MetteogKenneth

Mette og Kenneths Bryllup 21/6 - 2014

76 indlæg i dette emne

Jeg må da hellere få lavet en planlægnings/Bryllupstråd også.

Jeg syntes nu der er meget længe til endnu, aaaalt for længe, når man glæder sig.

Jeg har ligesom mange andre altid drømt om den dag jeg skulle giftes.

Drømmene blev endnu større, da jeg mødte Kenneth, og bare vidste, at det var ham jeg ALTID skulle være sammen med.

Han har på ingen måde været i tvivl om, at jeg gerne ville giftes med ham, jeg ventede bare på frieriet.

Vi mødtes for næsten 5 år siden i byen, og blev ret hurtigt kærester, efter et par måneders kysseri. Vi var også begge ret hurtigt klar over, at dette var seriøst, og vi blev derfor forlovet efter kun 7 måneder. Det blev vi d. 21/6 - 2009 på Mallorca.

Da vi kom hjem begyndte vi at kigge på hus, og efter 9 måneder var vi også husejere, og flyttede sammen. Efter 11 måneder blev vi "forældre" til vores første "barn" - Vores hund Vaks. det med rigtige børn, vil vi også gerne, det kommer bare ikke så let til os, så inden længe skal vi i gang med kunstig befrugtning.

I år havde vi atter bestilt en rejse til Mallorca, og sjovt nok skulle vi rejse d. 21/6, hvilket var helt tilfældigt. Vi syntes alligevel begge, at det var lidt sjovt, at vi rejste til Mallorca, på 4 års dagen for vores forlovelse der nede.

Da vi blev forlovet, var det ikke et frieri. Vi blev enige om at forlove os, men mere som, at så hørte vi sammen. Så frieriet ventede jeg stadig på, men det kom.........

Frieriet :loveshower:

Da vi var landet på Mallorca, og var ankommet til hotellet, fik vi lidt at spise, inden vi satte os ned til den flotte oplyste pool. Vi havde en flaske champagne med fra hotellet, som jeg havde fået, fordi jeg havde boet på hotellet nogle gange før. dette var første gang sammen med min kæreste

Vi havde ikke siddet der længe inden min kæreste sagde han havde noget at fortælle mig.

Jeg er så heldig, at han havde skrevet det ned, og jeg nu altid kan læse det.

Derfor kan jeg nu også dele frieriet med jer.

Kære Mette min skat Jeg vil fortælle dig lidt omHvad du betyder for migDet kan siges meget nemtFor du betyder ALT for migMen du skal videAt du giver mit liv meningDu giver mig lyst til og leveUden dig kunne jeg slet ikke leveFor uden dig ville jeg ikkeHave noget at leve forJeg elsker dig så ubeskriveligt højtAt jeg ikke kan beskrive det med ordJeg ved godt jeg ikke er så goTil og vise det altidMen du må ALDRIG tvivle forJeg elsker dig virkelig af hele Mit hjerteOg det vil jeg altid gøre for duEr min prinsesseOg ingen skal nogensinde tageDig fra migFor mister jeg dig mister jeg ALTNu skal vi igennem en hård tidMed alt det der barnløshedOg der skal du osse bare videAt jeg vil støtte dig 100%For som de sagde i HorsensSå er vi 2 om detOg hvis du får behov for at snakkeEller græde over det så kan duALTID komme til mig jeg vilALTID støtte digJeg vil gerne sige tusind tak til digTak for din altid store støtteOg tro på mig du får mig virkeligTil at tro at jeg kan klare heleVerden så tak for detJeg vil godt fortælle dig atJeg elsker dig mere end noget andetMin smukke prinsesseOg er stolt over at du er min pigeDu er det bedste i min verdenOg jeg glæder mig tilAt vi skal have børn sammenOg blive gamle sammenTil vi skal leve resten af livet sammenTAKFordi du har gjort mig til den jeg erJEG ELSKER DIG FOR EVIGTVIL DU GIFTE DIG MED MIG? (Der faldt han på knæ)

Jeg faldt ned på knæ til ham, og sagde selvfølgelig ja :loveshower:

Vi blev forlovet D.21/6 - 2009

Jeg blev friet til D.21/6 - 2013

Vi skal giftes D. 21/6 - 2014

En dato der altid vil være special for os.

I øvrigt blev vi også kærester D. 21 - Dog i November

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsforberedelserne er i gang, selv om der er længe til endnu. Men nogle ting kan og skal jo planlægges allerede nu.

Kirken er booket: Brande Kirke kl. 13.00 http://www.brandekirke.dk/

Derefter fest på Sinatur Skarrildhus - En gammel herregåd http://www.skarrildhus.dk/Bryllup-1211.aspx

Fotograf er bestilt: Barkholt foto/V. Lone Barkholt http://www.barkholtfoto.dk/index.asp?file=1&gruppe=179&varegruppe=179

Musikken er vi næsten sikre på bliver Triodeluxe http://www.triodeluxe.dk/ de spiller to under maden, og senere kommer der en på trommer, så der kan festes efter maden.

Det kribler i fingrene for at kunne komme til at købe ind, men det er svært allerede. Dog har vi købt manchetknapper til min kæreste og hans bestman

15-465-SV_1_medium.jpg15-470-SV_1_medium.jpg

0

Del dette indlæg

Tillykke!! :) Jeg er altså lidt misundelig på jer der skal holde fest på Skarrildhus - det ser SÅ skønt ud :loveflag:

Hvor er det fantastisk at ha en hund der hedder Vaks :lol:

Tak skal du have :-)

Ja det er super lækkert der ude, så håber det er standarden hele vejen igennem.

Vaks ??? Du har måske også en hund der hedder det, eller ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :denmarkflag:

Der er nogen der starter med at planlægge bryllup mange år før de skal giftes. Tiden går så stærkt, når man er optaget af at planlægge så stor en dag.

Jeg hadede det engang i mellem mens det stod på, men bagefter savnede jeg det.

Heldigt for dig at BK findes. Her er fyldt med hjælpsomme B2B og gifte fruer der kan hjælpe. Ikke mindst alle de fede ideer man kan få her.

Nyd det :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup :denmarkflag:

Der er nogen der starter med at planlægge bryllup mange år før de skal giftes. Tiden går så stærkt, når man er optaget af at planlægge så stor en dag.

Jeg hadede det engang i mellem mens det stod på, men bagefter savnede jeg det.

Heldigt for dig at BK findes. Her er fyldt med hjælpsomme B2B og gifte fruer der kan hjælpe. Ikke mindst alle de fede ideer man kan få her.

Nyd det :cheerleader3:

Tak for det :-)

Syntes det er SÅ spændende.

Tror dog manden er ved at få pip af mig nogle gange, fordi jeg snakker om det hele tiden :c166:

Men jeg glæder mig som en gal, og lurer hele tiden på diverse hjemmesider.

Og som du skriver, så er dette jo en fantastisk side, hvor man kan få masser af råd og ideer :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til. Din mand vil elske stedet her for her kan man pladre løs om alt om bryllup uden at mændene får pip af det. Han vil også hade det måske fordi man her finder mange ting man også liiiiiige må have.

Fine manchetknapper - og hvor fedt med den dato hvor alting sker for jer altså

0

Del dette indlæg

Ja dette er jo en fantastisk side med masser af inspiration.

Ja syntes også de manchetknapper var lidt sjove, selvom man ikke rigtigt ser dem når de er på.

Men det var alligevel lidt skægt at give dem, til hans Bestman.

Nu er der ikke længe til dit bryllup kan jeg se, er du ike bare vild spændt ?

0

Del dette indlæg

Så gik vi lige en lille smule i bryllupsmode den anden aften.

Vi var inde på http://www.ballonsalg.dk, hvor vi fandt nogle sjove ting til bryllup.

Vi kan godt lide det hele skal være traditionelt, men alligevel kan vi godt lide at lave lidt sjovt med det hele.

Vi bestilte vores bryllupsfigur til bryllupskagen, som er lidt anderledes.

pf37_01_1.jpg

Kan godt lide, det er manden der under tøflen, og ikke omvendt :shooter:

Så bestilte vi klistermærker til mandens sko, så må vi se om de skal bruges, de er ikke så store.

Game%20over.pngHelp.png

Nogen der kender andre steder, hvor man kan købe noget lignende ? eller skal man have fat i en hvid slettelak, til at skrive under skoene i stedet ?

Så købte vi også noget lidt mere seriøst, en gæstebog, som vi håber folk vil skrive nogle hilsner i på dagen.

Jeg kan ikke kopiere billedet ind, så her kommer der et link til siden, med billedet.

http://ballonsalg.dk/shop/baand-og-roede-2044p.html

Og så kunne man få 100 gratis Just married balloner, ved at indtaste rabatkoden: Bryllupsklar

Så nu venter vi/jeg spændt på at pakken kommer.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fandt mine stickers til skoen i USA flere år før vi blev gift. Og bestilte dem til hans sko på Etsy.

Var lige inde på hjemmesiden, de har godt nok mange fine ting, og ikke så dyrt. men er det ikke dyrt at få sendt til Danmark ?

0

Del dette indlæg

Tak skal du have, og velkommen til min tråd :a1221:

Den ticker du har nederst, hvor man kan gå direkte til jeres planlægning, hvordan laver man den ? Det er da smart :-)

Gå ind i rediger profil, på din egen profil. Så kommer der et menupunkt hvor der står "skift signatur". Og så skriver man bare hvad man har lyst til, og sætter linket ind. Man kan i princippet lave den som man vil, fx. som Musenberg har bryllupsbilleder i sin. :)

post-66340-0-81859300-1375616169_thumb.p
0

Del dette indlæg

Den ticker du har nederst, hvor man kan gå direkte til jeres planlægning, hvordan laver man den ? Det er da smart :-)

Gå ind i rediger profil, på din egen profil. Så kommer der et menupunkt hvor der står "skift signatur". Og så skriver man bare hvad man har lyst til, og sætter linket ind. Man kan i princippet lave den som man vil, fx. som Musenberg har bryllupsbilleder i sin. :)

0

Del dette indlæg

Super, tak for det :):super:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke!! :) Jeg er altså lidt misundelig på jer der skal holde fest på Skarrildhus - det ser SÅ skønt ud :loveflag:

Nej, - jeg har (desværre) ingen Vaks - men jeg har da læst Anders And blade :wink::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nej, - jeg har (desværre) ingen Vaks - men jeg har da læst Anders And blade :wink::thumbsupsmileyanim:

Haha... For at det ikke skal være løgn, så er vores Vaks en hun hund :floejt:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer