KarinaLykke

Bookning af feststed?

13 indlæg i dette emne

Hvornår bookede i jeres feststed?

Der er kun et fest sted, i nærheden af den kirke vi skal giftes i, der opfylder vores ønsker. Derfor har der egentlig ikke været, så stor diskution om, hvor festen skal holdes. Men jeg er meget i tvivl om vi allerede skal booke det nu? eller om det nærmest virker latterligt, når der er 842 dage til brylluppet skal stå.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt sprøgsmål.. Altså.. vi bokkede vores sted 2 måneder før.. Men det var også i sidste øjeblik..

I forhold til jer, tænker jeg at der sker så meget for tiden, at der jo både kan nå at dukkede noget nyt op i helelre vil, der kan komme nye ejere og en masse ting?.. så måske I skal vente et års tid, og så tager det op igen??...

0

Del dette indlæg

Normalt ville man jo være tilbøjelig til at sige at det er en god ide da man derved undgår at løbe panden mod en mur. Særligt hvis de kun kan have en fest af gangen. Vi har da selv flere bookinger inde vedr. 2015 og vist også en enkelt til 2016. I første omgang var jeg så tilbøjelig til at sige at december ikke er en stor bryllupsmåned, at der er mange firmafester men at de oftest holdes på fredage, og at risikoen ved at booke i flere år før hvor man måske skal lægge et depositum up front er at restauranten lukker eller lignende. Men ved nærmere eftertanke: Man kunne godt forestille sig at der blev run på den dag på grund af datoen den 12/12. Jeg ville nok prøve at tale med dem og høre hvad de siger.

0

Del dette indlæg

Jeg tror ikke, at der kommer til at dukke noget nyt op. Vi vil gerne have at alle vores gæster har mulighed for overnatning, uden det nødvendigvis kommer til at koste os en formue. Sådan et sted findes der kun et af i området.

Det skal lige siges at depositum vidst er 500 kr, så det har ikke rigtig noget at sige.

Redigeret af KarinaLykke
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeres dato er jo ikke en stor bryllupsdato, men det kunne jo ramle sammen med et eller andet stort jule arrangement.

Hvis I ved, at det næsten med sikkerhed skal være det sted, og I ikke risikerer at miste mere end 500 på depositum, så ville jeg booke det for at være sikker.

Held og lykke med det :)

0

Del dette indlæg

Vi bookede da vi fandt ud af hvor det skulle være.

Der var næsten 2 år til brylluppet, men det er også i konformationstiden.

Hvis jeg var jer ville jeg booke i god tid grundet julefrokoster. Hvis der ikke er mange steder i nærheden som er lige så godt, så er det nok også populært ang. julefrokoster. Men tror ikke det er nødvendigt flere år i forvejen.

Det er sådan set op til jer, hvis i ved det skal være der, hvorfor så ikke få det booket?` :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der holdes ikke mange julefrokoster på lørdage. :lol: Det kan jeg jo se via vores egne kalendre og efterspørgslen hos kollegerne. Derudover arbejder firmaerne i nogle helt andre tidsperioder end bryllupskunderne. De første firmafester er så småt begyndt at tikke ind her 4-5 måneder før og det er helt som tidligere år. De fleste planlægger og booker først julefrokost 2-5 måneder før. Når vi taler om feststeder er de måske ude lidt før men ikke meget. Lige her er det som sagt svært at se en grund til ikke at booke nu.

0

Del dette indlæg

Okay - Man skal jo aldrig sige aldrig. Alts hvad firmafesterne angår.For os ville det jo bare være positivt hvis flere holdt om lørdagen og omvendt med bryllupsfesterne. :lol: Tendensen er jo at alle vil holde på samme dage, Jeg havde faktisk ikke overvejet det inden den kom op før men som sagt tror jeg at 12/12 bliver rigtig stor,

0

Del dette indlæg

Ja jeg ville da bare få det booket, når det nu kun er sølle 500kr. Når I er så sikre på stedet, så ville det jo være en skam, hvis I ventede og det så var taget :td:

Så book I da bare nu! Også fedt at få det på plads, så I kan komme videre med planlægningen!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer