Guest Forlovet i Las Vegas

14.06.14 55K - Takkekort :)

1,575 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så er der købt ind ved grænsen...

Efter en laaaang dag er vi nu hjemme efter at have været en tur ved grænsen. Vi fuldte rådet fra Signemin og tog i Dansk Vinlager, hvor vi købte vin til forret, hovedret og dessert :a1221: Hold nu op de smager godt...

Vi endte med

18 rammer coca cola

4 rammer sprite

3 rammer zero

3 rammer miranda

2 rammer egekilde danskvand med tranebær

1 ramme egekilde danskvand med citrus

1 ramme ramlösa danskvand med granatæble

7 rammer carlsberg pilsner

3 rammer carlsberg special

3 rammer cult

2 rammer summersby med æble

2 rammer tempt cider med hyldeblomst

3 flasker bailey a 1 L

3 flasker smirnoff vodka 1 L

2 flasker galliano af 0,7 L

2 flasker gajol original - grøn a 1 L

1 flasker gajol original - blå a 1 L

1 flasker gajol original - grå a 1 L

1 flaske whisky a 1 L

1 flaske captain morgan rom a 1,5 L

3 kg. mini mix (bounty, twix, snickers og mars)

2 store æsker after eight

Vinen

Hvidvin: 24 flasker Chardonnay fra Chile

Rødvin: 42 flasker Cabernet Sauvignon Reserva fra Chile

Dessertvin: 24 flasker Muscat fra Chile

Velkomsdrink: Verdi Spumante Hyldeblomst

..... og så fik vi købt lidt af det løse til husholdningen mm.

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh, det ville jeg aldrig kunne...

Jeg skal være med på at smage på sagerne når vi nu ikke bare havde mærke, drue og årgange på plads.

Vi havde en rigtig hyggelig tur, vi er ret gode (og effektive) til sådan noget :wink: Men uanset hvad, så bliver sådan en tur bare lang sidst på dagen, når man har trailer på bilen og ikke bare kan suse hjem...

0

Del dette indlæg

Efter en laaaang dag er vi nu hjemme efter at have været en tur ved grænsen. Vi fuldte rådet fra Signemin og tog i Dansk Vinlager, hvor vi købte vin til forret, hovedret og dessert :a1221: Hold nu op de smager godt...

Vinen

Det var godt I fik det på plads - og at I fulgte mit råd :wink: ...

Vi fik også smagt på en god del mens vi var der og havde de den ikke åben, åbnede de bare en til os. Vildt god service, så det er dejligt at høre I fik noget der var helt i Jeres smag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu med band...

Elsker mig far - altid - men lidt ekstra (hvis det er muligt) - når han kan trække på sine kontakter :7himmel:

En af hans gode venner er forsanger i Clazz.dk http://clazz.dk/Forside.html

De er nu booket :bunny_4::cheerleader3::bunny_4:

De stiller op om formiddagen og laver lydprøver. De kommer 3-4 mand ca. kl. 22, og så går de på når vi er klar til det.

De spiller så nonstop frem til kl. 01.30 (vi må ikke spille for høj musik derefter).

0

Del dette indlæg

og fotograf...

En anden af fars venner er den prisbelønnede fotograf Brian fra Fotografhuset.dk http://www.fotografhuset.dk/

Han tager i princippet ikke længere bryllupsfotos, men det er dejligt at han vil gøre en undtagelse :bunny_4:

Vi får en pakke bestående af:

- gæsternes ankomst til kirken

- min ankomst til kirken

- vielse (det vi nu må for præsten)

- kirke efter vielsen

- location (nu skal vi bare have fundet den helt rigtige)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vinen

Det var godt I fik det på plads - og at I fulgte mit råd :wink: ...

Vi fik også smagt på en god del mens vi var der og havde de den ikke åben, åbnede de bare en til os. Vildt god service, så det er dejligt at høre I fik noget der var helt i Jeres smag.

Det gjorde de også ved os. Det er VILDT god service :)

Kunne godt lide at de sat sig ind i vores menu - og tog højde for at jeg ikke så godt tåler gavesyre...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, kan godt mærke at tingene er ved at falde på plads :)

Ja, elsker kontakter og vennetjenester :kiss:

Vi fik af vide i Dansk Vinlager at hvis vi ville være på den sikre side skulle vi beregne 5 glas pr.flaske, men samtidig kender kun vi vores gæster ifht. antallet af flasker. Det vil være skidt hvis vi løber tør, så vil vores familier for altid snakke om det ;o)

0

Del dette indlæg

Vi fik af vide i Dansk Vinlager at hvis vi ville være på den sikre side skulle vi beregne 5 glas pr.flaske, men samtidig kender kun vi vores gæster ifht. antallet af flasker. Det vil være skidt hvis vi løber tør, så vil vores familier for altid snakke om det ;o)

Hahah. Min familie er på nøjagtig samme måde. Der skal man tilgengæld regne med 1 flaske pr. Mand i rødvin alene, så det har vi købt rigeligt af, for vi kan sq altid drikke resten selv 😄😄😄

0

Del dette indlæg

Lige præcis! :)

Jamen du har så ret, min kære h2b er bare ikke enig.. Jeg vil hellere have for meget end for lidt, han vil hellere spare … :pokey:

0

Del dette indlæg

Hahah. Min familie er på nøjagtig samme måde. Der skal man tilgengæld regne med 1 flaske pr. Mand i rødvin alene, så det har vi købt rigeligt af, for vi kan sq altid drikke resten selv

Hehe, det har vi sådan ca. også. Vi har to gravide og en på 13 som ikke drikker. Så er der 52 gæster tilbage, så er der altid nogen som skal køre hjem, så vi har købt ½ flaske hvidvin, 1 flaske rødvin og ½ flaske dessertvin til dem vi forventer drikker :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kiss:

Jeg skrev til merchandise afdelingen og spurgte on det var noget man kunne få gjort. Jeg har ikke tid til at stille mig op imens de har træning og vil ikke føle mig tilpas med at skulle spørge efter autografer... Det koster 500kr., men så gør de det for dig og sikre at alle spillerne får skrevet :)

Det er genialt!

Min H2B er Manchester United fan, mon man kan gøre det samme med dem... :biggrin:

Det må jeg lige overveje lidt... Havde ellers tænkt på en rigtig god morgengave... har faktisk overvejet flere ting - men intet vil jo kunne slå sådan en trøje med samtlige autografer... :thumbsupsmileyanim: Det er så genialt fundet på!!!!

Min H2B er også kææææmpe fan af man U (okay det er vi alle så herhjemme :tunge: Elsker det hold!!) og jeg skrev for et stykke tid siden til dem, om netop samme emne :)

Skal nok give besked når jeg får svar retur, hvis det har interesse :)

0

Del dette indlæg

Jeg skrev til merchandise afdelingen og spurgte on det var noget man kunne få gjort. Jeg har ikke tid til at stille mig op imens de har træning og vil ikke føle mig tilpas med at skulle spørge efter autografer... Det koster 500kr., men så gør de det for dig og sikre at alle spillerne får skrevet :)

Det er genialt!

Min H2B er Manchester United fan, mon man kan gøre det samme med dem... :biggrin:

Det må jeg lige overveje lidt... Havde ellers tænkt på en rigtig god morgengave... har faktisk overvejet flere ting - men intet vil jo kunne slå sådan en trøje med samtlige autografer... :thumbsupsmileyanim: Det er så genialt fundet på!!!!

Min H2B er også kææææmpe fan af man U (okay det er vi alle så herhjemme :tunge: Elsker det hold!!) og jeg skrev for et stykke tid siden til dem, om netop samme emne :)

Det er generelt nemmere at få små hold til det, jeg har en kæmpe fodboldfan herhjemme så jeg har brugt en del tid på at fiske autografer fra de forskellige hold

0

Del dette indlæg

Det er genialt!

Det er generelt nemmere at få små hold til det, jeg har en kæmpe fodboldfan herhjemme så jeg har brugt en del tid på at fiske autografer fra de forskellige hold

Og nåede næsten kun at poste indlægget, før jeg endelig fik svar fra Man U, og det kan desværre ikke lade sig gøre - men man kan købe trøjer med enkelte autentiske autografer i deres shop (også online) til små 2-300 pund stykket ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I morgen er det Boudoir tid...

Så er det i morgen jeg skal have taget boudoir billeder. Er meget spændt :blush: Er samtidig lidt ked af at jeg vejer knap 3 kg. mere end da jeg bookede tiden, havde håbet det var gået den anden vej. Nu håber jeg bare jeg kan føle mig sexet og at det bliver nogle gode billeder som jeg kan være bekendt :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor er Jeres sko blevet fine. :)

Jeg er sikker på, at du er stanglækker alligevel. 3 kg på din tynde krop er jo ingen ting. :wink: Husker forresten noget om, at du vidst lovede en lille "smagsprøve", hvis billederne blev gode?! :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer