Guest Birkedal.Gerfelt

Hjælp.. Brudebuket...

10 posts in this topic

Hejsa alle i dejlige BKér

Har et lille problem... H2B bliver ved med at spørger ind til hvad jeg gerne vil have til min brudebuket????

Jeg aner det ikke, og har virkelig brug for indput.... Vores farve tema er Sort/Hvid/Rød, og har lidt en drøm om at disse farver kan indgå i buketten. Samtidig har jeg en drøm om Roser og Calla evt. orkideer... er jeg bare en umulig B2B??? :blink:

Inspiration, billeder og forslag modtages med kyshånd.

0

Annonce ♥

Jeg ville da bare fortælle (skrive ned) til ham hvad du har skrevet her.. Og så kan han se hvad han kan få ud af det, sammen med blomsterbiksen!?

0

Jeg ville da bare fortælle (skrive ned) til ham hvad du har skrevet her.. Og så kan han se hvad han kan få ud af det, sammen med blomsterbiksen!?

Tak for dit svar... det prøver jeg. men vil stadig selv gerne have lidt input :wink:

0

google er din bedste ven :)

der er masser af billeder af den kombination :)

0

Annonce ♥

find billeder du kan give ham med ned også ift. form og størrelse hvis du har nogle ønsker med det.

0

Jeg brugte flere timer på google, så jeg kunne finde nogle gode billeder.. Dem har jeg givet til H2B og så må han finde ud af resten :-)

0

callaer kan fåes i næsten sort (purple moon) og i hvid. Roser i alle farver, så de ønsker kan du sagtens få opfyldt. Når du ikke helt ved hvad du vil have er der jo mere råderum for H2B, det er da perfekt! Så kan han bestemme mere, du kan bare fortælle du gerne vil have de tre farver indgår og nogle yndlingsblomster :) Så hjælper blomsterbinderen ham!

0

Når du nu er vild med både roser og callaer, og jeres farver er sort, hvid og rød.. Så se denne :) Elsker den :)

post-62448-0-35699900-1374764820_thumb.j

0

Annonce ♥

Når du nu er vild med både roser og callaer, og jeres farver er sort, hvid og rød.. Så se denne :) Elsker den :)

Nej hvor er den bare fantastisk... Den skal helt sikkert på inspirations siden til H2B.. tusinde tak

0

Tusinde tak til jer alle sammen, jeg er i fuld gang med at støvsuge Google for inspiration :cheerleader3:

0