jajo

Kjoleprøvning og mit valg...

27 posts in this topic

Hej alle BK'ere,

Ved jo I elsker kjoler og jeg vil så gerne flashe min. Var ude for en uge siden og prøve kjole, igen igen, sammen med min mor.

Ved ikke om I kan huske det, men min kjole som jeg havde købt var jo desværre for stor og kjolen ville ikke kunne tåle at blive lagt ind. Var jo vildt ked af det og bange for at jeg ikke ville kunne finde KJOLEN igen. :loveshower:

Den kjole jeg havde købt var en stor tyldrøm, og det var egentlig det jeg gik efter igen. Men gæt hvad jeg endte med :lol:

Min mor og jeg tog i Askepot og Valentino og det er jeg jo lykkelig for i dag! Jeg fandt KJOLEN dernede og tro mig, vi fik en FANTASTISK service!

Har vedhæftet billeder af alle kjolerne som jeg prøvede.

Kjole 1, som jeg var helt vild med til at starte med, men synes efter jeg havde prøvet KJOLEN, at den var for almindelig.

Kjole 2, som var en ankelkjole, men vupti, den passede mig i længden næsten, jeg er ikke så høj

Kjole 3, den blev alt for marrengs agtig til mig

Kjole 4, som blev ynglings tyldrømmen, men alligevel ikke helt hvad jeg havde ønsket

Og her kommer KJOLEN, der var bare noget over den da jeg fik den på, vaklede mellem kjole 4 og denne, men da jeg fik denne på igen efter kjole 4 var jeg solgt! Jeg følte mig som en prinsesse.. og som Jonna sagde, vil du have folk synes du er yndig, eller vil du have folk skal snakke om hvor gude smuk kjolen var - jeg valgte derfor denne kjole, for den var bare mere special og mig end de 4 andre.

post-65933-0-71296100-1375085632_thumb.j

post-65933-0-44881800-1375085649_thumb.j

post-65933-0-05452300-1375085664_thumb.j

post-65933-0-72707600-1375085716_thumb.j

post-65933-0-89332800-1375085732_thumb.j

Nå - hvad synes I??

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Super smuk kjole - jeg har også prøvet denne og havde fået den lagt til side, men fandt så MIN kjole andetsteds - men smuk det er den og den kommer virkelig til sin ret på dig

Lidt pudsigt faktisk.. Men den sad bare perfekt og var super behagelig at have på.

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥