Janni Krintel

Hotpants / leggins eller?

23 indlæg i dette emne

Jeg har en kæmpe kjole med stort tylskørt og jeg er bange for at vandet vil drive ned af mine lårbasser, hvis jeg ikke tager et eller andet par små bukser inden under. Ikke noget knælangt selvfølgelig, men noget der lige går lidt ned af benene og tager det værste.

Nogle ideer til hvad man kan få ? Andre der gør det samme eller hvad gør I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg regner med at have strømpebukser på, men nu er det også lidt længere henne på året, så der er det nok lidt køligere. Men du kan da sagtens tage et par leggings eller noget og klippe benene af så de passer i længden du gerne vil have. Ellers kan man få shorts lavet til det, som lige tager det værste. Det er måske ikke så sexy men det ser ingen alligevel så længe du ikke hiver for langt op når strømpebåndet skal af :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at have strømpebukser på, men nu er det også lidt længere henne på året, så der er det nok lidt køligere. Men du kan da sagtens tage et par leggings eller noget og klippe benene af så de passer i længden du gerne vil have. Ellers kan man få shorts lavet til det, som lige tager det værste. Det er måske ikke så sexy men det ser ingen alligevel så længe du ikke hiver for langt op når strømpebåndet skal af :wink:

Lige præcis min tanke - bare nogle man kan have på, selv om man skal vise strømpebånd. Jeg kan jo bare sætte strømpebåndet tilpas lavt (uden det bliver for lavt) og så have nogle små fancy hotpants lidt højere oppe :wink:

Sådan nogle må jeg ud og finde..

0

Del dette indlæg

Jeg skal have hotpans på af mærket Pureline,- et træningsmærke. De er uden syninger. Idet at det er træningsmærke er de jo lavet til at suge sveden og tørre hurtigt.

Har haft dem på x flere her i sommer og det virker !

Bare de gange jeg har prøvet kjolen er sveden løbet ned af mine ben. Jeg sveder ikke normalt i de mængder ;-)

Carina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har brugt en spray antiperspirant deo på mine inderlår hele sommeren og det har simpelthen været verdens bedste ide... Så det skal jeg helt klart også til mit bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Deo virker ikke på mig! Desværre, er afprøvet.

Jeg regner stærkt med at have et par afklippede leggings under kjolen uden over trusserne selvfølgelig, men heller ikke nogle lange nogle der går ned over knæene.

0

Del dette indlæg

Jeg regner stærkt med at have et par afklippede leggings under kjolen uden over trusserne selvfølgelig, men heller ikke nogle lange nogle der går ned over knæene.

Ja lidt det samme jeg tænker - bare nogle der liiige når ned mellem "lårbasserne" der hvor de gnider mod hinanden ja :) Jeg tror jeg gør det samme..

0

Del dette indlæg

Ja lidt det samme jeg tænker - bare nogle der liiige når ned mellem "lårbasserne" der hvor de gnider mod hinanden ja :) Jeg tror jeg gør det samme..

Det er hvad jeg gør, og mine er så korte klippet at ingen vil få det at se, højst H2B, men ingen gæster da kjolen aldrig vil blive løftet så højt :)

0

Del dette indlæg

Det er hvad jeg gør, og mine er så korte klippet at ingen vil få det at se, højst H2B, men ingen gæster da kjolen aldrig vil blive løftet så højt :)

Det lyder som en super god idé - hvor finder jeg et par gode men ikke vildt dyre af den slags? Jeg er bare normalt slet ikke hotpants / kjolepige..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg sveder normaltvis altid mine lår når jeg er i kjole/nederdel, men jeg tog chancen til brylluppet og var i et par pæne blondetrusser og det var ikke noget problem - jeg brugte en sanex deospray på lårene inden jeg kravlede i kjolen og igen 10 min før brudevalsen og det fungerede fantastisk :)

0

Del dette indlæg

Det lyder som en super god idé - hvor finder jeg et par gode men ikke vildt dyre af den slags? Jeg er bare normalt slet ikke hotpants / kjolepige..

Altså mine er nogle helt almindelige nylon (?) leggings, som er købt i tyskland. Men er sikker på du bare kan få nogle almindelige bomuld eller nylon til en billig penge i føtex fx.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer