jegskalnogeti2013

Kørsel

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi havde fået en kammerats far til at køre i hans rigtig gamle fine bil, men måske bliver det ikke til noget, da jeg kan mærke at han er rigtig øm overfor den bil. Det har jeg det heldigvis helt fint med og forstår det godt, med regner med at finde en i vennekredsen som har en fed bil eller så pynter jeg vores egen, det betyder ikke så meget for mig..

Redigeret af ceto2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kører bare i mine forældres sorte Ford Mondeo. Vores nabo har ellers veteranbiler og laver bryllupskørsel, men vi skal køre 5 min. til kirken og 15-20 min. til feststede, og det gider jeg ikke leje en bil for. Vi er så også totalt uinteresserede i biler og det er ikke engang sikkert vi får pyntet mine forældres. Hvis det havde været vigtigt for os, havde vi som minimum arrangere pynt på lånebilen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi kender en som kender en der har en gammel amerikaner. Havde egentlig ikke noget problem med at køre i vores egen, men jeg kommer aldrig ind i den. Inden vi fandt amerikanerbilen havde jeg egentlig overvejet en taxa. For det første kunne det være lidt sjovt og anderledes og hvis man ikke skal ret langt, kan man hurtigt spare penge i forhold til at give flere tusind til en eller anden bryllupsbil ;-) ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også spurgt min far om han vil køre os. Mine forældre har et gammelt folkevogns"rugbrød", og den passer bare perfekt til os (er jo også vokset op med at køre på ferie i den ;)) Men ellers ville vi nok bare have spurgt om han ville køre os i deres "almindelige" bil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar, det rat at høre fra nogen der ikke lejer bil til dyre domme! Bil her med droppet , hade fået sådan en fornemmelse af det bare var noget man "skulle" og har ledt og ledt, vi skal kun køre 2 min til kirke og 5 min til festen, vi skal ha taget billeder i haven og ved kirken så er det ret tosset at bruge penge på bil.

Tak for svare og tillykke og held til jeres kommende bryllupper

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har også meget kort til både kirke og feststed. Derfor bliver det naboen, der kører min far og mig i kirke i hans helt normale familiebil - der er jo alligevel ikke nogen gæster, der kommer til at se den kørsel.

Fra kirke til feststed har vi så lånt en budcykel (en af-art af en Christania-cykel), der bliver pyntet og så skal H2B cykle med mig. Det er en praktisk talt gratis løsning og også lidt sjovere end at gå, der ellers var vores plan.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer