Nerak34

Hjælp til programmet publisher.....

6 indlæg i dette emne

Jeg er igang med at lave hæfter, hvor bordplan skal være i hæfte. Er der nogen der kender til programmet publisher der ved hvor jeg kan indsætte stole ved de runde cirkler som jeg har lavet?

Indtil videre har jeg bare lavet 7 cirkler men vil gerne have gæsternes navne puttet ved??

Er desværre ikke lige så skarp i det program.

Håber der er en der kan hjælpe.......

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke sikker på jeg forstår hvad det er du vil, men hvis du vil have indsat navne rundt om bordet, kan du jo bare tilføje en ny tekstboks, skrive navnet deri, og flytte den over hvor den skal være :)

Du kan evt. se nogle publisher guides på youtube

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er det jo ikke alt man kan lave i Publisher og den specifikke funktion du spørger til ved jeg ikke om kan lade sig gøre i Publisher, af en grund at jeg har andre programmer jeg ville bruge til den slags :) Mit bedste bud er derfor at lave det i et andet program - eks. et foto redigeringsprogram og så lave det som en billedfil du kan sætte ind i Publisher :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha nu begynder du at nævne noget som jeg ikke umiddelbart har et bekendtskab til så måske skal jeg bare holde mig til det jeg har lavet nu.

Det var kun hvis det var muligt at lave det i publisher. Tak alligevel for jeres hjælp:-))

Helt OK - jeg ved som sagt ikke om det KAN laves i Publisher - men programmet er ikke bygget til den slags kunstneriske ting - det er netop bygget til at du indsætter designede billedfiler - men derfor kan det jo godt være at det kan alligevel :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer