hennytotheg

Vintageinspireret bryllup, 19-07-14 <3 sneak peak!

170 indlæg i dette emne

Kjolen er bestilt og betalt ved Kennedys, så nu er det bare at vente på, at den kommer hjem til mig i den helt rigtige størrelse!

Ih, jeg kan slet ikke vente :loveshower:

Nå, min mor har selvfølgelig ALLE billeder fra dagen, men jeg har fundet et modelbillede, som på INGEN,

gentager INGEN måde yder kjolen retfærdighed. Jeg havde egentlig opgivet at finde noget dernede, fordi intet

passede eller gav mig den der YES-følelse. Da jeg havde prøvet en en bunke blondekjoler med tyl, slæb og andet

kilostas, pegede jeg opgivende på et par kjoler, der egentlig var lidt kedelige og grimme, men ok tænkte jeg.

Tiden skal jo bruges. Så får jeg den der kedelige Alfredo Angelo-kjole på, som jeg bare havde peget på for at vælge et eller andet,

og lur mig, om YES-følelsen så ikke kom snigende.

Jeg følte mig tilpas, gudesmuk, enkel, feminin og klar til at sige ja til manden i mit liv. Her er min kjole :wink: :

Alfred Angelo laver også bare de smukkeste kjoler :7himmel:

Louise G., det må være en af de nye modeller, for den er på hjemmesiden.

LINK: http://www.alfredangelobridal.eu/Collections/Modern-Vintage-Bridal/8517/?pg=0

Redigeret af GoldRumble
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kjolen er bestilt og betalt ved Kennedys, så nu er det bare at vente på, at den kommer hjem til mig i den helt rigtige størrelse!

Ih, jeg kan slet ikke vente :loveshower:

Nå, min mor har selvfølgelig ALLE billeder fra dagen, men jeg har fundet et modelbillede, som på INGEN,

gentager INGEN måde yder kjolen retfærdighed. Jeg havde egentlig opgivet at finde noget dernede, fordi intet

passede eller gav mig den der YES-følelse. Da jeg havde prøvet en en bunke blondekjoler med tyl, slæb og andet

kilostas, pegede jeg opgivende på et par kjoler, der egentlig var lidt kedelige og grimme, men ok tænkte jeg.

Tiden skal jo bruges. Så får jeg den der kedelige Alfredo Angelo-kjole på, som jeg bare havde peget på for at vælge et eller andet,

og lur mig, om YES-følelsen så ikke kom snigende.

Jeg følte mig tilpas, gudesmuk, enkel, feminin og klar til at sige ja til manden i mit liv. Her er min kjole :wink: :

600x600_1372182320167-mv-8517-back.jpg600x600_1372182321591-mv-8517.jpg25223_aa_mv_8517detail_1352228766_60.jpg

Og skal jeg være ærlig – og det skal man jo – så sidder den MEGET pænere på mig :floejt:

WOW! SMUK!

Glæder mig til at se den på!

Jeg havde det lidt på samme måde med min Angelo. Min veninde udpegede den på bøjlen, men jeg tænkte ikke umiddelbart den var noget for mig. Da jeg så fik den på var den jo helt igennem fantastisk!!!

Nu venter jeg bare med længsel på at den kommer hjem i min størrelse... Now we are two!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak alle!!! Hvor er i søde! Jeg tror, jeg gemmer billederne til tilretningen, men så skal I også

få lov til at se ;)

Louise G, det er en helt ny 2014-model. Den, jeg prøvede, var en sample fra deres modeshow :)

Hihi, Signemin. Det er nu også svært med brudekjoler.. De skal på, og de skal mærkes, ses og testes, før

man ved det! Jeg troede egentlig, jeg skulle i en Justin Alexander, men jeg blev klogere ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

UPDATE:

Nå, nu er der sket lidt hist og pist, så det er vist på tide med et indlæg!

1) Nyt feststed
Ja, efter mange overvejelser, mere luft i budgettet, et par regnestykker, der viste, det ikke er specielt billigt med
forsamlingshusløsningen, har vi valgt at rykke vores store fest til den by, hvor min mor og hendes kæreste bor,
nemlig Løgstør. Her ligger der den skønneste pavillon, der har udsigt ud over limfjorden!
Jeg kender ejeren fra mange andre festelige begivheder, og Jan, der har stedet, er det mest engagerede menneske,
jeg nogensinde har mødt. Vi får virkelige VORES fest.

Nogle afgørende faktorer har klart været:
- receptionen og festen kan blive samme sted = mindre transporttid for vores søde gæster.
- receptionen koster kun i drikkevarer, altså sodavand, mousserende vin og øl. Lokale, servering, frugt, kaffe og te
er med i festprisen!
- jeg må have slikbuffet med, og jeg må have en smækker-lækker jordbærtærtebryllupskage med, yummie!
- jeg må komme op dagen inden (min mor bor et stenkast derfra) og lave slikbuffet, stille sugerør/personlige servietter og
gamle tallerkener op, og jeg må hjælpe med borddækningen! :wink:

Vi glæder os! Og det er nu ret lækkert, vi bare skal læne os tilbage og nyde dagen og dagen efter!

Lidt billeder fra det skønne sted:

13.jpg11.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

2) Bryllupsrejsen er bestilt!
Jaaaa, vi har bestilt vores bryllupsrejse! Det bliver så dejligt! En uges tid efter brylluppet
flyver vi til den lille græse ø Kythira, som betyder Afrodites ø. Det, synes vi, nærmest er helt perfekt!
Vi har prioriteret, at destinationen skulle være varm, afslappende, afsides/have anonymitet og
fri for diverse turistattraktioner, da vi bare gerne vil nyde hinanden og vores ægteskabelige status :a1221:

Vi skal bo i en lille stenhytte, der ser sådan ud:

kythira_neromylos-residences_hotel-5336-

Og så er der køkken, og strand og det er bare dejligt, romantisk og græsk det hele! Behøver jeg at sige, at vi glæder os? :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super fine invitationer! :) kan godt lide den måde båndet bliver bundet på! Jeg ville dog nok skrive lørdag og dato på samme linie, hvis det var mig :) er det bevist I ikke har valgt at skrive "kærlig hilsen" eller lign. ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super fine invitationer! :) kan godt lide den måde båndet bliver bundet på! Jeg ville dog nok skrive lørdag og dato på samme linie, hvis det var mig :) er det bevist I ikke har valgt at skrive "kærlig hilsen" eller lign. ?

Nej, overhovedet ikke. Det er bare en masse bla bla bla, som jeg har smidt ind i mine skabeloner, da jeg bare skulle have et eller andet

ud på print :wink:

Jeg tror nu, at vi holder fast i lørdag og dato for sig. Det kan jeg egentlig meget godt lide!

Men kan egentlig godt se, vi har glemt en "hilsen". Måske sætter jeg den på senere!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sikke en hel masse nyt på kort tid...

Pavillonen er da for lækker... Herhjemme er vi af den overbevisning at god udsigt et noget af det bedste - og man kan da næsten ikke finde noget bedre end ud over Limfjorden.

Grækenland er dejligt og alle de små øer gemmer på mange hemmeligheder, der sagtens kan findes langt væk fra turistede områder. Det bliver da dejligt!

Og til slut... Smukke invitationer! Og bare rolig - der skal et par forsøg til inden teksten bliver helt perfekt. Første gang jeg sendte vores til korrektionlæsning havde jeg ikke engang skrevet hvem invitationen var fra... :blink:

Redigeret af Signemin
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår godt, at I ændrede festlokale - det andet lyder da bare alt for lækkert! Og rejsen er altså ikke helt tosset. Det er ikke en dårlig idé med fred og ro og tosomhed efter sådan en bryllupsdag tænker jeg.

Kan rigtig godt li dine invitationer også! Bliver da lidt stresset nu hvor vi har fastlagt os på samme dato og jeg slet ikke har tænkt på det endnu.. Men det er der forhåbentlig tid nok til.. Lidt endnu :) Flotte er de i hvert fald!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold op, - du rykker!! :lol:

Jeg synes feststedet ser SKØNT ud; rigtig "dansk sommer" på bedste vis :)

Og WAU, et hus i Grækenland!! Gir du et link? :wink:

Invitationerne blive også MEGET fine :) Du er godt på vej..

Ja, lige præcis! Det er et meget idyllisk sted :wink:

Selvfølgelig! Rejsen er købt igennem Primo Tours, som er de eneste, der tilbyder direkte fly til Kythira fra DK.

http://www.primotours.dk/rejsemal/kythira/kythira/neromylos-residences

Og tusind tak!

Redigeret af hennytotheg
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hel masse nyt på kort tid...

Pavillonen er da for lækker... Herhjemme er vi af den overbevisning at god udsigt et noget af det bedste - og man kan da næsten ikke finde noget bedre end ud over Limfjorden.

Grækenland er dejligt og alle de små øer gemmer på mange hemmeligheder, der sagtens kan findes langt væk fra turistede områder. Det bliver da dejligt!

Og til slut... Smukke invitationer! Og bare rolig - der skal et par forsøg til inden teksten bliver helt perfekt. Første gang jeg sendte vores til korrektionlæsning havde jeg ikke engang skrevet hvem invitationen var fra... :blink:

Ja, vi håber også, at Kythira gemmer på små, romantiske skatte, som vi bare skal ud og finde! Det blev ikke skønne Italien alligevel,

men Grækenland er mindst lige så fantastisk, og der er maden nu også ret lækker :smiley-eatdrink026:

Haha, det kunne sagtens have været mig. Man kan også få helt kuller, når man skal sidde der og tage stilling til

en millard forskellige fonts og samtidig være opmærksom på, at alting stemmer og er med! Men tusind tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Forstår godt, at I ændrede festlokale - det andet lyder da bare alt for lækkert! Og rejsen er altså ikke helt tosset. Det er ikke en dårlig idé med fred og ro og tosomhed efter sådan en bryllupsdag tænker jeg.

Kan rigtig godt li dine invitationer også! Bliver da lidt stresset nu hvor vi har fastlagt os på samme dato og jeg slet ikke har tænkt på det endnu.. Men det er der forhåbentlig tid nok til.. Lidt endnu :) Flotte er de i hvert fald!

Nej, det skal du da slet ikke blive! Man skal jo også lige have en dag på plads, før man kan overskue meget andet, så det skal du nok nå :wink:

Jeg glæder mig til at følge med i din planlægning hen til "vores" bryllupsdag – det er sjovt med andre, der skal giftes samme dag som en selv!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh der er godt nok lækkert der i Løgstør.... Mums

Invitationerne er så fine og enkle. Farven er så elegant :)

Invitationerne er godt nok blevet fine - der er noget meget elegant over det lyse sammen med det moerkeblaa :)

Tusind tak! Det var lige præcis det elegante look, vi gik efter – med et strejf af æstetisk vintage-fornemmelse selvfølgelig :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tid hos Jannie Baltzer :heart:

Jeg har hele tiden vidst, at slør ikke var det rigtige for mig. Jeg synes, at slør kan være det smukkeste i verden, men der er alligevel nogle nogle ting, der har været afgørende for mig.

1) Frisure: Jeg har valgt en enormt simpel brudekjole, fordi det passer bedst til mig og min stil. Imidlertid elsker jeg at dresse det simple op med make-up, hår og accessories. Jeg lægger selv min make-up, og min dygtige barndomsveninde skal sætte mit hår. Jeg vil gerne have noget, der kan ses, som ikke skal skjules bagved et slør.

2) Rygudskæring: Min smukke, smukke kjole har den fineste rygudskæring, som SKAL ses! Igen, nej til slør.

Jeg er derfor endt ud med, at jeg vil have et headpiece, som på samme tid passer ind i min vintage-inspirerede stil. Jeg har kigget på mange forskellige, og jeg har forelsket mig hovedkuls i Jannie Baltzers smukke kreationer. Derfor skrev jeg den anden dag en mail til hende, og jeg

har fået en personlig konsultation den 18. januar, hvor vi skal have et ganske uforpligtende møde og se, om vi kan finde noget til mig.

Jannie virker SÅ sød, og jeg glæder mig :lol:

Det er meget denne stil, jeg er vild med:

JannieBaltzer2013-Highres-24-Kopi1-510x6

Et lille sent, juleindlæg til Jer, der følger med! God jul til jer alle :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer