Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Velbekomme søde Pernille. :wink::blush:

Stolt tillykke med sønnen. :denmarkflag: Nu ikke lade ham få for meget af kassens indhold haha.. :lol:

Haha… Kassen er flyttet ind i "bryllupsskabet", så ungerne ikke kan få fat på alt det spændende der ligger deri.. Saksen har dog fået plads i køkkenskuffen :tunge:

Stort tillykke med bettemanden :loveflag: Hvor ser han bare skøn ud :biggrin:

Og tillykke med det kommende bryllup :loveshower: Glæder mig til at følge med...

Mange tak! Han er en rigtig (dejlig) bisse :wink:

Tak og selv tillykke! Jeg håber jeg kan komme med en masse inspiration - selvom der nok kommer til at være lidt stilstand de næste par måneder.. Virkeligheden banker på, på mandag og min barsel er slut.. (buhu…!!)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tillykke med lillemand :loveshower::loveshower::loveshower:

Tillykke med sønnebasse!

1.000 tak I to søde tøser! :biggrin:

Tillykke med ham. Ja det går ikke bare stærkt. Det går meget stærkt. Det kan jeg om nogen tale med om. :lol: De fylder år, bliver ældre, bliver teenagere. Det fornemmer man når man pludselig finder ud af at der skal vælges uddannelsesretning inden 1/3 15, uden at man i øvrigt selv er blevet et hak ældre i forhold til da man var på fødeklinikken :lol::lol:

Tak for det :) Har også en på 4 og jeg synes jo heller ikke jeg er blevet ældre end da jeg fik ham (så jeg er stadig kun 23 :lol:) Held og lykke med valget af uddannelse til din søn (håber jeg husker rigtigt her :huh:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velbekomme søde Pernille. :wink::blush:

Stolt tillykke med sønnen. :denmarkflag: Nu ikke lade ham få for meget af kassens indhold haha.. :lol:

Haha… Kassen er flyttet ind i "bryllupsskabet", så ungerne ikke kan få fat på alt det spændende der ligger deri.. Saksen har dog fået plads i køkkenskuffen :tunge:

Saksen så jeg og tænkte at det var en god sokkeklipningssaks i den rette farve haha :wink::tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige fundet din tråd og håber det er okay at jeg nupper din to do-liste. Min var simpelthen for udetaljeret!

Stort tillykke med sønnen :biggrin:

Du nupper bare alt det du vil - jeg har selv tyvstjålet den fra en bruger herinde.. Det er så skønt og så kan man selv slette/tilføje :biggrin:

Og mange tak for "tillykke't"

Stort tillykke med frierierne - har været inde og lure i din/jeres tråd, men fik ikke lige efterladt en hilsen :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så gik den første arbejdsuge

og shit, det er underligt at være tilbage efter 14 (!!) mdr. på barsel :blink:

Har ikke haft så meget tid eller overskud til at kigge ind eller kigge efter bryllupsrelaterede ting - hus, børn og kæreste "kræver" jo også lidt :lol:

Har forelsket mig lidt i en kjole, som jeg håber min mutti har tid til at tage ud og prøve med mig.. Den er fra kjoledrømme.dk og jeg skal se om jeg ikke kan finde et billede og lægge ind (… nå, det kan min morgentrætte hjerne ikke lige finde ud af.. Den hedder KB13068, hvis folket skulle have lyst til at lure :wink: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet din tråd og håber det er okay at jeg nupper din to do-liste. Min var simpelthen for udetaljeret!

Stort tillykke med sønnen :biggrin:

Du nupper bare alt det du vil - jeg har selv tyvstjålet den fra en bruger herinde.. Det er så skønt og så kan man selv slette/tilføje :biggrin:

Og mange tak for "tillykke't"

Stort tillykke med frierierne - har været inde og lure i din/jeres tråd, men fik ikke lige efterladt en hilsen :blush:

Tak tak!

Nej, jeg lurer også meget mere end jeg skriver! Hvilket kan være rigtig besværligt når man har set en flot kjole eller fedt hair piece og ikke lige kan huske hvor :biggrin:

Din kjole er rigtig fin! Så håber jeg bare at den lever op til forventninger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænkte på dig da jeg så den her :wink:

http://www.coolstuff.dk/Brick-Mug

Øj, det er længe siden jeg har været herinde på min egen tråd :blink: Tak for link - han ville jo aldrig komme til at lave noget fornuftigt på arbejdet med sådan en kop :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe den kender jeg godt.....får du lavet noget kreativt eller er det hele gået i stå ?

Jeg har fået lavet en lille-bitte smule.. Har fået nogle rigtig fine invitationer hjem, bestilt diverse MDF-skilte.. Og fundet to mulige dage jeg skal ud og kigge kjole med min muddi.. Jeg skal nok se om jeg får tid til at opdatere i weekenden med billeder - kæresten har været syg, så jeg har nærmest haft tre børn herhjemme.. You know, den dødelige man-flu :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hehe den kender jeg godt.....får du lavet noget kreativt eller er det hele gået i stå ?

Jeg har fået lavet en lille-bitte smule.. Har fået nogle rigtig fine invitationer hjem, bestilt diverse MDF-skilte.. Og fundet to mulige dage jeg skal ud og kigge kjole med min muddi.. Jeg skal nok se om jeg får tid til at opdatere i weekenden med billeder - kæresten har været syg, så jeg har nærmest haft tre børn herhjemme.. You know, den dødelige man-flu :lol:

oooh yes kender ALT til det når ens mand er lige ved at dø :lol: ....... lyder spændende med dine skilte, indbydelser mv ...... glæder mig SÅ meget til at se billeder :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjoleprøvning

Så er der bestilt tider til 1. kjoleprøvning.. Fredag d. 14. november (nøj, der er længe til!) skal min mor og jeg til hhv. House of Brides i Taastrup og derefter prøve kjoler i Nicolai.. Vi starter med de to butikker og så må vi se om vi skal booke tid andre steder senere på året.. Jeg glæder mig ufatteligt meget - kriller i maven!

:cheerleader3: :c166::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for indspark, Albrechtsen… Jeg tror nu heller ikke det bliver noget problem HVIS det ender med at den bliver stropløs.. Som Camilla siger, så regner jeg med at en evt. skrædder får den til at sidde lige i skabet ved brystpartiet :wink:

Uhh, jeg glæææææder mig! Mere end til min fødselsdag d. 4. nov., haha.. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, og efter to gange amning herhjemme er der altså ikke meget sjov tilbage i mine :tunge: (de er skrumpet helt vildt :td: ) så regner ikke med det bliver et problem - og slet ikke hvis man har dette rette undertøj/stivere osv. i.. Jeg glæder mig SÅ meget til at se hvad der klæder min lille korte og buttede krop.. :huh::lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, og efter to gange amning herhjemme er der altså ikke meget sjov tilbage i mine :tunge: (de er skrumpet helt vildt :td: ) så regner ikke med det bliver et problem - og slet ikke hvis man har dette rette undertøj/stivere osv. i.. Jeg glæder mig SÅ meget til at se hvad der klæder min lille korte og buttede krop.. :huh::lol:

Seriøst... Hvor er du heldig. Hver gang jeg har født er min bh størrelse gået op 1-2 størrelser. Hvilket har resulteret i jeg nu efter 5 børn bruger en størrelse H ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, og efter to gange amning herhjemme er der altså ikke meget sjov tilbage i mine :tunge: (de er skrumpet helt vildt :td: ) så regner ikke med det bliver et problem - og slet ikke hvis man har dette rette undertøj/stivere osv. i.. Jeg glæder mig SÅ meget til at se hvad der klæder min lille korte og buttede krop.. :huh::lol:

Seriøst... Hvor er du heldig. Hver gang jeg har født er min bh størrelse gået op 1-2 størrelser. Hvilket har resulteret i jeg nu efter 5 børn bruger en størrelse H ;)

Ja det som Rikke beskriver, ja den situationstod jeg også i, og har kun fået to skønne unger gik fra gajol til halløj 85 D

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer