britsen914

Barndomskærligheden vandt... Beretning igang + sneakpeak fotograf

610 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det gjorde sørme noget for dem, at du har fjernet stropperne. Den er virkelig fin. Uh jeg døjer også sådan med oppustet mave, og frygter bare at jeg også har det på selve dagen. Ved du hvorfor du får det, og har du et godt trick til hvordan man undgår det

0

Del dette indlæg

Jeg får oppustet mave af mælkeprodukter, stivelse (særligt ris) og den slags. Eller hvis jeg ændrer på min døgnrytme. :( Men da jeg elsker mælk, ost, osv. må jeg leve med det :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Frygter godt nok også jeg har det på dagen...

Men får det primært når jeg har spist meget hvidløg (hvilket jeg elsker) og efter nattevagt,som er mit job... men har hjulpet end del efter jeg kun spiser frugt om natten og ikke brød mere.. og så når jeg har spist for meget fed mad.. så.. alt det er et No go op til dagen...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg oplever også at jeg bliver mega oppustet når jeg spiser mange grøntsager. Det er som om jeg simpelthen kompostere indvendigt og jeg lugter ligeledes :)

Har du/I prøvet det der hedder HUSK? Det kan både fås som kapsler og pulver (der får en grødlignende konsistens, når det blandes op med vand). Det beroliger min mave meget, og får følelsen af oppustethed til at forsvinde. Dog skal man tage det hver dag, og der går formentlig et par dage (optil en uge), inden man får fuld effekt.

0

Del dette indlæg

Hvor er du bare fin i den kjole!

Husk er et godt produkt. Det gør godt for mavsen.

Jeg bliver oppustet af alt med hvede. Sommetider endda så jeg får ondt i maven. Så er ret obs på det i forbindelse med brylluppet + min diæt op til. :-)

0

Del dette indlæg

Jeg oplever også at jeg bliver mega oppustet når jeg spiser mange grøntsager. Det er som om jeg simpelthen kompostere indvendigt og jeg lugter ligeledes :)

Hvis kroppen ikke er vant til de tunge grøntsager oplever man at blive meget oppustet i starten fordi den kommer på "overarbejde", men maven vænner sig til det, også kommer man tilgengæld i den anden grøft...

Sukker (og derfor også ris og lyst brød, pasta osv) giver meget oppustet mave ;-)

Fuldkorn, grøntsager og protein, så bliver maven dejlig flad ;-)

Ja.. ha ha.. den kender jeg godt... renser rundt med sin egen kompostbunke i maven... hihi.. men det kan som du siger lugte lige sådan... ha ha..

Ja efter nv bliver jeg også meget oppustet, men det hjælper nemlig ikke at spise tungt og brød ;-) En let salat er også dejligt...

0

Del dette indlæg

Har du/I prøvet det der hedder HUSK? Det kan både fås som kapsler og pulver (der får en grødlignende konsistens, når det blandes op med vand). Det beroliger min mave meget, og får følelsen af oppustethed til at forsvinde. Dog skal man tage det hver dag, og der går formentlig et par dage (optil en uge), inden man får fuld effekt.

Ja, kender godt husk... Jeg synes ikke det gør mere ved min mave eller fjerner oppustethed desværre....

Hvor er du bare fin i den kjole!

Husk er et godt produkt. Det gør godt for mavsen.

Jeg bliver oppustet af alt med hvede. Sommetider endda så jeg får ondt i maven. Så er ret obs på det i forbindelse med brylluppet + min diæt op til. :-)

Tak... :)

Jeg har aldrig rigtig haft de problemer, kun når jeg spiser det om natten desværre... Men skal helt sikkert i noget detox eller sådan noget.... Overvejer også at prøve noget nu for at se hvad der virker og fordi at min hud i ansigtet er fuldstændig åndssvag lige for tiden.... :(

Hvis kroppen ikke er vant til de tunge grøntsager oplever man at blive meget oppustet i starten fordi den kommer på "overarbejde", men maven vænner sig til det, også kommer man tilgengæld i den anden grøft...

Sukker (og derfor også ris og lyst brød, pasta osv) giver meget oppustet mave ;-)

Fuldkorn, grøntsager og protein, så bliver maven dejlig flad ;-)

Ja.. ha ha.. den kender jeg godt... renser rundt med sin egen kompostbunke i maven... hihi.. men det kan som du siger lugte lige sådan... ha ha..

Ja efter nv bliver jeg også meget oppustet, men det hjælper nemlig ikke at spise tungt og brød ;-) En let salat er også dejligt...

Ja, og lige for øjeblikket er det meget frugt... Som udekørende om natten er man desværre ikke garanteret at der er tid til at komme ind og spise med gaffel, eller kniv for den sags skyld, så derfor er jeg på frugt... hihi...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå der sker da lidt... :)

Ja, skoene er afsendt fra USA den 3 marts... Og er shipped fra det store amerikanske... Wuuuhuu... Forhåbentlig snart er de i Danmark.... :loveshower:

Jeg har også fået bestilt bh til dagen... En hvid balconette... Den er rigtig fin og stropperne kan tages af.... :)
post-68315-0-01670800-1394104368_thumb.j

Nu mangler trusserne bare, men dem venter jeg med at købe...

Vi har også skrevet lidt sammen med Egeart og har modtaget sådan en ringmåler, så nu skal jeg bare have skrevet tilbage til ham....

Vi er blevet enige om en sang, som min gamle sanglærer skal synge i kirken... Rasmus Seebach's Øde Ø... H2B er vild med den... hihi... så kunne da ikke lade være med at sige ja da han pludselig i bilen udbryder "DEN SANG SKAL VI HAVE SKAT!!" Han synes omkvædet passer så godt og sætningen "du ville lyve, men du ville sige det samme til mig" hihi... gotta love him...

Noget negativt der så også er sket er at vi havde snakket lidt om ikke at invitere to af H2B's kusiner fordi vi næsten ikke ser dem mere, eller snakker sammen med dem mere, og specielt hende den ene snakker vi slet ikke med og hun brokkede sig konstant over den lange tur (30km derned) og nævnte flere gange at på grund af turen derned ville hun nok slet ikke med... Så sagde H2B for sjov at så blev hun da slet ikke inviteret hvis hun kun kunne brokke sig og næsten afslog inden invitationen kom ud...
Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøj..... det skulle han ALDRIG have sagt....

Så nu er den anden kusine også sprunget fra og næsten også hans faster.... :td: Fasteren er jeg mest skuffet over da det er hende vi har det bedst med i hele familien.... :pokey: Magen til barnlighed, skal man sku lede længe efter..... :shooter: Så nu har vi udskudt at sende invitationerne ud indtil i næste uge, for at se om de køler lidt ned igen og måske kan indse det var en joke.... :boohoo: Redigeret af britsen914
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Projekt vægttab...

Nå, nu har jeg besluttet mig for at skrive det herinde.... Ikke så meget for opbakning, men ligeså meget for at holde mig selv i ørerne... hihi....

Jeg starteden 1 februar (Har altid ment at første januar er jinxet... hihi...) Så dagen efter kjoleprøvningen hvor jeg fandt kjolen gik jeg igang....

Startvælgt 1 februar 2014: 86 kilo.

Vægt 5 marts 2014: 80 kilo.

Vægttab indtil videre: 6 kilo... :cheerleader3:

1

Del dette indlæg

Projekt vægttab...

Nå, nu har jeg besluttet mig for at skrive det herinde.... Ikke så meget for opbakning, men ligeså meget for at holde mig selv i ørerne... hihi....

Jeg starteden 1 februar (Har altid ment at første januar er jinxet... hihi...) Så dagen efter kjoleprøvningen hvor jeg fandt kjolen gik jeg igang....

Startvælgt 1 februar 2014: 86 kilo.

Vægt 5 marts 2014: 80 kilo.

Vægttab indtil videre: 6 kilo... :cheerleader3:

Hvor er du bare god!

Jeg er knapt så god.. har virkelig lyst til slik, is og kage.. og er der en fristelse jeg ikke kan modstå.. så er det fristelser..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer