til kaffen for 100 kr. Alt sammen ad libitum.

Jeg tror vi har vurderet, at det ikke kan betale sig at købe selv og dermed risikere at løbe tør eller købe alt for meget.

Ham vi talte med sagde, at der ikke var nogen begrænsninger hvis man f.eks. ønsker at drikke "velkomstbobler" hele aftenen.

Man kan købe et par prøve flasker af dem inden til ca. 60 Kr. stykket og man kan også komme med ønsker udover de 3-4 stykker de normalt severer.

Det lyder alt sammen meget godt synes vi:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Alle drikkevarer på nær sprut (det kan man få som tilkøb eller tage med selv). Det vil sige man får velkomstbobler, vine, øl, vand og en lille en til kaffen for 100 kr. Alt sammen ad libitum.

Jeg tror vi har vurderet, at det ikke kan betale sig at købe selv og dermed risikere at løbe tør eller købe alt for meget.

Ham vi talte med sagde, at der ikke var nogen begrænsninger hvis man f.eks. ønsker at drikke "velkomstbobler" hele aftenen.

Man kan købe et par prøve flasker af dem inden til ca. 60 Kr. stykket og man kan også komme med ønsker udover de 3-4 stykker de normalt severer.

Det lyder alt sammen meget godt synes vi:-)

Hmmm.. Det må jeg lige få spurgt kæresten om han har "bestilt" (han er primus motor for feststedet) for jeg tror du har fuldstændig ret i, at det ikke kan betale sig andet. De ved jo også hvilken vin der smager godt med menuen osv. Det eneste jeg egentlig er interesseret i at medbringe selv er sprutten, da jeg som sagt hverken drikker vin eller øl.. Jeg må sætte ham på sagen! Men, uanset hvad slår vi et smut forbi Tyskland, da vi også skal have bobler/sodavand/øl til receptionen.. Men, så skal vi da i det mindste ikke tænke på vin!

Tak for hjælpen :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bordnumre

Så lige de sejeste bordnumre i en anden bruds planlægningstråd (Camilla_Krøier's) og tænkte at dem måtte jeg bare eje! Så de er nu bestilt fra ebay! Ved ikke om jeg kan få lov til at hugge et billede derindefra, men jeg kan i hvert fald linke.. De er lavet ud af MDF og tænker at de skal males med grøn og/eller guldglimmer..

Her er link: http://www.ebay.com.au/itm/MDF-Wooden-Shape-Table-Single-Number-w-Base-Wedding-Birthday-Engagement-Party-/291163188851?ssPageName=ADME:L:OC:GB:1120

post-66555-0-93459900-1403815143_thumb.j

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bordnumre

Så lige de sejeste bordnumre i en anden bruds planlægningstråd (Camilla_Krøier's) og tænkte at dem måtte jeg bare eje! Så de er nu bestilt fra ebay! Ved ikke om jeg kan få lov til at hugge et billede derindefra, men jeg kan i hvert fald linke.. De er lavet ud af MDF og tænker at de skal males med grøn og/eller guldglimmer..

Her er link: http://www.ebay.com.au/itm/MDF-Wooden-Shape-Table-Single-Number-w-Base-Wedding-Birthday-Engagement-Party-/291163188851?ssPageName=ADME:L:OC:GB:1120

Elsker de numre....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes også de er meeeeega fede.. Glæder mig til at modtage dem :cheerleader3: og lege med glimmer.. Det er sjældent jeg får lov til det med to (…tre) drenge herhjemme, haha!

:lol: glæder mig til at se det endelige resultat

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mig :cheerleader3: Jeg er dog lidt i tvivl hvilket lim man skal bruge til sådan noget MDF og glimmer.. Det er en jungle for mig, når man slet ikke er vant til at fifle med sådan noget.. Noget decoupagelim, måske? De har lige skrevet, at numrene er blevet sendt.. Det er sgu service der vil noget! Derudover kom jeg liiiiige til at bestille 50 stk. sugerør mere :oops:

post-66555-0-40511600-1403852644_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super fed farve på jeres sugerør :loveshower::loveshower: ja det kan man vist kalde for service ....og ang lim der må jeg vist være svar skyldig har ingen anelse om hvilken type lim der vil være perfekt til sådan noget

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farven er bare så fed! jeg bliver sådan lidt øf over at vi har valgt lilla.. Haha det må blive min farve til min 40 års.. Liiiime med liiiiiime på. :toot:

Jeg æææææææælsker lime - tror aldrig jeg bliver træt af den farve! Herhjemme kører vi også limegrønt :biggrin: og har gjort det, de sidste 6 år og har endnu ikke overvejet at skifte det ud… Selv den store siger: "Moar, du kan godt lide grøn.." :lol:

Hvis du kører limegrøn til 40 års, så skriv - så kan jeg evt. sende overskydende grønt din vej :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super fed farve på jeres sugerør :loveshower::loveshower: ja det kan man vist kalde for service ....og ang lim der må jeg vist være svar skyldig har ingen anelse om hvilken type lim der vil være perfekt til sådan noget

Tak.. Jeg må snuse i Camillas tråd og se hvad hun planlægger at bruge *gnæk-gnæk* :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farven er bare så fed! jeg bliver sådan lidt øf over at vi har valgt lilla.. Haha det må blive min farve til min 40 års.. Liiiime med liiiiiime på. :toot:

Jeg æææææææælsker lime - tror aldrig jeg bliver træt af den farve! Herhjemme kører vi også limegrønt :biggrin: og har gjort det, de sidste 6 år og har endnu ikke overvejet at skifte det ud… Selv den store siger: "Moar, du kan godt lide grøn.." :lol:

Hvis du kører limegrøn til 40 års, så skriv - så kan jeg evt. sende overskydende grønt din vej :biggrin:

Vi havde indrettet kontor som pludselig skulle undskiftes med pigeværelse. Der havde jeg lavet grønne cirkler på væggene og korte grønt tema i accesories. Det var jeg meget glad for, så jeg kan godt forstå din forelskelse. Desværre ville min tøs jo have andre farver, så der blev malet igen! :huh:

Det så sådan ud :biggrin: :

post-64428-0-50653500-1403855645_thumb.j

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super fed farve på jeres sugerør :loveshower::loveshower: ja det kan man vist kalde for service ....og ang lim der må jeg vist være svar skyldig har ingen anelse om hvilken type lim der vil være perfekt til sådan noget

Tak.. Jeg må snuse i Camillas tråd og se hvad hun planlægger at bruge *gnæk-gnæk* :lol:

Camilla overvejer decoupagelim fordi det har hun hjemme ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super fed farve på jeres sugerør :loveshower::loveshower: ja det kan man vist kalde for service ....og ang lim der må jeg vist være svar skyldig har ingen anelse om hvilken type lim der vil være perfekt til sådan noget

Tak.. Jeg må snuse i Camillas tråd og se hvad hun planlægger at bruge *gnæk-gnæk* :lol:

Camilla overvejer decoupagelim fordi det har hun hjemme ;-)

:lol: hvor godt, at du lige smider den ind sådan Camilla

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

super fed farve på jeres sugerør :loveshower::loveshower: ja det kan man vist kalde for service ....og ang lim der må jeg vist være svar skyldig har ingen anelse om hvilken type lim der vil være perfekt til sådan noget

Tak.. Jeg må snuse i Camillas tråd og se hvad hun planlægger at bruge *gnæk-gnæk* :lol:

Camilla overvejer decoupagelim fordi det har hun hjemme ;-)

:lol: hvor godt, at du lige smider den ind sådan Camilla

Hehe.... Man skal altid lige udnytte chancen for at omtale sig selv i 3. person.... Har vist set for meget Hart of Dixie de sidste par dage :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille: m.h.t. lim, så kan du altså bruge det meste flydende lim, som bliver gennemsigtig ved tørring eller evt. male tallene med en grundfarve og så dyppe dem i glitter mens malingen er våd. Uanset ville jeg spraye tallene med lak efterfølgende for at man undgår glitter fingre ved berøring...

Redigeret af gybbelgobbel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille: m.h.t. lim, så kan du altså bruge det meste flydende lim, som bliver gennemsigtig ved tørring eller evt. male tallene med en grundfarve og så dyppe dem i glitter mens malingen er våd. Uanset ville jeg spraye tallene med lak efterfølgende for at man undgår glitter fingre ved berøring...

Jeg regner med at male mine med acrylmaling, smøre med decoupagelim og dyppe i glimmer, give det hele en omgang lak så glimmeret ikke ryger af under opbevaring, transport, opsætning og på bordet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille: m.h.t. lim, så kan du altså bruge det meste flydende lim, som bliver gennemsigtig ved tørring eller evt. male tallene med en grundfarve og så dyppe dem i glitter mens malingen er våd. Uanset ville jeg spraye tallene med lak efterfølgende for at man undgår glitter fingre ved berøring...

Jeg regner med at male mine med acrylmaling, smøre med decoupagelim og dyppe i glimmer, give det hele en omgang lak så glimmeret ikke ryger af under opbevaring, transport, opsætning og på bordet

Det er også en super løsning. Jeg ville under alle omstændigheder egentlig nok male tallene med en farve der nogenlunde matcher glimmeret først. Og måske endda give flere lag glimmer.....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pille: m.h.t. lim, så kan du altså bruge det meste flydende lim, som bliver gennemsigtig ved tørring eller evt. male tallene med en grundfarve og så dyppe dem i glitter mens malingen er våd. Uanset ville jeg spraye tallene med lak efterfølgende for at man undgår glitter fingre ved berøring...

Jeg regner med at male mine med acrylmaling, smøre med decoupagelim og dyppe i glimmer, give det hele en omgang lak så glimmeret ikke ryger af under opbevaring, transport, opsætning og på bordet

Det er også en super løsning. Jeg ville under alle omstændigheder egentlig nok male tallene med en farve der nogenlunde matcher glimmeret først. Og måske endda give flere lag glimmer.....

Ja, især fordi kanterne er sådan brændte...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille: m.h.t. lim, så kan du altså bruge det meste flydende lim, som bliver gennemsigtig ved tørring eller evt. male tallene med en grundfarve og så dyppe dem i glitter mens malingen er våd. Uanset ville jeg spraye tallene med lak efterfølgende for at man undgår glitter fingre ved berøring...

Jeg regner med at male mine med acrylmaling, smøre med decoupagelim og dyppe i glimmer, give det hele en omgang lak så glimmeret ikke ryger af under opbevaring, transport, opsætning og på bordet

Det er også en super løsning. Jeg ville under alle omstændigheder egentlig nok male tallene med en farve der nogenlunde matcher glimmeret først. Og måske endda give flere lag glimmer.....

Ja, især fordi kanterne er sådan brændte...

Jeg må nu indrømme at jeg synes laserskårne elementer er vildt flotte, netop pga. det brændte look. :blush: Men kan jo godt se det ikke nødvendigvis passer ind alle steder...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille: m.h.t. lim, så kan du altså bruge det meste flydende lim, som bliver gennemsigtig ved tørring eller evt. male tallene med en grundfarve og så dyppe dem i glitter mens malingen er våd. Uanset ville jeg spraye tallene med lak efterfølgende for at man undgår glitter fingre ved berøring...

Jeg regner med at male mine med acrylmaling, smøre med decoupagelim og dyppe i glimmer, give det hele en omgang lak så glimmeret ikke ryger af under opbevaring, transport, opsætning og på bordet

Det er også en super løsning. Jeg ville under alle omstændigheder egentlig nok male tallene med en farve der nogenlunde matcher glimmeret først. Og måske endda give flere lag glimmer.....

Ja, især fordi kanterne er sådan brændte...

Jeg må nu indrømme at jeg synes laserskårne elementer er vildt flotte, netop pga. det brændte look. :blush: Men kan jo godt se det ikke nødvendigvis passer ind alle steder...

Jeg synes også de er vildt flotte som de er, men synes de passer til en lidt mere vintage, shappy chic stil... Jeg har faktis også et skilt til slikbuffeten i samme stil, men det får altså også en omgang maling

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

super fed farve på jeres sugerør :loveshower::loveshower: ja det kan man vist kalde for service ....og ang lim der må jeg vist være svar skyldig har ingen anelse om hvilken type lim der vil være perfekt til sådan noget

Tak.. Jeg må snuse i Camillas tråd og se hvad hun planlægger at bruge *gnæk-gnæk* :lol:

Camilla overvejer decoupagelim fordi det har hun hjemme ;-)

Ahahahaha… Fedeste svar EVER!! :thumbsupsmileyanim:

Tak for jeres indslag - Camilla og Gybbel… Jeg kan regne ud, at det ikke bliver så nemt som jeg havde regnet med :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Farven er bare så fed! jeg bliver sådan lidt øf over at vi har valgt lilla.. Haha det må blive min farve til min 40 års.. Liiiime med liiiiiime på. :toot:

Jeg æææææææælsker lime - tror aldrig jeg bliver træt af den farve! Herhjemme kører vi også limegrønt :biggrin: og har gjort det, de sidste 6 år og har endnu ikke overvejet at skifte det ud… Selv den store siger: "Moar, du kan godt lide grøn.." :lol:

Hvis du kører limegrøn til 40 års, så skriv - så kan jeg evt. sende overskydende grønt din vej :biggrin:

Vi havde indrettet kontor som pludselig skulle undskiftes med pigeværelse. Der havde jeg lavet grønne cirkler på væggene og korte grønt tema i accesories. Det var jeg meget glad for, så jeg kan godt forstå din forelskelse. Desværre ville min tøs jo have andre farver, så der blev malet igen! :huh:

Det så sådan ud :biggrin: :

attachicon.gifPicMonkey Collage3.jpg

Selvfølgelig ville hun da det.. Det skal ikke være så nemt med de unger dér :tunge: JEG synes det ser fedt ud (elsker urtepotteskjuleren :thumbsupsmileyanim: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer