mathilius

Natmad

11 indlæg i dette emne

Vi har egentlig fravalgt natmad, men jeg er kommet lidt i tvivl..

Vi skal have vores bryllupskage om aftenen. Altså efter middagen .

Og vi har valgt, at festen slutter kl01.

Så vi tænkte, at folk ikke kan spise noget allerede der, hvis de får sent bryllupskage ?!

Plus at natmaden på stedet er ret dyr !! Det spiller selvfølgelig også ind ..

Men hvis vi nu holder os til denne plan, hvornår skal vi mon så servere den bryllupskage ?

Eller synes i det er helt hen i vejret at droppe natmaden ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det er fint at droppe natmaden hvis den er meget dyr på stedet.

Vil mene tidspunkt for kagen kommer an på hvornår I regner med at være færdige med middagen, men efter brudevalsen plejer vel at være meget godt?

0

Del dette indlæg

Vi har egentlig fravalgt natmad, men jeg er kommet lidt i tvivl..

Vi skal have vores bryllupskage om aftenen. Altså efter middagen .

Og vi har valgt, at festen slutter kl01.

Så vi tænkte, at folk ikke kan spise noget allerede der, hvis de får sent bryllupskage ?!

Plus at natmaden på stedet er ret dyr !! Det spiller selvfølgelig også ind ..

Men hvis vi nu holder os til denne plan, hvornår skal vi mon så servere den bryllupskage ?

Eller synes i det er helt hen i vejret at droppe natmaden ?

vi har valgt desserten skal være ost og kagen serveres så til kaffen som en slags dessert.... vi skal have natmad, flæskestegs/bøf sandwich men vi slutter også først kl. 2 medmindre der er vildt gang i den så forlænger vi en time eller to.... men når i slutter kl. 1 så tror jeg ikke folk er sultne og jeg vil mene det er ok at droppe den

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores natmad var bare så overflødig! Der var næsten ingen der spiste af den..

Vi havde fået 4 retters middag og bryllups kagen kom først på bordet efter midnat og brude valsen. Kl tyve minutter i to kom natmaden på bordet og folk var stadig prop mætte..

Så jeg tror sagtens I kan droppe natmaden.. ;-)

0

Del dette indlæg

Jeg ville ikke vælge natmad, når festen slutter kl. 1. Jeg tror måske, at jeg i stedet ville vælge at servere bryllupskagen som natmad ved halv et-tiden, så der ikke kommer for mange "pauser" i dansen/hyggesnakken efter brudevalsen.

Vi regner med at være færdige med middagen senest kl. 23, og så skal vi have natmad ved 2-tiden, men vores fest er så også sat til at slutte tidligst kl. 4, så vi kunne nok godt trænge til lidt at spise på det tidspunkt ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror I skal satse på at spise kagen inden kl. 24 altså inden der bliver danset brudevals. Som til kaffen. Når først I har danset brudevals, så tror jeg, at folk gerne lige vil give den gas resten af tiden, og der gider man ikke sidde og spise kage. Og jeg ville helt klart droppe natmaden, når festen slutter kl. 1, det er for tidligt at servere natmad.

:)

0

Del dette indlæg

Okay.. Det er netop lidt det om vi køber noget som folk faktisk ikke kan have ..

Var det fint at få kagen kl24? Folk var ikke småfulde, de kunne godt spise kage. ? :)

Folk var ikke for Fulde til kage..:wink: Men de var for mætte.. Men det vidste vi godt på forhånd. Det er et kendt faktum at hvis man får bryllupskage om aftenen bliver der ikke spist så meget som, hvis man får den til en reception om eftermiddagen..

0

Del dette indlæg

Jeg syntes den er svær for det afhænger meget af hvor lang tid middagen varer og om I tænker der skal være nogle former for musik/dans efterfølgende.

Hvis der ikke skal være musik o.l. efter middagen så ville jeg nok vælge at skyde bryllupskagen til efter brudevalsen så kagen ligesom bliver afslutningen på en god og hyggelig middag/fest.

Planlægger I derimod at der skal være noget fest/dans efter brudevalsen så skal den selvfølgelig afvikles så hurtigt som muligt så der bliver lidt tid i den anden ende til dans.

Natmaden ville jeg droppe under alle omstændigheder.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer