Sign in to follow this  
Followers 0
simba77

Kragerup gods/Dragsholm slot

10 posts in this topic

Hej alle. :)

Er er nogle af jer som har nogle erfaringer med Kragerup gods og/eller Dragsholm slot??

Vi overvejer nemlig et af disse steder. Har hørt lidt fra begge steder, men vil ikke "farves" endnu, så jeg vil lige høre hvad jeres holdninger/erfaringer er. Jeg er interesseret i både det gode og knap så gode/dårlige. Så kan vi selv tage den endelige beslutning.

Så kom bare med det hele - alt taget imod med kyshånd :thumbsupsmileyanim:

GP

/Simba

0

Annonce ♥

Vi fik et virkelig godt tilbud fra Kragerup gods! Birgitte, der ejer godset, virker rigtig sød og serviceminded, hvilket betyder meget for mig.. Og tilbuddet vi fik kunne ikke matches nogle steder (tror jeg skrev til 10-15 lignende steder). Vi har dog valgt at holde det tættere på hvor vi bor, men beslutningen var ikke nem ;-)

0

Har været på gourmetophold på Dragsholm med min kæreste og kan kun sige godt om stedet :) Super flotte omgivelser, dejlig med og høflig betjening

0

Har også kun godt at sige om begge steder... Ved ikke om der er overnatnings muligheder på Kragerup, men ved der er det på Dragsholm og det er nogle meget fantastiske værelser..

0

Annonce ♥

Min far blev gift på dragsholm slot og jeg ved at de var meget tilfredse. Som gæst var det helt fantastisk og meget overvældende!!! Der er utroligt smukt og maden var fantastisk!!

0

Min bror er lige blevet gift på Dragsholm slot.

Det var utrolig fint og smukt og personalet er fantastiske derude.

Dog er der ingen elevator hvis man har mange dårligt gående gæster, og riddersalen ligger på 1 sal.

Men derudover har jeg ingen minuser, værelserne er pæne, maden er speciel hvis man vælger den 7 retters goumet dinner hvertfald.

Men det er jo i den dyre ende af skalaen, fordi man betale for oplevelsen. Min bror og hans kone synes det var hver en krone værd :)

0

Min søster holdte deres bryllup på Dragsholm, det var virkelig lækkert, både maden, overnatningen, omgivelserne kan anbefales..

0

Jeg har aldrig selv været der men vi har haft folk oppe og spille på Kragerup Gods og jeg har kun hørt meget positivt om stedet. :lol:

0

Annonce ♥

Har selv været på Dragsholm Slot, og det var faktisk et sted vi selv kiggede på i forbindelse med vores bryllup.

Det er et fantastisk smukt og stemningsfuldt sted.

Vi var der 8 mennesker sammen til en overnatning. Da vi ankom fik vi bobler på terassen, så lidt afslapning med gåture i den smukke natur og om aftenen fik vi den mest lækre 7-retters gourmet mad.

Til vores ophold var der også en kæmpe brunch. Betjeningen var super og værelserne charmerende.

Prisen for selskaber, var dog, for os, lige over toppen.

0

Hej alle.

Tusind tak for alle jeres besvarelser. Kan se de fleste af jer har kommenteret Dragsholm Slot og ovenikøbet positivt. Det er også der vi hælder mest til, men nu må vi se hvad det ender med.

Skulle der være flere som har været et af stederne, enten holdt bryllup, været til bryllup/anden fest eller bare et ophold af en slags, så skriv endelig. Syntes det er en stor beslutning, så det er rart med erfaringer fra andre.

mange hilsener

Simba

0