datteren

Vores perfekte rådhusbryllup

26 posts in this topic

Så er det vist tid til at jeg fortæller om vores perfekte dag!

Da vi ikke holdt en stor fest skete der ikke så meget i dagene op til dagen!
Om Lørdagen spiste vi en god middag og om Søndagen var min kære mand på arbejde. Så jeg tog hjem til min far og uddelte kram og lånte deres bil så vi ikke skulle tage toget i vores fineste. Så tog jeg hjem og hentede vores færdig pakkede tasker og tog derfra hjem til min mor. Vi hyggede og spiste lækker tapas og delte en flaske hvidvin. Vi gik i seng omkring midnat og jeg tilbragte min sidste nat som ”single” på mors sofa :):)

DAGEN!

Jeg vågnede kl. 06:00 og kunne ikke falde i søvn igen, hvilket er meget ulig mig, jeg eeeeeelsker at sove længe.

Min mor tog på arbejde og jeg gik i bad, fik lidt morgenmad ned og røg mindst 10 smøger på en time Havde været meget nervøs over vejret men vågnede heldigvis til dette:

post-67346-0-95892800-1377087524_thumb.j

Kl. 08:30 kom frisøren og hun gik i gang, jeg har ikke nogen billeder fra seancen men fik da taget det her med min telefon da jeg var færdig og jeg var kommet i tøjet :)

post-67346-0-02211200-1377087551_thumb.j

(kan ikke finde ud af at vende billederne)

0

Annonce ♥

Vi havde aftalt at mødes kl 10:50 ude foran rådhuset men jeg var (som altid) noget tidligt på den Heldigvis kender man vel hinanden efter 7 år så det var min kære mand også. Og han så simpelthen SÅ godt ud :a1221::a1221:

Desværre holdt mit hår simpelthen SÅ dårligt, mit pandehår var faldet ned, så det ser lidt sjovt ud på nogle af billederne, hvilket jeg er lidt ked af, men det var jo ikke det vigtigste :rolleyes:

Vi fandt fotografen og gik op og tog plads i bryllupsalen, kunne godt mærke at vi var lidt mere stille end vi plejer at være, men var stadig ikke nervøs, havde bare nogle meget insisterende sommerfugle...

Her sidder vi spændt og venter på at sige ja til hinanden

post-67346-0-85793600-1377088258_thumb.j

Så lokkede fotografen os ud på balkonen og tog et par billeder

post-67346-0-54610400-1377088302_thumb.j

Så blev vi kaldt ind i selve vielses lokalet :loveshower::loveshower:

0

Vi kom ind og fik en kort lille standard tale som var meget sød men selvfølgelig meget upersonlig :)

Vi blev bedt om at sige vores FULDE navne og selvfølgelig glemte min kære mand sit mellemnavn, så blev der meget stille og jeg gave ham en lille albue og hviskede "dit mellemnavn skat"

Det fik vi grint lidt af :)

post-67346-0-81577100-1377088743_thumb.j

Vi sagde ja til hinanden og fik ringe på, dette gik ikke så godt for mig, havde simpelthen så svedige hænder at jeg ikke kunne få hans ring på, så han måtte selv tage den på, ups :griner:-

Vi fik så lov til at kysse hinanden for første gang :7himmel:

post-67346-0-74763600-1377088902_thumb.j

Så fik vi underskrevet papirerne og fandt rådhushaven hvor der skulle tages lidt billeder

Edited by datteren
0

Ud i rådhushaven kom vi og champagnen blev åbnet, syntes selv at dette billede er ret godt fanget :)

Jeg havde lige sagt, WE DID IT HUN :) :) :)

post-67346-0-60300600-1377089113_thumb.j

0

Annonce ♥

Så fine I er. Elsker det der første kyssebillede.

0

Tusind tak, syntes selv at det er rigtig godt :)

Er simpelthen så glad for jeg fik overtalt ham til en fotograf, det er ikke de aller bedste billeder, men der er mange der er rigtig fine og er bare så glad for at vi har nogle "beviser" :)

0

Nu kommer der altså bare en helt masse billeder :)

de er lidt store så det bliver nok et i hvert indlæg

post-67346-0-35172800-1377091835_thumb.j

0

post-67346-0-61397800-1377092151_thumb.j

0

Annonce ♥

post-67346-0-62271700-1377092433_thumb.j

0

post-67346-0-74503100-1377092582_thumb.j

0

Her er det flyvske hår tydeligt og min kære mand har vist lidt svært ved at holde masken, men kan alligevel ret godt lide det :)

Og det er det sidste lige nu fra rådhushaven, alle billederne er bare KÆMPE store og har noget besvær med at lave dem mindre på min mac!

post-67346-0-03455100-1377092728_thumb.j

0

Hvor ser I godt ud! Og jeg er helt vild med din kjole til dig:)

0

Annonce ♥

Tusind tak :) Er simpelthen så glad for at jeg fulgte mit hjerte og købte en ny kjole :) :)

0

ÅÅhhh hvor ser i skønne ud!!!! Din kjole er så flot ;)

Tillykke ;D

0

tillykke med dagen-hvor er i bare dejlige at se på.. :biggrin:

0

ÅÅhhh hvor ser i skønne ud!!!! Din kjole er så flot ;)

Tillykke ;D

Tusind tak :) :) Følte mig også bare rigtig smuk :)

tillykke med dagen-hvor er i bare dejlige at se på.. :biggrin:

Tusind tak :) :) :)

0

Annonce ♥

Stort tillykke. Hvor er i søde sammen

0

Tusind tak :)

0

Nå kunne være jeg skulle fortælle lidt videre :)

Jeg skruer lige tiden tilbage til inden jeg mødte min kommende, jeg fik parkeret bilen 5 minutters gang fra rådhuspladsen og da jeg skulle betale for parkering måtte jeg lige bruge 5 minutter på at forklare en gruppe turister hvordan man kom til kgs nytorv, der følte jeg mig ikke så brudeagtig, det virkede ikke som om de undrede sig synderligt meget over hvorfor jeg så sådan ud kl. 1045 en mandag morgen :)

Nå, tilbage til billederne :) :)

Efter vi havde taget billeder i rådhushaven skulle vi jo så prøve at finde ud.... Det gik ikke godt, den dør vi var kommet ind af var lige pludselig låst og det tog os ca. 10 minutter at finde ud :griner:-:griner:-:griner:-

Men ud kom vi og så skulle vi lige finde nogle ting frem og så begyndte diverse turister at tage billeder af os, og så er der vel en model gemt i enhver brud, så der måtte vi posere :)

post-67346-0-50801200-1377114366_thumb.j

Så begyndte vi at gå tilbage til bilen hvor fotografen måtte følge pænt med da jeg da ikke lige havde tænkt på at tage min pung med :oops:

post-67346-0-22411700-1377114384_thumb.j

Vi fik sagt farvel til fotografen og så gik turen til Helsingør hvor vi tjekkede ind på hotel Marienlyst

Der havde vi booket en junior suite med Balkon og denne udsigt :7himmel::7himmel:

post-67346-0-73510600-1377114974_thumb.j

Så sad vi og nød lidt champagne og bare snakkede og var romantiske og tog dette billede som jeg er helt vild med, med selvudløser

post-67346-0-95058500-1377115032_thumb.j

0

Smukt!!!! Jeg syntes det er så fedt at i har gjort så meget ud af et rådhusbryllup. Det var ikke bare ind og ud, og frokost på Den grimme Ælling haha. Virkelig flot.

0

Annonce ♥

Tusind tak. Det var meget vigtigt for os at selvom det "bare" var et rådhus bryllup at det ville være en dag vi kunne nyde, huske og se tilbage på som en helt perfekt dag. :-)

0

Det kan jeg kun tage hatten af for. Virkelig fedt!

0

super fint kjole og look!

0

Tusind tak :)

Kunne være man snart skulle fortsætte, har bare travlt med arbejde og ferieplanlægning for tiden...

0

Jeg faldt lige over din beretning, fordi jeg ledte efter bryllupper fra Københavns RÅdhus :)

Vi regner med, at vi er nødt til at blive viet der den 2. august 2014. Må jeg spørge, hvor længe inden Jeres vielse, at I ansøgte om vielse? Vi vil nemlig helst til så sent som muligt, og man får tid efter, hvornår ansøgningen kommer ind nemlig - så vil lige vide, hvor længe vi kan strække den :)

0