KarinaLykke

Brug af colourbox

5 indlæg i dette emne

Godmorgen Piger, herre og andet godtfolk.

Er der nogen af jer der har gjort brug af et billed fra hjemmesiden colourbox? I så fald, har i købt det? eller bare hentet det ned fra hjemmesiden og så rettet i det?

God dag til jer

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen Piger, herre og andet godtfolk.

Er der nogen af jer der har gjort brug af et billed fra hjemmesiden colourbox? I så fald, har i købt det? eller bare hentet det ned fra hjemmesiden og så rettet i det?

God dag til jer

Jeg mener at det var der min far har købt nogle billeder til firmabrug, og han har jo så selvfølgelig købt dem idet at rettighederne skal være i orden når det bliver brugt officielt på den måde :)

Hvis du bare skal bruge det til invitation eller lignende ku du jo godt bare "stjæle" det, men jeg ville nok lige overveje det en ekstra gang hvis det var til noget hjemmeside:)

0

Del dette indlæg

Jeg ville nok ikke gøre det, det har jeg simpelthen ikke samvittighed til. Kan du ikke finde noget tilsvarende hvor der ikke er rettigheder på? Prøv at søge på det du leder efter + royalty free. Altså f.eks. "blue butterflies royalty free"

0

Del dette indlæg

Når du siger "rette i billedet" mener du så, at du vil forsøge at fjerne vandmærket, som colourbox ligger over billederne for at forhindre at folk bare downloader dem gratis? Jeg kunne nemlig forestille mig, at det er svært at gøre, så det bliver pænt. (medmindre du er rigtig god til billedredigering selvfølgelig)

Du sparer selvfølgelig en masse tid og arbejde ved bare at købe billedet, men omvendt synes jeg godt nok det er en voldsom pris de vil have for bare én download. Så kan godt forstå du overvejer lige at "låne" et billede gratis.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikke bare at fjerne vandmærket med også at lave lidt om på nogle farver. Jeg synes egentlig det er lykkes mig ret godt i nogle prøver jeg har lavet, og synes det er hyggeligt at sidde med. Men ja prisen er lidt høj, og som rigtig gættet derfor mine tanker om at låne. :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer