Lotus

Lotus' DIY Projekter - Alle projekterne

146 indlæg i dette emne

Sikke mange flotte ting du har lavet!! Er meget imponeret!! :)

Hvilken skrift type har du brugt til dine ting? Både overskrifterne og brødteksterne!? :) Jeg er helt vild med den!! :)

Hehe det er dejligt at høre, jeg elsker bare at lave DIY.

Overskrifterne er : Indenture English Penman Demo og brødteksten hedder: Bell MT ( i hvert fald i invitationerne)- de kan begge downloades gratis. Jeg har derudover brugt Kunstler Script, Young Love ES, Juice ITC og Champagne & Limousines. Hvis der er en speciel font du gerne vi have navnet på, så bare skriv på hvilket projekt, så skal jeg nok give dig den :7himmel:

Sæbebobler til kirken

Hvordan har du lavet disse?

På forhånd tak for hjælpen... <3

I work har jeg lavet nogle kasser med (4,1 x 4,8 cm), hvor i den ene side af boksen har skrevet blæs betagende bobler og på et ny side, har skrevet vores navne. Herefter jeg har brugt en hjertestanse til at trykke skiltene ud i hjerte, trykket et hul i hvert hjerte og sat på et satinbånd (købt i Søsterne Grene). Jeg kan lægge skabelonerne op, hvis du er interesseret i dem?

Slikbuffet med Peanutfudge, chokoladeovertrukket saltkringler og red velvet popcakes

578170_10153580035465553_78757968_n.jpg

Du har lavet så mange fede ting altså:-)

Har du en skabelon til jeres omslag på chokoladerne? Jeg har lige siddet selv og forsøgt mig faktisk-)

Jeg prøver lige at se om jeg kan lægge skabelonerne ind i tråden, hvor de er nævnt. Hvis det ikke virker, skal jeg nok prøve at sende et i en besked :loveshower:

Sæbebobler til kirken

Ooooog hvor har du købt sæbeboblerne henne?

Ja undskyld jeg spørger, men du er spring fyldt med gode ideer:-)

Jeg har købt sæbeboblerne på DBA, har en masse tilbage (omkring 100 tror jeg), hvis du er interesseret? Du kan få dem billigt fordi sæben er blevet lidt funky, så måske skal den udskiftes.

Ja man kan jo bare lave ny sæbe i dem. Hvad skal du ha' for resten?

Fedt du gider prøve med skabelonen. Ellers kan du sende en PRivat besked, så får du min mail adresse:-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der skabeloner til chokolade wrapping.

Jeg skal nok forsøge at lægge så mange skabeloner jeg kan ind i de forskellige emner, det bliver bare i PDF, så de kan ikke redigeres, så skriv til mig, hvis du vil have i word-versionen, så kan jeg sende en mail i stedet :7himmel:

Tak:-)

Redigeret af BetonCirkeline
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :-)

Super flotte DIY ting :-)

Kunne jeg få dig til at sende dine skabeloner til mig også :-)

m.nielsen85@hotmail.com

Lige et spørgsmål til dine tekst i invitationerne, der bruger du en slags overskrift: eks. Dagens program, hvad hedder de. Font?? Har haft den hentet men kan simpelthen ikke finde den igen..

På forhånd tak..

Bedste hilsner Maja

Hej Maja,

Tusind tak, SKØNT med ros.

Hvad er det for nogle skabeloner du er interesseret i at få? (det er lidt mange :biggrin: )

Fonten jeg har brugt hedder: Indenture English Penman Demo og kan downloades gratis.

hold da op et fantastisk stykke arbejde, ville blive fantastisk glad hvis du ville sende dine skabeloner til mig

marie@diceman.dk

Hej Maria :biggrin:

Tusind tak. Hvilke skabeloner er det du gerne vi have? Så sender jeg dem fluks til d

:blush: chokolade og sæbebobler, SÅ er du en skatter , så kan jeg selv se hvad der er...sidder lige i skolen i fransk timen :floejt:

kan vist ikke undvære BK en hel skoledag :loveboard:

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :-)

Super flotte DIY ting :-)

Kunne jeg få dig til at sende dine skabeloner til mig også :-)

m.nielsen85@hotmail.com

Lige et spørgsmål til dine tekst i invitationerne, der bruger du en slags overskrift: eks. Dagens program, hvad hedder de. Font?? Har haft den hentet men kan simpelthen ikke finde den igen..

På forhånd tak..

Bedste hilsner Maja

Hej Maja,

Tusind tak, SKØNT med ros.

Hvad er det for nogle skabeloner du er interesseret i at få? (det er lidt mange :biggrin: )

Fonten jeg har brugt hedder: Indenture English Penman Demo og kan downloades gratis.

hold da op et fantastisk stykke arbejde, ville blive fantastisk glad hvis du ville sende dine skabeloner til mig

marie@diceman.dk

Hej Maria :biggrin:

Tusind tak. Hvilke skabeloner er det du gerne vi have? Så sender jeg dem fluks til dig :)

Hej.

jeg kunne også rigtig godt tænke mig alle dine skabeloner,hvis jeg må?.....,du er jo super kreativ! :)

hvis du vil være sød at sende mig skabelonerne, så kan du sende dem til mig på min mail: nuzer00@hotmail.com :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej :-)

Super flotte DIY ting :-)

Kunne jeg få dig til at sende dine skabeloner til mig også :-)

m.nielsen85@hotmail.com

Lige et spørgsmål til dine tekst i invitationerne, der bruger du en slags overskrift: eks. Dagens program, hvad hedder de. Font?? Har haft den hentet men kan simpelthen ikke finde den igen..

På forhånd tak..

Bedste hilsner Maja

Hej Maja,

Tusind tak, SKØNT med ros.

Hvad er det for nogle skabeloner du er interesseret i at få? (det er lidt mange :biggrin: )

Fonten jeg har brugt hedder: Indenture English Penman Demo og kan downloades gratis.

hold da op et fantastisk stykke arbejde, ville blive fantastisk glad hvis du ville sende dine skabeloner til mig

marie@diceman.dk

Hej Maria :biggrin:

Tusind tak. Hvilke skabeloner er det du gerne vi have? Så sender jeg dem fluks til d

:blush: chokolade og sæbebobler, SÅ er du en skatter , så kan jeg selv se hvad der er...sidder lige i skolen i fransk timen :floejt:

kan vist ikke undvære BK en hel skoledag :loveboard:

De skabeloner ligger der allerede i pdf. På forsiden skal du bare trykke på "skilte til sæbebobler" og wrapping til chokolade" så ligger de i bunden af :lol:

Man bliver meget afhængig af BK, så skønt at sidde herinde og drømme ()()

Hej :-)

Super flotte DIY ting :-)

Kunne jeg få dig til at sende dine skabeloner til mig også :-)

m.nielsen85@hotmail.com

Lige et spørgsmål til dine tekst i invitationerne, der bruger du en slags overskrift: eks. Dagens program, hvad hedder de. Font?? Har haft den hentet men kan simpelthen ikke finde den igen..

På forhånd tak..

Bedste hilsner Maja

Hej Maja,

Tusind tak, SKØNT med ros.

Hvad er det for nogle skabeloner du er interesseret i at få? (det er lidt mange :biggrin: )

Fonten jeg har brugt hedder: Indenture English Penman Demo og kan downloades gratis.

hold da op et fantastisk stykke arbejde, ville blive fantastisk glad hvis du ville sende dine skabeloner til mig

marie@diceman.dk

Hej Maria :biggrin:

Tusind tak. Hvilke skabeloner er det du gerne vi have? Så sender jeg dem fluks til dig :)

Hej.

jeg kunne også rigtig godt tænke mig alle dine skabeloner,hvis jeg må?.....,du er jo super kreativ! :)

hvis du vil være sød at sende mig skabelonerne, så kan du sende dem til mig på min mail: nuzer00@hotmail.com :loveshower:

Puha det er rigtig mange skabeloner, er der ikke nogle præcise du tænker du gerne vil have eller er det virkelig alle? :lol: Du er selvfølgelig mere end velkomme til at få dem, hvis du gerne vil have dem

Jeg skal nok lægge nogle flere skabeloner ind i de forskellige emner lige meget hvad, så er der i hvert fald lidt at gå i kast med :lol: Chokolade wrapping og sæbeboblerne ligger der allerede under emnerne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil rigtig gerne "låne" dine skabeloner:

Gæstebog: Skilt + kort

Fest Invitation

Receptions invitation

Vedr. invitationerne, kan jeg måske få skabelon med tekst?? Specielt til receptionen, er lidt i tvivl om hvordan jeglige skal skrive det / stille det op...

m.nielsen85@hotmail.com

På forhånd tak..

Og endnu engang, super flot arbejde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil rigtig gerne "låne" dine skabeloner:

Gæstebog: Skilt + kort

Fest Invitation

Receptions invitation

Vedr. invitationerne, kan jeg måske få skabelon med tekst?? Specielt til receptionen, er lidt i tvivl om hvordan jeglige skal skrive det / stille det op...

m.nielsen85@hotmail.com

På forhånd tak..

Og endnu engang, super flot arbejde :thumbsupsmileyanim:

Så er der sendt en mail til dig og tak :loveshower:

rigtig fin tråd :)

Mange tak :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ny diy blog med skabeloner og guides: www.prettyperfect.dk

Hvor er det fedt,d u er så vild:-) Jeg vil straks gå i gang med at kigge:-)

Du er så stadigvæk ikke glemt søde Henriette, jeg kommer snart forbi dig:-)

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ny diy blog med skabeloner og guides: www.prettyperfect.dk

Hvor er det fedt,d u er så vild:-) Jeg vil straks gå i gang med at kigge:-)

Du er så stadigvæk ikke glemt søde Henriette, jeg kommer snart forbi dig:-)

Kram

Hvor er du sød :-) Det er så ikke så fedt at min blog lige er gået ned :blink: kan være den ikke kunne klare alle de folk, der gik ind på den :lol: Håber snart den er oppe at køre igen, men folk er sat på sagen.

Du kommer bare når du har tid, det er skam ikke noget der haster, de står bare klar til dig :7himmel:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer