Medoma

Verdi? Lige et spørgsmål

9 indlæg i dette emne

Den grønne Verdi, hvor der står spumante på, er det en asti?

Jeg farer vild i den her asti-jungle :help:

Min mor sagde, at Asti Spumante var god, men som jeg kan læse mig frem til findes der flere forskellige slags, og det varierer tilmed fra Netto, Fakta osv... Åhhh :pokey:

H2B og jeg snakkede om, at der skulle serveres Asti til bryllupskagen, som serveres til receptionen, og så tager vi noget Verdi-sprøjt med bær til velkomstdrinks, når familien går til bords om aftenen.

Og så blev vi anbefalet Asti til desserten, der består af is og frugtsalat, og i den forbindelse kan vi jo snildt købe stort ind af Asti, og flere steder er der tilbud på Verdi-flaskerne, men er den grønne Verdi så en Asti eller ej - Hjælp lille mig, der aldrig drikker noget med procenter, med mindre det serveres som en stor fadbamse :tunge: og som håber den grønne Verdi er en Asti, så turen til Tyskland bliver så billig og praktisk som muligt :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved er asti og verdi ikke det samme. Der er en drik der hedder ASTI, jeg kender mest til asti martini som smager virkelig godt... Verdi er dog samme princip... En sød alkoholisk drik med brus, muserende vin kan man vel kalde det... Godt det smager det ihvertfald!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asti og verdi er ikke det samme...

Asti er en mousserne vin, som smager sødt og ofte gør det ud som champagne.. Det hedder Asti, fordi det er fra Asti regionen :)

Verdi er et mærke, for en samling mousserende vine, der blandt andet fås med fersken, æble, hindbær eller hyldeblomstsmag :)

Håber det hjælper lidt i junglen.,,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Asti og verdi er ikke det samme...

Asti er en mousserne vin, som smager sødt og ofte gør det ud som champagne.. Det hedder Asti, fordi det er fra Asti regionen :)

Verdi er et mærke, for en samling mousserende vine, der blandt andet fås med fersken, æble, hindbær eller hyldeblomstsmag :)

Håber det hjælper lidt i junglen.,,

Tak, det endte med Verdi (hindbær & hyldeblomst) til receptionen og Asti til desserten :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer