LoulouBlue

Tåsinge forsamlingshus

9 indlæg i dette emne

Ja, så er det blevet min tur:-)

Vi har kigget lidt på tåsinge forsamlingshus og synes det er såå smukt. Det er også noget med at formanden også er kok og kan tilbyde en pakkeløsning, hvilket ville være perfekt for vores budget. Men jeg ved ikke om jeg tør, jeg har (selvfølgelig) googlet ham, men kan ikke finde noget om hans kulinariske egenskaber, har nogen af jer prøvet noget lignende, hvad er jeres erfaringer?

Skal man bare satse og håbe på det bedste?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I skal selvfølgelig forhøre jer men generelt er mit indtryk og erfaring at de mad og menuløsninger som serveres i de lokale forsamlingshuse ofte er klasser bedre end det man kan købe sig til via catering m.v. Det er lidt ligesom med de såkaldte kogekoner. Det er ikke masseproduktiuon. De tilbereder maden individuelt specielt til jeres selskab.

0

Del dette indlæg

Tak for svaret, det er altid godt at høre andres erfaring ;-) . Har egentlig gået med den tanke om at det ikke ville være ligeså godt som catering, det er jo dejligt at få afkræftet. Så nu vil jeg spørge ham om et tilbud, så tager vi den derfra.

0

Del dette indlæg

Vi har været der de sidste to lørdage til bryllupper. Det er et super godt forsamlingshus og det er pænt, og personalet rigtig søde. Vi var der ikke under middagen første lørdag, kun til de gik til bords, så jeg så kun lige forretten. Og den så ok ud. I lørdags havde de booket Claus Holm som kok - og det var så fantastisk mad.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal du også for man må aldrig basere detaljer som mad, servering m.v. på en DJ eller en fotografs udsagn. Vi får et overordnet indtryk af feststeder m.v. men de detaljerne som man oplever som gæst ser vi ikke altid (det er jo ikke det vi er der for). Til gengæld ser vi ofte nogle ting som gæsterne ikke ser på det mere praktiske plan med hensyn til afvikling, forløb m.v. Lige hvad mad angår er der også det særlige at vi sjældent spiser det samme som gæsterne. For 3 uger siden var det 2 tørre sandwich. :lol: andre gange er det såkaldt musikermad, rester fra hovedretten eller mad fra en buffet men så er det også det. Forret og dessert spiser jeg kun ganske sjældent selvom jeg får det tilbudt.

0

Del dette indlæg

Jeg er der for at se detaljer ;)

Det var ganske ok. Helt alm mad. Så det kommer jo an på hvad man er til self. Men jeg tror bestemt ikke at det er dårligt.

Men i kan jo booke en anden kok hvis det er. Det kan man jo så åbenbart. Stedet er i hvert fald godt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer