lindaerik

kunstige øjenvipper

10 posts in this topic

Hej

Hvilke kunstige øjenvipper er de bedste? Er ude efter nogen der giver fylde og lidt længde uden at det ligner 2 koste jeg har på øjnene...... hvad kan i anbefale? Vil også gerne se billeder hvis I har nogen :-)

0

Annonce ♥

Har prøvet at få sat vipper på og det var bare i vejen, så de kom af hurtigst muligt. De glemmer bare at fortælle at man ikke har særlig mange af sine egne vipper tilbage bagefter. Jeg valgte heldigvis at prøve det for 6 mdr siden, så de er vokset ud igen!

Mascara gør jo også vipperne længere og fyldigere så det vil jeg ikke undvære :-) Da jeg heller ikke er en der sådan tuder, så tror jeg ikke det er et problem med stregerne. ;-) er bare ude efter nogen der kan give lidt mere fylde, sammen med mascaraen og at jeg kan tage det hele af når dagen er slut. Men uden det ligner dukke øjne...

0

Annonce ♥

Kender du dette? http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Snyd-dig-smuk/2012-44-m2lashes-og-m2brow-tilbud.aspx ALtså jeg har ikke selv erfaring med det men det får rigtig gode anmeldelser dog er prisen omkring de 1000.. Jeg vil selv eksperimentere med det når der lige er plads i budgettet :-)

0

Jeg har også prøvet at få sat kunstige vipper på både små buketter og enkelte på hver enkelt hår ( det er dyrest ) sidste metode var ikke så hård mod min egne vipper, men dem i små bundter ødelagde stort set alle min vipper .

Jeg har også prøvet det dyre serum men det har ikke den helt store effekt så det kan jeg ikke anbefale ..

Jeg skal have klistret gammel dags vipper på på dagen, det gør hende der kommer og lægger make up og ordner mit hår, ved prøven finder vi ud af hvilken facon de skal have.

0

Jeg har arbejdet en del med kosmetik, og jeg har prøvet mange mærker indenfor falske øjenvipper, men intet slår Baci. Ikke alene er de super billige, de findes også i alle afskygninger, er fantastisk god kvalitet, og er simpelthen så gode at have på, og limen der medfølger plejer at være helt udmærket. Alle mine falske øjenvipper er Baci. :)

http://baci.dk/eyelash-extension-natural-look-c-15_20.html

De har rigtig mange naturlige, sorte øjenvipper, i alverdens afskygninger - der er korte, lange, fyldige, adspredte, brede..det er bare med at bestille et par stykker, prøve dem, og finde ud af, hvilke du synes klæder dig bedst, og er mest behagelige. Nu ved jeg ikke om du har gået meget med falske øjenvipper, men hvis du ikke har, så er det en god idé at øve dig i at sætte dem på, i ugen op til brylluppet, så du er sikker på at de kommer til at sidde helt perfekt på den store dag, og ikke kommer til at irritere dig resten af dagen. Og husk altid at teste limen et sted hvor din hud er følsom, fx indersiden af albueleddet - aldrig ved øjnene - , mindst 48 timer før, så du er sikker på du ikke er allergisk. Hvis selve vippen er for lang, så kan du klippe lidt af, men klip altid fra den side der vender mod næsen. Tror ikke jeg har flere vigtige råd nu, haha, god jagt på de perfekte øjenvipper. :wink:

0

Annonce ♥

Bruger serum til mine øjenvipper og det virker.....kender også flere andre der bruger det, som også har fået længere vipper. Synes først det kunne ses efter 8 uger men det er svært selv at se så jeg tog før og efter billeder og der var det tydeligt.

Vil lige kigge på de der Baci vipper, tak for tippet :-)

0