Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Det ser virkelig godt ud!! Men det skal fordeles over mere plads? Ville måske være lidt bekymret for, om det kom til at se for "tyndt" ud.. Men det er nok også en smagssag:)

Tak ❤

Som jeg skrev skal det fordeles over knap 6 pers., dvs. knap én pers. mere i længden. Desuden er bordene noget smallere end vores spisebord, så er ikke så nervøs. Resten af lokalet bliver også pyntet, så er slet ikke bange for at det kommer til at virke tomt...

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var 100% sikker på at jeg havde svaret på din fine opsætning .. But I guess not … :oops:

Men WOW hvor ser det fint ud … Super super fint … :) Er vild med jeres "love" Jeg har købt nogle i pap og malet i sølv med glimmer .. Love it .. :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg var 100% sikker på at jeg havde svaret på din fine opsætning .. But I guess not :oops:

Men WOW hvor ser det fint ud Super super fint :) Er vild med jeres "love" Jeg har købt nogle i pap og malet i sølv med glimmer .. Love it .. :tunge:

Og TAK :)

0

Del dette indlæg

Oh god Jeg har ellers siddet og kigget hele tråden igennem, kunne slet ikke se det PINLIGT :oops: Uh, jeg er stadig ikke kommet mig over min polterabend endnu :shooter: ahaha

Hehe, hvor er du sød ❤

Svaret er vist på den foregående side :)

Havde du en god polter?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oh god Jeg har ellers siddet og kigget hele tråden igennem, kunne slet ikke se det PINLIGT :oops: Uh, jeg er stadig ikke kommet mig over min polterabend endnu :shooter: ahaha

Hehe, hvor er du sød ❤

Svaret er vist på den foregående side :)

Havde du en god polter?

Ej men altså, det er mig i en nøddeskal .. Jeg sad ellers omhyggeligt og kiggede siderne igennem … flot flot flot, katja :-P

<3

Ja det var en skøn dag/aften - af det jeg kan huske … :tunge:

0

Del dette indlæg

Tak :kiss:

Jeg skrev til merchandise afdelingen og spurgte on det var noget man kunne få gjort. Jeg har ikke tid til at stille mig op imens de har træning og vil ikke føle mig tilpas med at skulle spørge efter autografer... Det koster 500kr., men så gør de det for dig og sikre at alle spillerne får skrevet :)

Det er genialt!

Min H2B er Manchester United fan, mon man kan gøre det samme med dem... :biggrin:

Det må jeg lige overveje lidt... Havde ellers tænkt på en rigtig god morgengave... har faktisk overvejet flere ting - men intet vil jo kunne slå sådan en trøje med samtlige autografer... :thumbsupsmileyanim: Det er så genialt fundet på!!!!

Det tror jeg faktisk godt kunne lade sig gøre - det er nok bare et spørgsmå om hvad det koster.

Tror dog en Man. U. trøje fuld af autografer kunne gøre dig til den vildeste hustru i hele vennekredsen, på jobbet, ja over alt.

En dansk klub, det er for fedt - en engelsk klub - det ville være legendarisk! :wink:

0

Del dette indlæg

Off topic... Så blev det min tur til at få nyt job!

Nu er det ved at være et stykke tid siden at jeg er kommet med en reel opdatering på noget bryllupsrelateret herinde. Årsagen er at jeg - ja, faktisk siden oktober - har haft det, lad os bare sige, ikke helt optimalt på mit arbejde.

Men nu var dråben ved at være nået. Jeg er en meget bevidst person, på godt og ondt, og det er nok kun blevet forstærket qua jeg læste sidefag i psykologi som en del af mine kandidatuddannelse.

I fredags gik jeg så til en af mine chefer og nævnte at jeg ikke trives og at jeg ikke kunne se hvordan det kunne komme til at ske. Spurgte i samme omgang om han ville forsøge at hjælpe mig videre internt.

Det har så resulteret i at jeg i dag har fået nyt job. Og endda et hvor jeg er lige er den person de manglede :cheerleader3:
Hold nu op hvor der er en sten der er lettet fra mit hjerte.

Har fået energien tilbage til at få de sidste bryllupsrelaterede ting i mål, således at vi ikke kommer til at stresse over det hele til sidst :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Off topic...

Nu er det ved at være et stykke tid siden at jeg er kommet med en reel opdatering på noget bryllupsrelateret herinde. Årsagen er at jeg - ja, faktisk siden oktober - har haft det, lad os bare sige, ikke helt optimalt på mit arbejde. Men nu var dråben ved at være nået. Jeg er en meget bevidst person, på godt og ondt, og det er nok kun blevet forstærket qua jeg læste sidefag i psykologi som en del af mine kandidatuddannelse.

I fredags gik jeg så til en af mine chefer og nævnte at jeg ikke trives og at jeg ikke kunne se hvordan det kunne komme til at ske. Spurgte i samme omgang om han ville forsøge at hjælpe mig videre internt.

Det har så resulteret i at jeg i dag har fået nyt job. Og endda et hvor jeg er lige er den person de manglede :)

Hold nu op hvor der er en sten der er lettet fra mit hjerte.

Har fået energien tilbage til at få de sidste bryllupsrelaterede ting i mål, således at vi ikke kommer til at stresse over det hele til sidst :kiss:

Tillykke med det nye job :cheerleader3:

Jeg kender alt til at mistrives på sit job, og det er simpelthen noget møg! Godt at din arbejdsplads kunne hjælpe dig videre :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Græsetur i weekenden...

Så er det vores 'tur' til at kører et smut til grænsen i weekenden.

Vi stopper dog søndag formiddag ind forbi Ege Art i Fredericia. Han har smeltet vores forlovelsesringe sammen til min nye ring, da den virkelig trængte til at blive forstærket. Glæder mig så meget til at få den på, da min finger føler sig meget nøgen uden den :pokey:

Derefter kører vi til grænsen...

Vi påtænker at købe:

18 rammer coca cola

3 rammer fanta

3 rammer sprite

3 rammer cola zero

3 rammer danskvand med smag (elsker den med tranebær)

6 rammer cult og cider

10 rammer øl

Noget tonic

42 flasker rødvin

24 flasker hvidvin

15 flasker rosé vin (måske asti) til velkomstdrink

3 flasker galliano

2 flasker små grå

2 flasker små grønne

4 flasker vodka

2 flasker gin

4 flasker bailey

Vi har hjemme 2 flasker whisky som vi vil bruge til brylluppet.

Derudover har vi tænkt os at købe:

Flødeskum på sprayflaske til galliano shots

Chokolade (bliver nok after eight og guldkarameller)

Peanuts og saltstænger

Shots glas (1 gangs)

Vi bliver 55 personer, hvoraf der er 1 teenager og 36 personer under 40 år som elsker at feste. Dem over 40 år kan også tage fra hvis det er den helt rigtige fest.

Der er selvfølgelig nogen der skal køre, men som vi kan fornemme er det ikke mange. De fleste har arrangeret at de blive hentet af 3. part eller planlægger at tage en taxa.

Hvordan lyder mængderne?

Vi drikker selv kun coca cola, så vi vil helst ikke brænde inde med for meget andet sodavand.

Derudover skal vi have følgende dessert:

Braiseret rabarber, jordbær creme, syltet grønne jordbær, skovbær

og vanilje panna cotta

Hvad vil passe godt at drikke til? H2B's familie er glad for portvin og grappa tænker vi er for stærkt.

Hvad vil i foreslå? Kom gerne med flere muligheder?

0

Del dette indlæg

Måske en god muscatvin?

Enig... Hvis I skal i Fleggaard eller fakta så synes jeg de er rigtig gode til at rådgive i vinafdelingen så tag menuen med og hør om de har nogle forslag...

Vi skal have St german i vores velkomstdrinks, det er en super lækker hyldeblomstlikør den kunne måske også være et bud

0

Del dette indlæg

Måske en god muscatvin?

Enig... Hvis I skal i Fleggaard eller fakta så synes jeg de er rigtig gode til at rådgive i vinafdelingen så tag menuen med og hør om de har nogle forslag...

Vi skal have St german i vores velkomstdrinks, det er en super lækker hyldeblomstlikør den kunne måske også være et bud

En hvid portvin kunne måske også være en idé. Nogle af dem er ikke lige så tunge som de røde...

Men tag helt sikkert menuen med og find en til at rådgive Jer. Nu ved jeg ikke hvor på grænsen I regner med at tage hen, men bliver det i nærheden af Kobbermølle vil jeg anbefale Jer at I tager et smut i Dansk Vinlager lige inden for Flensborgs bygrænse. Deres service og vedledning på vin er super god (vi endte selv med stort set at fylde bilen op sidst vi var der :blink: ).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer