Julle2u

Kjoler - nu med lidt billeder

29 posts in this topic

Her er billeder af alle de kjoler jeg har prøvet! Kom gerne med ÆRLIGE meninger

Jeg håber billederne er til at se - første gang jeg ligger noget ind...

Husk ikke kun at kigge foran på kjolen...

post-64954-0-96137800-1375299335_thumb.j

post-64954-0-29159100-1375299448_thumb.j

post-64954-0-48121200-1375299583_thumb.j

post-64954-0-57802600-1375299644_thumb.j

post-64954-0-09269900-1375299713_thumb.j

Edited by Julle2u
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh - Du og Jeg - en str. 42 så er min dag reddet :cheerleader3:

Jeg synes det er vældig svært at vælge en kjole.... jeg har derfor ikke købt en endnu.

Jeg vælger at tage chancen og håbe der ikke bliver udsolgt - og lige prøve 1-2 brudeforretninger mere.

Og er der ikke udsolgt i lilly - så er kjole nr. 2 helt klart min favorit... og kjole 3 er en runner-up....

Jeg skal i hvert fald prøve lidt mere - inden jeg selv føler at jeg tør købe en kjole - ville være trist at fortryde...og det kan man jo nå mange gange på et år

I øvrigt: bemærk at der er stropper på alle kjolerne - lige meget hvad jeg gjorde var de ikke til at fjerne :tunge:

0

Annonce ♥

Jah, jeg havde jo ikke regnet med at ville bruge mere end 4000 på kjolen - uden alt det andet tilbehør. Kjolen jeg bedst kan li koster så lige 2000 mere end beregnet....

men da det er den jeg bedst kan li - så må jeg åbne min pung lidt mere....må jeg jo nok sande...

0

Hmm prøv evt. bridefashion (kender dem kun af navn, ikke erfaring), ellers købte jeg min kjole i casa lezar, som vidst har tilbud lige nu, og det samme har Nikolai brudekjoler vidst... I casa lezar er de virkelig søde til at hjælpe, og lytter til hvad man har at sige, og budget...

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er ret vild med 5'eren.

Men den minder også meget om min egen.

Jeg elsker simpelthen detajlen med tyldet der "stikker ud" i den ene side. Syntes det giver den noget kant :wink:

0

Ved ikke hvad folk snakker om når de siger at du ligner en 42. I mine øjne er du da ikke en cm større end en 38.

Med hensyn til kjolerne, så synes jeg, at de er meget ens. Har du overvejet at prøve andre modeller? Du ser dejlig ud i alle kjolerne, men det er svært at sige hvilken en der er best når de er så ens

0

Tak for alt feedbacken :-) det er jo vældig rart at have med i sine tanker!

Jeg har som sagt ikke købt endnu - netop fordi jeg påtænker en tur til kjoledrømme i Humlebæk...

Jeg skal prøve lidt mere - selvom jeg er ret lun på kjole nr. 2.

En wauw-følelse...det havde jeg egentlig ikke i kjolen, men mit kropssprog ændrede sig markant i nr. 2 kjolen.

Jeg skal da ha prøvet lidt mere forskelligt - og vil inden længe bevæge mig ud på kjoletur igen. Jeg skal have lidt mere at sammenligne med inden jeg tager sådan en stor beslutning...

0