Trut83

Godt på vej :)

93 indlæg i dette emne

Kære BK brugere.
Så må det være tid til at jeg også deler min planlægning med jer (og ikke kun lure).
H2B friede på min 30 års fødselsdag i april, og troede dengang at vi skulle giftes i år, der reddede BK mig, da bare et blik på tjek listen fik ham på andre tanker. Datoen er derfor nu sat til 14-06-14 (mest fordi den er lidt sjov, og gerne ville holde det i juni pga ferie og vejret).

Vores tema med KBH's kanaler er fordi vi selv bord på Bryggen og elsker vandet og den stemning det giver.

Vi har lavet et foreløbig program som er:

• Vigelse - Kirke (Vor frelser på Christians havn)
  • Flydende reception i KBH's kanaler (kanal rundfartsbåd)
  • Fest i lokaler på Teglholmen med udsigt over vandet

Da vi have det på plads følte vi at der var rimelig styr på det mest kritiske, men jeg synes godt nok at der er MEGET langt igen. Forsøger dog at nyde den del af det også.

Den foreløbige to-do (grøn = færdig, blå = i gang, gul = mangler)

• Dato
  • STD (har sendt en sms)
  • Budget (har vi vist lidt opgivet, men det er ca. 100T)
  • Kirke
  • Lokale
  • Båd (test tur taget, og båd booked)
  • Musik til båd (H2B kollagas Brass band for at sætte stemningen FEST!!)
  • Toastmaster
  • Terne (har ikke brudepige, men min skønne veninde ved min side under hele planlægningen)
  • Hvem skal følge mig op? (min dejlige storebror)
  • Fotograf (en god ven)
  • Gæste liste (46 personer til festen - Gik overraskende nemt)
  • Kjole (se evt her)
  • Dåb (blev døbt 21/1)
  • Kage (se evt. her)
  • Invitationer (min dejlige bror er tidligere grafisk designer, så er sikker på at han tryller noget lækker til os. (minimalistisk men sjovt))
  • Ønskeseddel
  • Ringe (ved at blive produceret)
  • Menu (bliver fra Durlevs Gourmæt)
  • Drikkelse (bliver fra Vinslottet i Greve som vi skal besøge i næste uge)
  • Musik til fest (Sing Starz)
  • Pynt til lokale (ingang med blomster og hjerter til at ligge på bordene)
  • Bordkort og hvem er hvem
  • Bordplan
  • Buket
  • Ægteskabs erklæring (navneændring)
  • Beslutte salmer
  • Booke bryllupsrejse (Til Rom :loveflag: )
Redigeret af Trut83
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Godmorgen

Så er det i dag jeg skal ud og prøve kjoler for anden gang. Det er med lidt blandede følelser, for på den ene side glæder jeg mig så meget til at finde drømmekjolen, men det er jo også hyggeligt at være afsted med min super søde veninde, og hvis det ikke bliver i dag vi finder den, så bliver det næste nok en tur til Malmø for at kigge, og det ville jo også være skønt :c166:

I får lige lige billeder fra sidste gang jeg prøvede kjoler:

(Skal lige lære hvordan man sætter billeder ind) :help:

Den første er den pæneste fra Lilly

post-66123-0-72669400-1374824778_thumb.j

Næste er det flotteste skørt, som jeg er helt vild med fra Karim design, men tvivler på at 20 kg kjole passer til dagen. (drømmer dog stadig lidt om den bare med en anden overdel)

post-66123-0-51379100-1374824769_thumb.j

Den sidste er min favorit pt. men synes ikke den føles helt rigtig

post-66123-0-82875700-1374824658_thumb.j

Jeg havde egentlig regnet med en meget klassisk kjole, men de 3 favoritter pt. er jo meget store og en helt anden stil! Tror måske jeg skal prøve noget helt andet i dag bare for at være sikker på at det er den stil det skal være.

Redigeret af Trut83
0

Del dette indlæg

Fantastisk koncept til et bryllup - det bliver da himmelsk :7himmel:

Jeg synes faktisk Lilly-kjolen er smukkere til dig end de andre! Det er som om skørterne på de to sidste er alt for massive og "kravler" helt op under hagen på dig.

I den første, derimod, ligner du en drømme-ballerina.

Men du er jo en smuk pige - så når du finder det helt rigtige skal du nok få din heldige tilkommende til at lave en lille "Frederik" :wink::lol:

0

Del dette indlæg

Velkommen til og tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Det lyder til at blive en fantastisk fest. Kan rigtig godt li at i skal på kanalrundfart - det er så hyggeligt :)

Jeg hepper på nr. 3 - den sidder så flot på dig, og skørtet er ikke så tungt som nr. 2. Nr. 1 gør ikke så meget for dig synes jeg. Det bliver spændende at se hvad i finder i dag :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for alle de søde ord.

Er netop blevet færdig med at prøve kjoler for i dag. Desværre ingen billeder, da butikken forbød det.

Troede lige kort jeg havde fundet drømme kjolen, men med en pris på 17t er det over mit budget, så jagten fortsætter.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter prøven i går har jeg skiftet stil, så nu er det mere noget i stil med denne:

post-66123-0-02155000-1374694602_thumb.j

Har aftalt med min skønne veninde at vi tager en tur til Malmø til http://www.promsandweddings.se

Priserne ser fornuftige ud, og hvis billederne bare er lidt realistiske, er kjolerne lige min stil.

I går havde jeg fået booked kjoleprøvning samme dag som min H2B fyldte 35 år :oops: Men vi arrangerede en hyggelig middag på restaurant med hans bedste ven efter prøven, og så havde vi en skøn aften. Her oplevede jeg så mit første rigtige Zilla øjeblik:

I samtalen med hans ven som også forlover, forstår jeg pludselig at H2B "kun" har bedt ham være forlover og ikke også toastmaster. Da han er en super sjov og strukturet person er han den eneste jeg har kunne forstille mig udføre den opgave, og dermed havde jeg slet ikke skænket det en tanke at H2B måske ikke var enig. Vi fik det heldigvis talt igennem, og inden vi sov sendte H2B en sms til ham og spurgte om han ville være toastmaster også :cheerleader3: Han kunne nemlig godt se at det selvfølgelig var det enste rigtige valg, men skulle lige først omkring en del andre.

Så jeg kunne falde ned igen, og være glad for at min H2B ønsker det samme som mig :7himmel:

Nøjes med at tage det som at det først zilla øjeblik jo nok skulle komme, så nu er det overstået. Havde bare ikke lige regnet med at det skulle være allerede.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her har jeg ikke været.. sikke nogen fine kjoler, men den stil du har skiftet til er også super smuk :) Du må lige sige hvordan det er på Malmø :) Har hørt godt om det fra en brud herinde som var godt tilfreds, efter at have købt sin kjole der :)

0

Del dette indlæg

Synes det har planlægning er lidt to skridt frem og et tilbage :blink:

1. Fik i går at vide at den sødeste og dygtigste af personalet på stedet nok skal reserve dagen i hendes kalender, så festen er i trykke hænder hos hende :super:
  2. Fik desuden besked på at lokalerne er ved at blive renoveret med helt nyt køkken og udskiftning af grimme blå gardiner til pæne lyse :loveflag:
  3. I dag fik jeg så besked af bandet er 20% dyre end forventet :td:
  4. Og mest irriterende at båden til recpetionen ikke vil levere duge til båden når de ikke skal levere mad ombord (vi skal spise kagen der) :angry: Så nu skal vi finde ud af hvordan vi lige fixer det.
  5. Men tror heldigvis lige at heldet er vendt igen, for at netop set på facebook at de har fået disse hos søsterne grene til 5 kr. Så tror da lige vi skal der forbi i dag:

post-66123-0-15807400-1374834428_thumb.p

0

Del dette indlæg

Så er første bryllups ting købt. 27 pom pommer i blå og hvide. Dermed er farverne også valgt: maritimt tema, med farverne blå, hvid og måske sølv. Håber det bliver fint, kan godt mærke på H2b at det er lidt svært for ham at forholde sig til alle de detaljer. Jeg er bare glad for at der er lang tid til at få det hele på plads.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer